Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #1 Skrevet 5. august 2004 Jeg skal en tur til Bergen og kommer i den anledning til å ville kjøpe litt gaver til både meg selv om min kjære De tre jeg kommer til å besøke er trolig "Beate Uhnse", "Kondomeriet" og "Paradise". Film og klær er ikke aktuelt, bøker ol kan være aktuelt om jeg finner noe som faller i smak Ting jeg kan tenke meg er aktuelt er lett S/M og Bondage, og bondage tape fra Beate Uhnse står allerede på listen Spørsmålet er nå: Hviklen av desse tre butikkene har best service? Jeg er ikke vant med å gå i slike butikker, og er ikke sikker på om jeg ønsker å gå i fred å kikke selv, eller om jeg trenger en eller annen form for "hjelp", så jeg håper på å ende opp i en butikk med GOD kundebehandling og en viss peiling på hvordan få folk til å føle seg vel Et annet spørsmål er: Har dere noe å anbefale?
The NYMFO Girl:) Skrevet 5. august 2004 #2 Skrevet 5. august 2004 Paradiset eller kondomeriet. dem er jo helt like. eneste forskjellen kan være pris klassen. Beate Uhse. er en bra, noe dyrt men det må du da regne med da du skal ha di tingene du ønsker.. Lykke til.......
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #3 Skrevet 5. august 2004 Beathe Uhse er definitivt best! Der kan man se i fred, eller man kan få hjelp. Får gode tips der. En annen ting jeg liker med den butikken er at det virker som om kundegruppen er mer voksen. Der er ingen fliring og fnising. Ingen som stirrer på deg og kniser. Da jeg var der var det to damer som stod og diskuterte varene. Hun ene anbefalte noe til den andre og de stod og diskuterte hva som var best. Ekspeditrisen kom bort til dem og spurte: Er dere sammen? Hvorpå de to damene svarte: Nei, vi har aldri sett hverandre før. Artig at de da kunne diskutere så intime ting. Hvis du skal kjøpe dildo, vil jeg anbefale en som jeg ikke husker navnet på. Men den er blå, har perler for å nå G-punktet, har sånn tupp foran for klitoris. Kostet ca. 1.500,-. Utrolig bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå