Gå til innhold

Blowjobs -han kommer ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen to mnd nå, og har endelig snakket om dette da jeg påpekte at han holder så lenge i forhold til hva jeg er vant til fra tidligere forhold. Han fortalte at han aldri har vært i stand til å komme av oralsex, men at det ikke har noe med at jeg gjør noe galt å gjøre. Vi er veldig flinke til å snakke om ting så jeg velger å tro han når han sier at han aldri helt klarer å slappe av når han får oralsex av noen, men han har også sagt at ingen har vært så "nærme" som jeg.. Så da trenger jeg virkelig alle råd og triks dere har, for dette vil jeg få til! Vi er i begynnelsen av 20årene begge to hvis det er vesentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ham du må spørre om det, for ingen her kan vite hvordan han synes det er best.

Det er jo bare å snakke om ting, la han forklare deg hvordan han liker det og hva han ikke liker osv.

Anonymous poster hash: de662...a47
Skrevet

Gjorde det, han sier han liker det som det er, og at han er like usikker på hvorfor det ikke går som meg. Han har jo vært i lange forhold før, og ingen av oss har klart det..? Jeg foreslo at han kunne "gjøre det selv" i munnen min slik at jeg får sett hvordan han ville gjort det, men det er jo ikke like gøy hvis jeg ikke får det til selv..

Skrevet

Vel, det sier han for å være snill, og etter to måneder så tørr han gjerne ikke si noe annet heller.

Bare ikke stress det, prøv deg frem så sier han nok i fra så snart du gjør noe som er bedre enn vanlig.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje dere ikke er avslappet nok med hverandre ennå?

Min kjøre sa det at han egentlig ikke var så fan av bj. Jeg er vist den første som har fått han til å komme av bare det. Men gjør det sjeldent for han liker andre ting bedre.

Anonymous poster hash: a30c1...7a3

Skrevet (endret)

Vel, det sier han for å være snill, og etter to måneder så tørr han gjerne ikke si noe annet heller.

Bare ikke stress det, prøv deg frem så sier han nok i fra så snart du gjør noe som er bedre enn vanlig.

Det er jo ikke snilt når jeg spør? Er jo han det går utover hvis han har sjansen til å få det bedre men velger å lyve?

Dessuten har vi holdt på en god stund før vi ble offisielt så sexdelen er ikke noe nytt for oss og vi har rettet på hverandre før mår det har vært ting vi ikke liker så godt, han er ikke den som er redd for å si fra uansett om det er bra eller dårlig så hvorfor lyve om dette..?

Endret av Milla_Chanel
Skrevet

Runking og suging i takt gjør det for min del i hvert fall, om dette ikke allerede er prøvd.

Skrevet

Mange som ikke kommer med rein oralsex.

Ofte for lite friksjon og mange er avhengig av et jevnt tempe over tid. Som ikke er lett å få for dere damer tror jeg.

Tenk om dere skulle få 20 sek slikking /fingring. 10 sek pause intervaller (opp og puste)

Det skal du overhode ikke bekymre deg over.

Anonymous poster hash: 17043...7d4
Skrevet

Det er ikke alle som har fått meg til å komme med suging. Det er bestandig deilig - men noen som bare suger en stud før de sier" pul meg og kom inni meg, jeg klarer ikke å ta det i munnen" har jeg hatt lyst å si til at du har ingen ting å frykte, for du vil ikke klare å få meg til å komme.

Mens andre har fått meg til å komme på under ett minutt (hvilket - for ordens skyld - er langt mindre enn ved samleie). :nigo:

Det er bare å si det: det har med mannens tenning og kvinnens utholdenhet å gjøre. Det er hard arbeid og målbevissthet som skal til. Jeg har gitt munnsex og forbannet meg på at dama SKAL komme koste hva det koste vil, og jeg har hatt talefeil flere minutter etterpå, men jeg har ikke gitt opp.

Samme er det nok med suging. Det må intensitet over tid til. Tenk på hva kuken utsettes for når han puler deg, og hvor lang tid det tar. Der ser du om lag hvor mye stimulans som skal til. Det holder ikke å kose seg med skaftet og tungespissen noen sekunder.

Men, kjære dere, ikke mist motet. For uansett hva dere gjør med munnen og tunga der: pungen, skaftet hodet... er bedre enn noe vi kan få til sjøl. :)

Skrevet

Det er ikke alle som har fått meg til å komme med suging. Det er bestandig deilig - men noen som bare suger en stud før de sier" pul meg og kom inni meg, jeg klarer ikke å ta det i munnen" har jeg hatt lyst å si til at du har ingen ting å frykte, for du vil ikke klare å få meg til å komme.

Mens andre har fått meg til å komme på under ett minutt (hvilket - for ordens skyld - er langt mindre enn ved samleie). :nigo:

Det er bare å si det: det har med mannens tenning og kvinnens utholdenhet å gjøre. Det er hard arbeid og målbevissthet som skal til. Jeg har gitt munnsex og forbannet meg på at dama SKAL komme koste hva det koste vil, og jeg har hatt talefeil flere minutter etterpå, men jeg har ikke gitt opp.

Samme er det nok med suging. Det må intensitet over tid til. Tenk på hva kuken utsettes for når han puler deg, og hvor lang tid det tar. Der ser du om lag hvor mye stimulans som skal til. Det holder ikke å kose seg med skaftet og tungespissen noen sekunder.

Men, kjære dere, ikke mist motet. For uansett hva dere gjør med munnen og tunga der: pungen, skaftet hodet... er bedre enn noe vi kan få til sjøl. :)

Forstår hva du mener, men det er allikevel frustrerende, vil jo gjerne skille meg ut blant tidligere forhold sant.. Og når jeg i tillegg for første gang i mitt liv har problemer med å få gutten til å komme så begynner jeg jo å tvile på mine "sugeskills"

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Mange som ikke kommer med rein oralsex.

Ofte for lite friksjon og mange er avhengig av et jevnt tempe over tid. Som ikke er lett å få for dere damer tror jeg.

Tenk om dere skulle få 20 sek slikking /fingring. 10 sek pause intervaller (opp og puste)

Det skal du overhode ikke bekymre deg over.

Anonymous poster hash: 17043...7d4

Man kan vel puste med nesa? ;)

Skrevet

Forstår hva du mener, men det er allikevel frustrerende, vil jo gjerne skille meg ut blant tidligere forhold sant.. Og når jeg i tillegg for første gang i mitt liv har problemer med å få gutten til å komme så begynner jeg jo å tvile på mine "sugeskills"

Har du sugd på ballene? og kost med dem samtidig som du runker og suger? Kjæresten min elsker at jeg koser med ballene samtidig som jeg holder på med penisen. Arbeidsomt er det, men verdt å gi det han liker best!

Anonymous poster hash: d9e7e...c64

Gjest supernova_87
Skrevet

Kan det være at han fremdeles ikke er sikker nok på deg? Kanskje han er ubevisst nervøs for å komme i munnen din eller ansiktet ditt. At han er redd for at du skal synes sæden hans er ekkel, eller av en eller annen grunn skal synes det er ekkelt eller rart når han kommer, og at han på grunn av dette holder litt tilbake? Ikke fordi du har gitt uttrykk for det, men rett og slett fordi han ikke har gjort det før, og han er nervøs for hvordan du skal reagere på å få spruten i ansiktet. Kanskje han ikke vet om du svelger, eller vil ha det i munnen, eller om han skal snu seg når han holder på å komme, eller hvasomhelst. Kan det være dette?

Å fortelle ham hvor deilig du synes det er om han spruter sæden i ansiktet ditt eller i munnen din kan hjelpe, og at du viser at du nyter det. ?? :vetikke:

Skrevet

Er nok at du ikke suger godt nok. En som er god nok til å suge kan få alle til å komme. Som oftest tar jenten for lite av penis ned i gapet og strammer ikke leppene. De tror man får friksjon av ingenting haha

Anonymous poster hash: e17aa...e22
Skrevet

Kan det være at han fremdeles ikke er sikker nok på deg? Kanskje han er ubevisst nervøs for å komme i munnen din eller ansiktet ditt. At han er redd for at du skal synes sæden hans er ekkel, eller av en eller annen grunn skal synes det er ekkelt eller rart når han kommer, og at han på grunn av dette holder litt tilbake? Ikke fordi du har gitt uttrykk for det, men rett og slett fordi han ikke har gjort det før, og han er nervøs for hvordan du skal reagere på å få spruten i ansiktet. Kanskje han ikke vet om du svelger, eller vil ha det i munnen, eller om han skal snu seg når han holder på å komme, eller hvasomhelst. Kan det være dette?

