Gå til innhold

Wildflowers graviditetsdagbok


Wildflower

Anbefalte innlegg

Jeg er rågod på kreative titler I knoow :fnise:

Har sniklest på en del dagbøker her en lite stund, og fikk lyst til å opprette en selv her.

Jeg ble noe overrasket over en graviditetstest her for noen uker siden som viste positiv. Det var langt i fra planlagt, men det gjør ingenting. Vi gleder oss så masse :rodmer:

Jeg er 27 år gammel og venter min første. Det er fortsatt veldig tidlig, jeg er bare rundt 6 uker på vei. Hååper klumpen min holder seg der inne.

Si gjerne hei hvis noen titter innom :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å bli ganske kvalm om dagen nå! Jeg er student så det er ikke fryktelig mange timene jeg må holde ut blant andre folk, men kjenner det er vanskelig. Brekker meg av andres mat og av visse lyder - av alle ting :sukk:

Skal snart ha noen lange dager på skolen og DET gruer jeg meg til. Hvordan overleve kvalmen! Æææ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: her fant jeg dagboken din også jo :nigo: så her vil jeg absolutt gjerne følge med.

Som sagt veldig gøy at vi ca er like langt på veg, blir spennende å følge deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: her fant jeg dagboken din også jo :nigo: så her vil jeg absolutt gjerne følge med.

Som sagt veldig gøy at vi ca er like langt på veg, blir spennende å følge deg :)

Såå kjekt at du stakk innom :biggrin:

Ja det er veldig gøy, så kan vi støtte hverandre i kvalme og nervøse tider :ler:

Jeg er 6 + 3 i dag og dagene går sååå saakte :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå kjekt at du stakk innom :biggrin:

Ja det er veldig gøy, så kan vi støtte hverandre i kvalme og nervøse tider :ler:

Jeg er 6 + 3 i dag og dagene går sååå saakte :plystre:

Jaa, det må vi gjøre vettu :jepp:

Blir fint å snakke med noen som er på ca samme sted i "prosessen" :gravid:

Her og, er 5+1 i dag. Kan godt spole frem til uke 12 med en gang :nigo: