Gå til innhold

Sex og prestasjonsangst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler meg rett og slett ukomfortabel med å ha sex, ettersom jeg ikke finnes trygg på meg selv i senga i det hele tatt. Jeg har komplekser for kroppen min, ting jeg gjør, alt i grunn. Det er så ille av og til at jeg unngår å bli sammen med menn jeg har gjensidige følelser for fordi tanken på sex hver dag bare skremmer meg. Jeg tenker på det hele tiden når jeg er i oppstartfasen med en mann, bekymrer meg for å bli en skuffelse på ham den dagen vi endelig har sex, osv osv..

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre. :( Jeg klarer ikke bare rive av meg klærne og leve meg inn i det fullstendig liksom og mange av de plukker det opp også. Har blitt spurt av flere om jeg er jomfru fordi jeg har vært så reservert..

Er det noen andre som sliter eller har slitt med det samme? Egentlig vil jeg bare kjøpe meg en haug med dyr og leve resten av livet i sølibat så jeg aldri trenger å bekymre meg for å drite meg ut/skuffe noen i senga igjen..

Anonymous poster hash: c2afd...c4f
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du komplekser for kroppen din? Hvis du er utrent, så ville jeg begynt å trene, slik du blir tryggere og mer fornøgd med deg selv. Det er lettere å slippe seg løs hvis man klarer å ikke være besatt av "feilene" man mener man har.

:-)

Anonymous poster hash: 2b971...635

Skrevet

Evt. så kan du jo også snakke med vedkommende du har tenkt å ha sex med om det på forhånd. Kanskje ikke i detaljer, men at du ønsker å gå rolig frem til du føler deg trygg. Er du heldig så møter du kanskje på en pleasure man, som ønsker like mye og gi deg nytelse, som sin egen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...