AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Foreksempel når du har brukt plastpose til oppbevaring av brødet, bruker du den flere/2 ganger eller kaster du den alltid? Anonymous poster hash: 8f7ad...dfb
PPM Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Jeg bruker en ny når det gjelder brød, pga misstanke om at det kan mugne raskere pga sporer i den gamle posen. Når jeg kjøper brød så kjører jeg det i butikkens brødskjæremaskin, og tar en ny pose der. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Ja, men ikke nødvendigvis til det samme. Bruker dog gjerne brødposen et par-tre ganger uten at jeg sliter med mugg av den grunn. Sørger for å riste ut alle gamle smuler først. Plastposer til ost kan jeg også bruke flere ganger. Men ofte bruker jeg dem et par ganger til brød/ost/etc, så degraderes de og brukes til å fryse ned mat til bikkja, og etter det er de definitivt søppel og havner i plastsøpla. Anonymous poster hash: 5d127...745 1
TorillK Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Jeg pleier å bruke dem noen ganger før jeg kaster dem-spesielt når jeg hadde bare tørre produkter inni. Jeg bruker også fryseposer flere ganger, men passer på at de som ble bruk til kjøtt ikke bli brukt til ferske råvarer som f.e. frukt
venus_ Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Bruker den flere ganger, med mindre det har vært brød med mugg på i den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå