AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Har et spørsmål ang ritalin. Hvordan fungerer det for folk med ADD eller ADHD? virker det ulikt? Og tenker på voksne kvinner. Er det sånn at man blir roligere i tankekaoset, konsentrasjonsvanskene og uroen? Hva skjer om man tar ritalin uten at man har add/ADHD, og hva skjer om man har det om dere skjønner? Anonymous poster hash: b06e3...bba
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har ADD og har en veldig indre uro og elendig konsentrasjon. Begynte å ta ritalin som voksen og det åpnet seg en ny verden for meg, uroen er borte! Kan merke den på kveldstid men det gjør meg ikke noe. Alle andre ADD/ADHD-plager er og borte eller delvis borte. Er sånn ritalin er ment å virke men ikke alle med ADD/ADHD får den virkningen. Aldri hørt at personer med ADD og de med ADHD reagerer forskjellig på ritalin. Personer som ikke har ADD/ADHD og tar pillen vil bli hyper sier noen og andre sier at de vil få ingen effekt. Jeg vet om rusmisbrukere som ruser seg med ritalin, men en kompis prøvde en ritalin og han merket ingenting. Jeg merket forsåvidt heller ikke noe av bare en pille. Anonymous poster hash: 26b78...4f2
Colorama Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Jeg kan ikke svare på det første da jeg ikke har ADHD. Derimot kan jeg svare på at personer som ikke har dette kan bruke Ritalin til å ruse seg med. Det er vel gjerne mange som ikke merker noe til rusen da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå