AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Kort fortalt så hadde jeg sex idag og det er to år siden sist. Jeg var ikke helt våt og det gjorde fælt vondt ved penetrering. Etterpå så var det litt lyserødt på papiret, og da jeg senere tørket meg på papir så var det litt blodslim. Siste mens var for to uker siden. Er dette farlig, og/eller noe å bekymre seg over, eller kan jeg ta det med ro? Det ble brukt kondom. Anonymous poster hash: 6ddb7...eec
Gjest Lino Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Ikke farlig. Du har nok fått rift(er), iom du ikke var tilstrekkelig våt. Neste gang bør du være skikkelig opphisset(våt), eller i det minste bruke glidemiddel om det blir en quicky Ellers blir det vondt!
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Hvor lenge er det jeg må regne med å se litt lyserødt (slim) på papir? Vil det gå over dager? Jeg hadde sex rundt 1600 idag og var akkurat på toalettet der det kom litt lyserødt slim igjen. Anonymous poster hash: 6ddb7...eec
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Er litt engstelig bare. Anonymous poster hash: 6ddb7...eec
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Dette har skjedd meg totalt 3 ganger i mine seksuelt aktive år, et par av gangene ganske overraskende da det ikke var spesielt røft, den siste gangen forståelig. De første gangene ble jeg litt redd, tenkte at det ikke var normalt osv…. Noe det sikkert ikke var heller. Men senere gynekologbesøk har vist at alt er normalt, og da blødningene kun varte noen timer eller toppen en dag, var det nok ikke mye å bekymre seg for. Mest sannsynlig er blødningen borte i morgen. Anonymous poster hash: 0d1ae...945
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå