AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Del Skrevet 18. januar 2015 Hei, er det noen som har noe lignende? Beina mine blir lillarøde når jeg står oppreist/går osv uansett. Tenkt på Reynauds syndrom, men det skal vel ikke være sånn hver gang jeg reiser meg opp? Snuser, hvis det kan ha noe med det å gjøre. Takk for svar😊 Anonymous poster hash: 2a9fe...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Del Skrevet 18. januar 2015 Slutt og snus, nikotin fucker til sirkulasjonen din, noe som dette er et lysende eksempel av Anonymous poster hash: 7dbe3...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Del Skrevet 18. januar 2015 Er de veldig klamme også? I så fall kan det komme av økt aktivering av det sympatiske nervesystemet. Hvis de ikke er klamme, er det nok noe annet,Anonymous poster hash: bb801...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Del Skrevet 18. januar 2015 Har alltid vært ekstra rød på hender og føtter, men sant det har blitt verre med snusing. Men siden jeg alltid har hatt dette tenker jeg det må være noe annet Jeg får veldig fort klamme hender og føtter ja, både i aktivitet og i hvile. Anonymous poster hash: 2a9fe...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Del Skrevet 19. januar 2015 Har alltid vært ekstra rød på hender og føtter, men sant det har blitt verre med snusing. Men siden jeg alltid har hatt dette tenker jeg det må være noe annet :)Jeg får veldig fort klamme hender og føtter ja, både i aktivitet og i hvile. Anonymous poster hash: 2a9fe...703 Jeg hadde selv klamme hender og føtter (hyperhidrose), men i ekstrem grad, så det hindret meg sosialt og yrkesmessig. Da ble hendene og føttene røde og iskalde også, rett og slett en slags rødme (en del er jo plaget med dette i ansikt). Jeg ble operert med endoskopisk thorakal sympatektomi (ets) for hendene. Da forsvant rødmen. Jeg ble også operert for føttene. Men dette var ekstreme greier. Det jeg imidlertid også har god erfaring med er et preparat som heter Dridase, for fikk litt tilbakefall etter operasjon. Det må skrives ut av en hudlege. Det gir tørre, varme hender, og ingen rødme. Et alternativ fastlegen kan skrive ut er Egazil, men det virket ikke like godt for min del. Anonymous poster hash: bb801...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå