AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Jeg forstår meg ikke på denne "kåtfølelsen" alle damer snakker om. Jeg er jente selv altså,jeg mangler da denne følelsen i underlivet totalt. Når jeg var 13 var jeg kåt som et uvær. Hele tiden hver dag. Spennende å gøy. Men så, i tiende klasse ble jeg første gang tatt på av en annen gutt. Etter det, nada sexfølelse at all. Blir våt til en viss grad, får orgasme. Men ingen god følelse som jeg fikk da jeg var 13. Dette er ganske frustrerende og irriterende. Ser ikke poenget ved å pule når det ikke er liv i leiren. Er samboer med en fyr som er ganske erfaren å gir meg orgasmer på orgasmer Men burde jeg ikke blitt kåt og kjent lysten i underlivet?? er så misunnelig på mannfolka som kjenner alt under sexen. Nyter det, mens jeg bare kjenner det er ett eller annet som går inn å ut. Blir vel kåt når han går ned på meg eller masserer klitten. Men når han tar vekk hånden så er det null følelse der nede og med engang han er borti den igjen er det full feeling. E det her normalt? Er 23 år gammel frisk ellersAnonymous poster hash: c0460...067 2
sweg Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Vet du hva? Jeg har det akkurat likt som deg. Før husker jeg at jeg kjente masse iling når jeg først begynte å onanere i 12-årsalderen, men nå kjenner jeg kun inn og ut eller at jeg er på vei til å komme. Kjenner noe av ilingen i dusjen, men det er jo vanskelig å ta den med seg overalt... 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Jeg får iling en sjelden gang. Det er sykt frustrerende. Anonymous poster hash: c0460...067 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Kan det være at dere går på hormon-prevensjon? Jeg er kåtest uten p-piller...Anonymous poster hash: 0a01e...744
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Ja prøvde uten p piller også.. Det resulterte i null sexlyst og en haug med kviser i fjeset. No thanksAnonymous poster hash: c0460...067
lulz1337 Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Hadde vært supert med noen tips til hva jeg kan gjøre, eventuell årsak
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå