Gå til innhold

Noen som er flink med interiør? (sofa)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil ha nye puter i sofaen vår, sofaen vår ser slik ut:

http://www.bohus.no/stue/sofaer/sofaer/alabama-set-1/

Jeg sliter litt med å velge nye puter og tilbehør til å ha oppi den, den er så stor, så føler det ser veldig stusselig ut med lite puter. Nå har vi hvite/cremefarget puter i sofaen, og noen beige. Er veldig lei av de, og de begynner å bli gammel. I tillegg har vi et sauskinn og to saueskinnsputer. Sofaen er altså mørk grå. Stuen vår har hvite vegger og tak og ganske lys parkett. Ellers er alle møblene brunsvart. Pyntegjenstander går i lys grå, svart, sølv og hvit. Hva tenker dere blir fint? Vis gjerne bildeforslag.

Anonymous poster hash: 3512f...4cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir finest med puter i alskens farger, gjerne rødt, lilla og grønt. Bruk forskjellige mønstre og stoffer (kelim, silke, skinn, broderi)

Anonymous poster hash: 5a4b3...72f

Skrevet

Kjøp litt større puter, altså noen i mål 60x60 eller 80x80 som du kan ha som hovedputer. Så kjøper du noen hvite vanlige 50x50 puter, lysgrå, mørkeblå eller lyseblå. Bort med sauskinn og inn med pledd.

Anonymous poster hash: 77c20...d1e

Skrevet

Kjøp litt større puter, altså noen i mål 60x60 eller 80x80 som du kan ha som hovedputer. Så kjøper du noen hvite vanlige 50x50 puter, lysgrå, mørkeblå eller lyseblå. Bort med sauskinn og inn med pledd.

Anonymous poster hash: 77c20...d1e

Tusen takk, dette høres bra ut! Men jeg skal ikke ha noe på sjelsongen? Synes bare det ser så ufaettlig bart ut uten saueskinnet. Eller mener du at man skal ha pledd der? Jeg er ikke så flink med interiør, men vil gjerne ha det fint hjemme :) Ts

Anonymous poster hash: 3512f...4cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...