Gå til innhold

Dagen, operasjon brystreduksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som har erfaringer med operasjonsdagen? (Brystreduksjon)

Fra start til slutt. Hvor lenge må du vente dagen du skal bli operert? Må du på vekta på operasjonsdagen hos legen? Hvor lenge har du vært sykemeldt? Hvor mye reduserte du?

Skal opereres om ca 2,5 uker. Er 170 høy og veier 80 kilo.

Tusen takk for svar på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet dessverre ikke noe om det du lurer på, men jeg er ekstremt nysgjerrig på hvordan puppene til en som vil ha reduksjon ser ut.

Leser jo her inne daglig om de som vil ha silikon, men tror dette er første gang jeg leser om en som vil redusere de.

Skrevet

Dette varierer vel fra klinikk til klinikk...

Jeg tok operasjonen i Trondheim. Ankom klinikken etter å ha dusjet og vasket meg med desinfiserende såpe hjemme. Ble tegnet på, snakket med kirurgen om hva som skulle skje. Fikk et par tabletter før jeg ble vist inn på et rom hvor jeg kledde av meg og fikk satt en veneflon. Husker lite etter det, våknet og var supergira. Hadde dren i begge puppene som jeg kom tilbake for å fjerne et par dager etterpå.

Jeg er 167, veide vel ca 70kg før operasjon. De fjernet vel 1500g med pupper om jeg ikke husker feil. Ble ikke veid på forhånd, men ble spurt om hva jeg veide. Ikke lurt å lyve av seg et par kg her, da dette brukes til å beregne dosen av legemidler.

Beste avgjørelsen jeg noen gang har tatt! Var tidligere en 75G/H, er nå en 70E. Elsker puppene mine!

Var forresten sykemeldt i 6 uker etter operasjon.

Anonymous poster hash: 1055b...a27

Skrevet

Tusen takk for svar. Som sagt skal jeg opereres om litt over 2 uker. Og sliter med de siste 6 kiloene......

Er bare så redd for at jeg ikke får tatt operasjonen siden jeg ikke er der jeg i utgangspunktet SKULLE være til operasjonsdagen.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...