Gå til innhold

Smerter fra blodårer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den siste uken har jeg opplevd noen få ganger at det gjør vondt inni blodårene mine, opplevd det mest fra blodårene på håndleddene, men det har også vært en gang fra halsen. Smertene varer ikke lenge, kun fra noen få sekunder til ett minutt av gangen.

Har noen andre opplevd noe lignende?

Anonymous poster hash: 9678d...680
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siste uken har jeg opplevd noen få ganger at det gjør vondt inni blodårene mine, opplevd det mest fra blodårene på håndleddene, men det har også vært en gang fra halsen. Smertene varer ikke lenge, kun fra noen få sekunder til ett minutt av gangen. Har noen andre opplevd noe lignende? Anonymous poster hash: 9678d...680

Blodårer har ikke sensoriske nerver. Det er noe annet du kjenner, sannsynligvis fra muskulatur.

Anonymous poster hash: 5dc89...bf5

Skrevet

Tja, jeg får det i håndledd, fingre, knær, ankler...Vent, det er ikke fra blodårer men leddene mine x)

Leddgikt?
Vet ikke jeg..
Skjer det når du sitter, ligger eller holder på med noe tungt? (Jogger, arbeider...etc)

Skrevet

Jeg har hatt skarp smerte inni i kroppen forskjellige steder. Varer som du sier bare noen sekunder. Hos meg skyldtes det D vitamin mangel. Det du kjenner er mest sannsynlig skjelett og muskelsmerter. Be legen sjekke vitaminstatusen

Anonymous poster hash: 37090...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...