Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I halvannet år nå har jeg vært inn og ut hos legen... Før det kan jeg telle på en hånd hvor mange ganger jeg har vært der.

Ble innlagt i påska med lammelser i venstre arm. Først trodde de jeg hadde blodpropp men dette ble utelukket med ultralyd.

Etter dette har formen bare gått nedover.. Tok blodprøver rett før jul hvor jeg fikk vite at jeg hadde borrelia.. Legen hadde også sjekket testosteron nivået mitt å dette lå på 0,0 %... Legen mener det ikke har noe å si.

Har sliti med tåkesyn og ekstrem hodepine så jeg ble sendt til øyespesialist og mr av hodet. Mr bildene var bra.. Men øyespesialisten mente jeg måtte utredes før sjøgrens syndrom! Alle prøver ga utslag på denne men venter nå på å ta leppebiopsi. Enkelte dager er formen så dårlig at jeg bare må ligge å sove.. Sover rundt 15 timer minst hvis ikke er hodepinen der med en gang!

Men... Jeg sliter så med stråling i armen, brenning i handa og nedsatt følsomhet i høyre ben.. Legen mener vi har sjekket alt å at det ikke er noe galt... Mens jeg... Jeg blir deprimert av å føle meg så dårlig... Vet ikke åssen jeg skal orke mer... :( Må å nevnes at jeg har hatt 5 uvi de siste 8 mndene...

Anonymous poster hash: b23f1...498

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var å på blodtrykksmåling hvor jeg fikk brev om at jeg hadde essensiell hypertensjon(?) å måtte følges med på....

Anonymous poster hash: f49f8...fa4

Skrevet

Ingen som har opplevd noe lignende, hørt om eller tror de vet hva det kan være? :P

Skrevet

Du har en svært komplisert sykdomshistorie, så spørre noen på et forum om dette er bare idiotisk. La legene utføre utredning og slå deg til ro med det

Anonymous poster hash: 9380d...812
Skrevet

Autoimmune sykdommer som f.eks. sjøgrens kan forklare enkelte av symptomene du har. Langt ifra sikkert du har det, men hvis du får sjekket autoimmune faktorer i blodet av fastlege og evt henvises til revmatolog, så finner du i alle fall ut av akkurat det. :-)

Anonymous poster hash: ca5da...39e

Skrevet

Takk for hvertfall et seriøst svar!:)

Ja, venter på time på et sykehus de spesialiserer seg på slike sykdommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...