Gå til innhold

Hvor gammel vil du bli?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal leve til jeg blir nesten 100. Da skal jeg dø i strandhuset mitt på Maui, og mannen min kommer til å bli så lei seg at han må slutte på college :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skal leve til jeg blir nesten 100. Da skal jeg dø i strandhuset mitt på Maui' date=' og mannen min kommer til å bli så lei seg at han må slutte på college :wink:[/quote'] :ler:
Gjest baby-E
Skrevet
Jeg vil leve til jeg ikke har noe mer å leve for.

Når helsa blir for skral og jeg føler at jeg er til bry for folk rundt meg, så vil jeg helst slippe.

:Nikke:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg skal leve til jeg blir nesten 100. Da skal jeg dø i strandhuset mitt på Maui' date=' og mannen min kommer til å bli så lei seg at han må slutte på college :wink:[/quote']

Henviser til en annen debatt som dreide seg om øvre aldersgrense for studenter. Du er i mot øvre aldergrense forstår jeg.. :sjarmor:

Gjest LoisLane
Skrevet

Trodde det kun var meg selv som hadde slike tanker. Godt å lese at det ikke bare er meg som har vært redd og tenkt sånn. Det gir meg angst av og tenke på det.

Jeg skal kremeres! Får hetta av å tenke på at jeg ligger fullt bevisst i kiste, markspist og fæl...

Skrevet

Kommer an på formen, mentalt og fysisk. Dessuten hvor lenge mannen min lever. Vil ikke at han skal dø fra meg... :-(

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg vil leve så lenge som mulig. Selvfölgelig. Det er jo så mye å leve for.

Helst vil jeg väre våken i tankene og fortsatt leve med mannen min. Jeg vil ikke väre alene uten familie eller venner, da kan jeg like godt väre dö.

Jeg skal smile og väre glad (minst en gang om dagen) for hver eneste dag til jeg dör, det er jo det som er viktig. Ikke hvor lenge jeg har levd, men at jeg har hatt ett godt liv og levd slik jeg önsker... Ikke alene.

Skrevet

Mellom 70 og 80 et sted, kommer ann på hvordan helsa mi er når jeg er så gammel. Jeg vil ikke bli så gammel at barna mine plasserer meg på gamlehjem.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Mellom 70 og 80 et sted' date=' kommer ann på hvordan helsa mi er når jeg er så gammel. Jeg vil ikke bli så gammel at barna mine plasserer meg på gamlehjem.[/quote']

mellom 70 og 80?? det var ikke så mye... min farmor er 75 nå og i god form! Tror hun har det bra jeg. Dessuten så regner jeg med at levealderen blir forhøya litt om 50 år... tror jeg ville tenkt meg om før jeg sa mellom 70 og 80 altså... :)

Skrevet

34....ett år igjen så er det nok...

Skrevet

Lurer på om jeg fortsatt kommer til å høre på metal når jeg er gammel..

Gjest Valhalla
Skrevet

Det gjør du nok Darko. Og dine barn kommer til å høre på musikk som du ikke forstår noe av.

Skrevet
Det gjør du nok Darko. Og dine barn kommer til å høre på musikk som du ikke forstår noe av.

Det er ikke sikkert. Jeg liker jo musikken som mine foreldre hører på. Dessuten skal sønnen/dattera mi bli verdens beste trommis.

Skrevet

Jeg vil gjerne leve til jeg dør. :)

Skrevet

Vanskelig å si en bestemt alder. Jeg vil leve til jeg ikke har mer å leve for. Jeg har ikke noe ønske om å bli 100 hvis de siste årene er preget av dårlig helse e.l., da dør jeg heller som en lykkelig og "frisk" 70-åring.

Skrevet
Jeg vil leve til jeg ikke har mer å leve for.

Gjest Anonymous
Skrevet

27 er vel det magiske tallet, er det ikke?

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg vil leve til jeg ikke har noe mer å leve for.

Når helsa blir for skral og jeg føler at jeg er til bry for folk rundt meg, så vil jeg helst slippe.

Skrevet

Jeg vil leve helt til jeg ikke har noe mer å leve for. når det er, vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...