Gå til innhold

Wildflowers graviditetsdagbok


Wildflower

Anbefalte innlegg

Jeg er rågod på kreative titler I knoow :fnise:

Har sniklest på en del dagbøker her en lite stund, og fikk lyst til å opprette en selv her.

Jeg ble noe overrasket over en graviditetstest her for noen uker siden som viste positiv. Det var langt i fra planlagt, men det gjør ingenting. Vi gleder oss så masse :rodmer:

Jeg er 27 år gammel og venter min første. Det er fortsatt veldig tidlig, jeg er bare rundt 6 uker på vei. Hååper klumpen min holder seg der inne.

Si gjerne hei hvis noen titter innom :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner å bli ganske kvalm om dagen nå! Jeg er student så det er ikke fryktelig mange timene jeg må holde ut blant andre folk, men kjenner det er vanskelig. Brekker meg av andres mat og av visse lyder - av alle ting :sukk:

Skal snart ha noen lange dager på skolen og DET gruer jeg meg til. Hvordan overleve kvalmen! Æææ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: her fant jeg dagboken din også jo :nigo: så her vil jeg absolutt gjerne følge med.

Som sagt veldig gøy at vi ca er like langt på veg, blir spennende å følge deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: her fant jeg dagboken din også jo :nigo: så her vil jeg absolutt gjerne følge med.

Som sagt veldig gøy at vi ca er like langt på veg, blir spennende å følge deg :)

Såå kjekt at du stakk innom :biggrin:

Ja det er veldig gøy, så kan vi støtte hverandre i kvalme og nervøse tider :ler:

Jeg er 6 + 3 i dag og dagene går sååå saakte :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå kjekt at du stakk innom :biggrin:

Ja det er veldig gøy, så kan vi støtte hverandre i kvalme og nervøse tider :ler:

Jeg er 6 + 3 i dag og dagene går sååå saakte :plystre:

Jaa, det må vi gjøre vettu :jepp:

Blir fint å snakke med noen som er på ca samme sted i "prosessen" :gravid:

Her og, er 5+1 i dag. Kan godt spole frem til uke 12 med en gang :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja måtte ukene gå fort og lillevennen i magene ha det bra hele veien inn :babysmokk:

Sitter å gjøre skolearbeid nå, men det er så vanskelig når jeg er så fryktelig kvalm!! Urgh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, krysser fingrene for at vi begge klarer å holde på de fine spirene i magene våre :hjerte:

Huff, nei blir ikke lett å konsentrere seg da nei. Jeg selv føler bare at jeg er kvalm på kvelden/natten (hittil iallefall) så var vanskelig å sove i natt da jeg både var kvalm og hadde halsbrann :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med :) er 4+1 i dag, så ligger hakk i hel med dere to og bare håper spiren sitter :) gøy med flere i samme perioden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, krysser fingrene for at vi begge klarer å holde på de fine spirene i magene våre :hjerte:

Huff, nei blir ikke lett å konsentrere seg da nei. Jeg selv føler bare at jeg er kvalm på kvelden/natten (hittil iallefall) så var vanskelig å sove i natt da jeg både var kvalm og hadde halsbrann :sjenert:

Ufff, med halsbrann i tillegg da, så fryktelig ubehagelig! Du slipper kanskje greit unna kvalmen mens du er på jobb/skole ?

Her vil jeg følge med :) er 4+1 i dag, så ligger hakk i hel med dere to og bare håper spiren sitter :) gøy med flere i samme perioden :)

Heiii, så kjekt :blomst: Jo flere jo bedre.

Ja, det er veldig gøy at vi er flere som er sånn någen lunde på likt. Hvordan er formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hittil så har jeg kun vært kvalm på kveldstid, så i forhold til jobb så er jo det egentlig ganske supert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufff, med halsbrann i tillegg da, så fryktelig ubehagelig! Du slipper kanskje greit unna kvalmen mens du er på jobb/skole ?

Heiii, så kjekt :blomst: Jo flere jo bedre.

Ja, det er veldig gøy at vi er flere som er sånn någen lunde på likt. Hvordan er formen din da?

Litt småkvalm i dag faktisk :) har hatt gravidfølelse i over en uke pga vondt i korsryggen - som jeg aldri pleier å ha :) så den sitter enda. Murringer og trøtt/slapp. Ellers er jeg spent på "whats next?" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt småkvalm i dag faktisk :) har hatt gravidfølelse i over en uke pga vondt i korsryggen - som jeg aldri pleier å ha :) så den sitter enda. Murringer og trøtt/slapp. Ellers er jeg spent på "whats next?" ;)

"Whats next?" var en meget passende tanke. Går mye av de tankene om dagen. Har litt slike "menssmerter" også jeg, noe jeg har hatt hele veien.. Men blir alltid litt skremt når jeg får småvondt der nede :P

Hei! Vil gjerne følge med her! :)

Hei og velkommen :trist: Følg med, følg med. Kjekt å se deg i dagboken min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hittil så har jeg kun vært kvalm på kveldstid, så i forhold til jobb så er jo det egentlig ganske supert da :)

Heldig sånn sett, at det ikke går utover jobben. Eeeeller det gjør jo kanskje det likevel da, når du ikke får sove :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig sånn sett, at det ikke går utover jobben. Eeeeller det gjør jo kanskje det likevel da, når du ikke får sove :natti:

Ja..kan gjøre det ja :/

I kveld er jeg faktisk helt tipp topp (bank i bordet) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Whats next?" var en meget passende tanke. Går mye av de tankene om dagen. Har litt slike "menssmerter" også jeg, noe jeg har hatt hele veien.. Men blir alltid litt skremt når jeg får småvondt der nede :P

Huff ja, jeg kommer nok til å ta med tamponger i noen uker nå, så får vi håpe de må legges til oppbevaring til en senere anledning ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil følge med her :)

Ang tamponger: man skal kun bruke bind ved en eventuell sa pga infeksjonsfare. Greit å vite på forhånd, selv om jeg krysser fingrene for at denne holder helt inn til mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil følge med her :)

Ang tamponger: man skal kun bruke bind ved en eventuell sa pga infeksjonsfare. Greit å vite på forhånd, selv om jeg krysser fingrene for at denne holder helt inn til mål :)

Ååå, takk for råd :) da skal bind stå på listen. Kanskje jeg skal vifte ekstra med pakken bind, så bygda kan ta seg en drue :laugh: (2. omgang med gravidrykter på meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sånn er det å bo på et lite sted,jeg gjør det jeg også :nigo:

Edit: den skulle være til deg frøkenanonym, ble litt forvirra om hvem sin dagbok det var plutselig :fnise:

Endret av Frk.mh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...