Gå til innhold

Må man hente pakker på posten selv?


Jusola

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har mottatt to pakker som kan hentes fra samme sted/butikk, og jeg har mottatt hentemelding hvor det står at jeg må ha med ID når pakkene skal hentes ut. Problemet er bare at jeg er ikke i stand til å hente pakkene selv på en stund, og jeg lurer på om noen vet reglene på om andre kan hente pakkene for meg? Om de evt. tar med min ID eller viser sin egen legitimasjon, og har med hentemeldingene fra min telefon?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HappyWaffle

du kan jo for sikkerhetsskyld sende med en fullmakt hvor det står at du *navn* gir *navn* født *da og da* tillatelse til å hente to pakker med hentekode *det og det*.

dato og signatur fra begge, å så sender du med legitimasjonen din :) da er det kun PUM du ikke får hente, å det får du uansett ikke beskjed om på telefonen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo for sikkerhetsskyld sende med en fullmakt hvor det står at du *navn* gir *navn* født *da og da* tillatelse til å hente to pakker med hentekode *det og det*.

dato og signatur fra begge, å så sender du med legitimasjonen din :) da er det kun PUM du ikke får hente, å det får du uansett ikke beskjed om på telefonen :P

Begge pakkene er sendt fra to forskjellige klesbutikker. Jeg sendte med legitimasjonen min og hentemeldingene :biggrin: Hvis ikke det går, får vi prøve å sende med en fullmakt. Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har flere post i butikk i området, og her henter mannen min og jeg pakker for hverandre til stadighet.

På den ene står det lapp om at man må ha med id til personen man skal hente pakke for.

Den andre har jeg aldri vist id for han på engang, men tror det er de som er sløve..

Uansett skal id normalt holde, men har sett flere ha med en fullmakt for å være sikre.

Endret av Lille Rosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...