Gå til innhold

iiiiiik!vil forlove meg!(utblåsning)

Anbefalte innlegg

Skrevet

aaah!

vil forlove meg med min elskede! vi har vert sammen i 3 år nå..samboere i et år..jeg er faktisk skam forelska i min kjære!

han vet at jeg vil forlove meg, vi har snakket om forlovelse..

men han vil vente og det respekterer jeg.

iiiiiiiikkkk!

jeg vet at han er den rette og vil tilbringe hele livet sammen med ham og føde hans barn!

tenker på ham 24 timer i døgnet,hvert sek. av de timene!

tror jeg blir gal!

jeg har nettopp sendt ham en søt sms om hvor høyt jeg elsker han!men får ingen tilbakemelding...

jeg vet at han elsker meg også!men han er ikke så flink med ord akkuratt..menmen!

dette hørtes sikkert ganske klissete og sånn ut, men jeg måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å spørre han hvorfor han vil vente?Han har sikkert en god grunn!Det kommer når du minst venter det skal du se:)

Skrevet

heh..glemte og nevne at vi begge er 18 (han snart 19) og at dette forholdet er det første seriøse langvarige forholdet til begge...tror det har noe med at vi er så unge..ikke noe mer..

Skrevet

da skjønner jeg han veldig godt, selv forlovet jeg meg da jeg var 18 år og jeg var sikker på at dette var mannen i mitt liv, vi kjøpte bil og hus sammen og planla unger og vi inviterte til bryllup. Men heldigvis ble det slutt - jeg innså at det var ikke mannen jeg drømte om etc etc mange ting som jeg tenkte på.

Nå er jeg villt forelsket i mannen i mitt liv jeg har endelig funnet den rette og vi har bodd sammen i 4 år har to barn sammen og til neste år skal vi gifte oss.

jeg råder deg til og vente til dere er blitt litt eldre, ting forandrer seg.............

lykke til!!

Skrevet

Men har du tenkt på....

viss du er så bombesikker på at denne mannen er den du skal dele resten av livet med, så har du faktisk resten av livet sammen med han, og har ein del tid å ta av....

(Det er jo eit enormt stort skritt å ta)

Skrevet
Men har du tenkt på....

viss du er så bombesikker på at denne mannen er den du skal dele resten av livet med, så har du faktisk resten av livet sammen med han, og har ein del tid å ta av....

(Det er jo eit enormt stort skritt å ta)

det var sant det gitt :sjarmor:

Skrevet

Å planlegge bryllup er fantastisk - og jeg gleder meg ufattelig til dagen. Men etter 30 oktober er det slutt! Da vil jeg aldri få sjansen til noe slikt igjen :ler:

Så nyt "jomfru-tiden" om jeg kan kalle det det :hoho:

Dere har hele livet fremfor dere, så nyt forelskelsen nå. Om noen år kan forelskelsen dabbe av (kjærligheten er der fortsatt), og da kanskje en forlovelse kan være litt krydder i hverdagen!? :wink:

Gjest the imp
Skrevet

Skjønner godt at du har lyst til å forlove deg, men husk at dere fortsatt er veldig unge. Mye kan skje, og ikke for å være veldig negativ, men dere kan forandre dere begge to. Tror nok kjæresten din er veldig fornuftig som vil vente ettersom dere begge to er så unge. Jeg var selv overbevist om at jeg ville gifte meg med min første kjæreste da jeg var 18. Da jeg var 21 var vi bare gode venner og forholdet tok slutt, vi hadde begge forandret oss i hver vår retning.

Skrevet

Personlig syns jeg at det å forlove seg når man er 18 er altfor ungt. Tror nok samtlige av mine venninner er veldig glade for at de ikke endte opp med den kjæresten de hadde da de var 18...men jeg vet også at foreldrene til en venninne av meg har vært sammen siden de var 16 og de er like forelsket. Så det kan gå begge veier.

Selv var jeg ellevill etter både å forlove meg og få barn da jeg var 18-20, men gud så glad jeg er for at jeg ikke har gjort det før nå. Man forandrer seg veldig fra man er 18 til 25, og min kjære ventet med vilje med å fri til jeg hadde fylt 25. Vi traff hverandre da jeg var 23.

Jeg tror man trenger å finne ut mye om seg selv før man inngår ekteskap. Vite hva man ønsker både av livet og fra ektefellen. Så få noen flere år på baken, og dagdrøm så lenge! :)

Skrevet

Vi ble sammen ganske unge og er de første for hverandre, men det har heldigvis gått bra. :) Vi ventet med å forlove oss til vi var i midten av 20-årene, og har derfor vært forlovet lenge, men det går greit. Synes det er greit å vente, jeg... Vi skal ikke gifte oss før om en 2-3 år, vi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...