Å fortelle ham hvor deilig du synes det er om han spruter sæden i ansiktet ditt eller i munnen din kan hjelpe, og at du viser at du nyter det. ?? :vetikke:

Vi har er veldig ærlig og åpent forhold, og startet som fuckfriends før vi ble sammen, så ser ikke hvorfor han skulle føle det slik?:/ har jo snakket om tidligere dårlige erfaringer med en eks hvis sæd smakte helt forjævlig, kan dette ha skremt han..? Har jo også sagt at jeg liker at han kommer på meg, ikke i ansiktet men generelt.. Han er også klar over at jeg ikke suger hvem som helst, og har sagt at jeg aldri ville sugd han om jeg ikke likte det

Skrevet

Er nok at du ikke suger godt nok. En som er god nok til å suge kan få alle til å komme. Som oftest tar jenten for lite av penis ned i gapet og strammer ikke leppene. De tror man får friksjon av ingenting haha

Anonymous poster hash: e17aa...e22

I så fall kan du forklare hvordan jeg aldri har hatt noe problem med det før? :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen to mnd nå, og har endelig snakket om dette da jeg påpekte at han holder så lenge i forhold til hva jeg er vant til fra tidligere forhold. Han fortalte at han aldri har vært i stand til å komme av oralsex, men at det ikke har noe med at jeg gjør noe galt å gjøre. Vi er veldig flinke til å snakke om ting så jeg velger å tro han når han sier at han aldri helt klarer å slappe av når han får oralsex av noen, men han har også sagt at ingen har vært så "nærme" som jeg.. Så da trenger jeg virkelig alle råd og triks dere har, for dette vil jeg få til! Vi er i begynnelsen av 20årene begge to hvis det er vesentlig.

Fortsett med den stressende holdningen der og det vil aldri skje. Det skjer når det skjer. Konsentrer deg om å ha god sex sammen, så går resten av seg selv, bokstavelig talt.

Gjest supernova_87
Skrevet (endret)

Vi har er veldig ærlig og åpent forhold, og startet som fuckfriends før vi ble sammen, så ser ikke hvorfor han skulle føle det slik?:/ har jo snakket om tidligere dårlige erfaringer med en eks hvis sæd smakte helt forjævlig, kan dette ha skremt han..? Har jo også sagt at jeg liker at han kommer på meg, ikke i ansiktet men generelt.. Han er også klar over at jeg ikke suger hvem som helst, og har sagt at jeg aldri ville sugd han om jeg ikke likte det

Jeg skjønner. Ja, nei, jeg vet ikke. Dersom det har noe med dette å gjøre så er det ikke sikkert at det er noe bevisst en gang. Men ja, kanskje det med at du sa det om en sæden, og at han da er redd for at hans sæd skal smake ekkelt eller noe sånt. Selv om mån er åpne og ærlige med hverandre så har jo man noen ganger noen hangups som man ikke en gang er bevisste på selv, men bare fortsett å fortell ham hvor digg det er og at du vil at han skal komme i munnen din, og liker å smake precummet hans osv. :) Men ja, som brutal_mann sier, uten at det blir press. Du må huske å tro på at han har det godt selv om han ikke kommer med det samme.

Endret av Rainstorm
Gjest brutal_mann
Skrevet

I så fall kan du forklare hvordan jeg aldri har hatt noe problem med det før? :)

Kan det ha noe med at det har vært med andre menn? Hmmmmmmmmmm...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg skjønner. Ja, nei, jeg vet ikke. Dersom det har noe med dette å gjøre så er det ikke sikkert at det er noe bevisst en gang. Men ja, kanskje det med at du sa det om en sæden, og at han da er redd for at hans sæd skal smake ekkelt eller noe sånt. Selv om mån er åpne og ærlige med hverandre så har jo man noen ganger noen hangups som man ikke en gang er bevisste på selv, men bare fortsett å fortell ham hvor digg det er og at du vil at han skal komme i munnen din osv. :) Men ja, som brutal_mann sier, uten at det blir press. Du må huske å tro på at han har det godt selv om han ikke kommer med det samme.

For min del, dette hadde bare fjernet meg enda lenger i fra det som er HENNES mål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...