Gå til innhold

Skrive om oss til utleiere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har bestemt oss for å flytte sammen.
Begge har for det meste bodd i studentleiligheter og har ikke så mye erfaring i hva som er lurt å skrive om oss.

Når dere søkte etter leiligheter hva skrev dere om dere selv? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev ikke. Jeg ringte, og så dro jeg og så på leiligheten. Da møtte utleier meg, og han så selv hvem han hadde med å gjøre.

Skrevet

Skriv alder, rolige (om dere er det, event. at dere liker å ta en fest en sjelden gang men er rolige til hverdags), at dere er ett par som studerer/jobber med, om dere røyker eller har dyr, at dere ikke har barn osv.

Skrevet

"Heisann! Vi er et rolig par på xx år som ser etter leilighet så snart som mulig. Vi synes leiligheten du har annonsert på finn så veldig fin ut, og den er nær både jobb og familie. Altså perfekt for oss! Vi vil gjerne komme og se, når har du eventuelt visning?

Mvh

Fornavn 1 og Fornavn 2"

Vi fikk svar på alle meldinger vi sendte, og ble fortalt at vi var det mest aktuelle alternativet. Fikk tilbud om leilighet på visningen, og den vi valgte ringte oss bare ti minutter etter vi dro. Trenger ikke være noe hokus pokus. Kle dere pent, vær ærlige og del av dere selv. Vi hadde det ordentlig koselig på visningene. Pratet masse :)

Anonymous poster hash: 6b88e...033

Skrevet

Ikke vær storforlangende i annonsen. De skyr jeg unna, selv om jeg har en fin leilighet til leie så får jeg dårlig vibber av folk som skriver at de ikke vil ha mindre enn 100kvm, det skal helst være sjøutsikt, balkong, tilgang til hage, garasje og gangavstand til Oslo sentrum. Maks leie 8000 inkl strøm, tv og Internett. Det er overraskende mange av dem der ute.

Anonymous poster hash: 3c307...b52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...