lulz1337 Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Jeg forstår meg ikke på denne "kåtfølelsen" alle damer snakker om. Jeg er jente selv altså,jeg mangler da denne følelsen i underlivet totalt. Når jeg var 13 var jeg kåt som et uvær. Hele tiden hver dag. Spennende å gøy. Men så, i tiende klasse ble jeg første gang tatt på av en annen gutt. Etter det, nada sexfølelse at all. Blir våt til en viss grad, får orgasme. Men ingen god følelse som jeg fikk da jeg var 13. Dette er ganske frustrerende og irriterende. Ser ikke poenget ved å pule når det ikke er liv i leiren. Er samboer med en fyr som er ganske erfaren å gir meg orgasmer på orgasmer Men burde jeg ikke blitt kåt og kjent lysten i underlivet?? er så misunnelig på mannfolka som kjenner alt under sexen. Nyter det, mens jeg bare kjenner det er ett eller annet som går inn å ut. Blir vel kåt når han går ned på meg eller masserer klitten. Men når han tar vekk hånden så er det null følelse der nede og med engang han er borti den igjen er det full feeling. E det her normalt? Er 23 år gammel frisk ellers
Gjest Veritaserum Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Det er ikke alle som kjenner noe ved penetrering. Noen må ha stimuli av klitoris og/eller brystvortene. Hva med et egg eller vibrator? Har du prøvd det? Det kan også sitte i hodet... prøv å faile, test kroppen din, sammen med samboer og alene, se om du finner noe du reagerer på. 1
lulz1337 Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2015 Det er ikke alle som kjenner noe ved penetrering. Noen må ha stimuli av klitoris og/eller brystvortene. Hva med et egg eller vibrator? Har du prøvd det? Det kan også sitte i hodet... prøv å faile, test kroppen din, sammen med samboer og alene, se om du finner noe du reagerer på. Har prøvd en del forskjellige ja, egentlig prøvd det meste! Finner ingenting som fungerer. Det er utrolig frustrerende. Lagde et likt innlegg lengre nede men som AB. Lite respons der, derfor repost. Er ikke noe kult i en alder av 23 å være totalt uten lyst..
Gjest Veritaserum Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Det kan sitte psykisk. Du er mest sannsynligvis ikke aseksuell, siden du en gang hadde sexlyst. Men du sier får en følelse av at klitoris blir stimulert.
lulz1337 Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. januar 2015 Det kan sitte psykisk. Du er mest sannsynligvis ikke aseksuell, siden du en gang hadde sexlyst. Men du sier får en følelse av at klitoris blir stimulert. Ja det er ikke noe gale med klitoris. Når den blir berørt blir jeg våt, men med engang den ikke blir berørt er det ingenting. Merkelig og irriterende. Misunnelig på gutter som har nytelse gjennom hele samleiet. Blir nesten forbanna over det egentlig. Føler det er urettferdig
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Minner meg selv på å trykke anonym på denne :D Hverken du eller jeg er et troll. Dette dreier seg ikke om vide vaginaer, små tissefanter eller manglende friksjon. Jeg tror det er en sammenheng mellom dette problemet og din lave bmi. To av eksene mine var av samme størrelse som deg (petite/XS) og hadde samme problem. Begge hadde ogaå små kjønnslepper, noe du ikke skriver noe om. Jeg tenner mer på flatmus enn bollemus, men har inntrykk av at de med slanke og stramme flatmus med små lepper får litt mindre bevegelse i klitoris-området ved penetrering i motsetning til de med høyere fettprosent hvor klitoris og lepper "tyter" mer utover og rundt der hvor penis ferdes. (Hehe, jeg må le av det jeg skriver her, men kødder ikke altså). For å fikse dette problemet lærte jeg å vinkle penisen mer mot klitoris eller bruke mine magiske hånd/finger/tunge-triks. Anonymous poster hash: 6cf63...cc5
lulz1337 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2015 Minner meg selv på å trykke anonym på denne :D Hverken du eller jeg er et troll. Dette dreier seg ikke om vide vaginaer, små tissefanter eller manglende friksjon. Jeg tror det er en sammenheng mellom dette problemet og din lave bmi. To av eksene mine var av samme størrelse som deg (petite/XS) og hadde samme problem. Begge hadde ogaå små kjønnslepper, noe du ikke skriver noe om. Jeg tenner mer på flatmus enn bollemus, men har inntrykk av at de med slanke og stramme flatmus med små lepper får litt mindre bevegelse i klitoris-området ved penetrering i motsetning til de med høyere fettprosent hvor klitoris og lepper "tyter" mer utover og rundt der hvor penis ferdes. (Hehe, jeg må le av det jeg skriver her, men kødder ikke altså). For å fikse dette problemet lærte jeg å vinkle penisen mer mot klitoris eller bruke mine magiske hånd/finger/tunge-triks. Anonymous poster hash: 6cf63...cc5 Ja jeg har jo en plan om å gå opp i vekt. Så jeg har jo en anelse om at dette er noe av årsaken. Ehm vil ikke påstå at jeg har en flat mus, min samboer sier den er litt bollete (jeg ble litt fornærmet første gang for jeg trodde ikke det var noe fint) men tar imot ditt tips med stor takk 😁
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Men er det sånn at du rett og slett ikke kjenner den tunge og kilende kåtheten som du kunne føle som barn og tenåring? Det du skriver minner meg om meg selv, for jeg blir våt, jeg får orgasme lett, men det er ikke noe kiling i underlivet når jeg forventer sex. Kan av og til bli skikkelig kåt når jeg drømmer, men får aldri den samme følelsen når jeg er våken. Prøvde å ta dette opp med fastlegen min, men han skjønte ikke problemet siden jeg ble våt og fikk orgasme, så jeg lot det bli med det. Tror ærlig talt ikke det har noe med hvor mye "fyll" man har der nede å gjøre. Hilsen kvinne 25Anonymous poster hash: 415e5...48c
Gjest Veritaserum Skrevet 19. januar 2015 #9 Skrevet 19. januar 2015 Kanskje det har noe med hormoner å gjøre? De fleste var vell kåt som fy da man var i tenårene? 1
lulz1337 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2015 Kanskje det har noe med hormoner å gjøre? De fleste var vell kåt som fy da man var i tenårene? Joda men er ikke normalt at absolutt all form for lyst skal forsvinne etter at noen tar på meg for første gang vel
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #11 Skrevet 19. januar 2015 Går du på p-piller? Jeg mister all lyst av hormonprevensjon, fikk en liten åpenbaring da jeg sluttet:p Anonymous poster hash: c0a7c...5b7
lulz1337 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #12 Skrevet 19. januar 2015 Går du på p-piller? Jeg mister all lyst av hormonprevensjon, fikk en liten åpenbaring da jeg sluttet:pAnonymous poster hash: c0a7c...5b7 Ja, gått på samme merke siden jeg var 17. Prøve noen andre som ikke var noe ok for meg. Sluttet med de i for fjor sommer da legen anbefalte dette for å se om sexlysten kom tilbake. Det gjorde den altså ikke overhodet. Fikk samboer + stygg hud pga p pille slutt å begynte på de igjen i fjor sommer Ett år uten, ingen forandring
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #13 Skrevet 19. januar 2015 Jøss, visste ikke at man kan få både samboer og stygg hud av p-piller. Anonymous poster hash: 6cf63...cc5 2
lulz1337 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #14 Skrevet 19. januar 2015 Jøss, visste ikke at man kan få både samboer og stygg hud av p-piller. Anonymous poster hash: 6cf63...cc5 Hahaha ser nå at den setningen ikke så bra ut. Fikk stygg hud av å slutte på p piller, så fikk jeg meg samboer og startet på de igjen:) slik så ser det ikke gale ut lengre haha
AngryMouse Skrevet 20. januar 2015 #15 Skrevet 20. januar 2015 Har dessverre ikke noen tips å komme med.. Kanskje prøve å tenke mer på sex, altså fantaserer mer, la deg rive med? Lo forresten godt av den feil formulerte setningen :D Slutt på p-pillen så VIPS har du samboer )
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #16 Skrevet 20. januar 2015 Har du noen spesielle fetisher? Jeg vet en venninne ikke ble skikkelig kåt før hun begynte med litt BDSM. Er du deprimert? Er du utrygg i sengen? Har du vitamin eller mineralmangler? Kanskje dere hopper for raskt rett til sexen uten å ha varmet opp lenge nok? Anonymous poster hash: 79b77...173
Magnifique Skrevet 20. januar 2015 #17 Skrevet 20. januar 2015 -Ryddet for spekulasjon/persondebatt, samt svar- - Magnifique, mod.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #18 Skrevet 20. januar 2015 Jeg ville byttet P-piller! (Hvis du går på noen medisiner, kan dette ha innvirkning) Anonymous poster hash: af5aa...1b6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #19 Skrevet 20. januar 2015 Jeg ville byttet P-piller! (Hvis du går på noen medisiner, kan dette ha innvirkning)Anonymous poster hash: af5aa...1b6 Har du noen p piller å anbefale?Anonymous poster hash: 1e88b...f41
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #20 Skrevet 21. januar 2015 Jeg går på microgynon, og er kåt som f***. Men alle reagerer individuelt! Snakk med legen din :-) Manglende sexlyst er en veldig vanlig (og ironisk) bivirkning av p-piller. Anonymous poster hash: af5aa...1b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå