Gå til innhold

En konto, to kort.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har en slik felles matkonto?

Hvordan gå frem for å fikse?

Anonymous poster hash: 60ea8...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når me vart sambuarar oppretta me konto og bestilte kvart vårt kort i scandiabanken. Kjempeenkelt.

Nå har me bytta bank (samla alt av innskudd og lån) og fekk saksbehandler i banken til å ordne det for oss. Kontoen står i hans navn (=er hans), men eg har disp.rett så har den på egen nettbank og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med banken din. Det pleier ikke være noe problem med to kort knyttet til samme konto.



Anonymous poster hash: 6d1c7...b40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det. Har Danske Bank som hovedbank, men der kunne vi ikke få det med mindre vi skiftet til et kundeprogram som var kjempedyrt. Så vi har felleskonto med to kort i Skandiabanken. Overfører (gebyrfritt) hver måned fra Danske Bank til Skandiabanken. Koster 250 kr i kortgebyr per kort.



Anonymous poster hash: 5f12c...1ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en konto med et kort hver. Hos DnB. Vi bare kontaktet banken og skrev under papirene.



Anonymous poster hash: 89894...2fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også en felleskonto. Samboeren min ordet det i dnb. Opprettet kontoen i nettbanken eller ringte bare tror jeg, og bestilte så et ekstra kort via nettet :) Hvis begge skal stå registrert som brukere på kontoen må man i banken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det på trumfkontoen vår. Vi betaler ikke regninger derfra, det har vi en felleskonto til. Men alt felles handler vi med trumfkortene og fakturaen betales fra felleskontoen hvor også lån osv blir trukket.

Anonymous poster hash: 9feb9...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...