Gå til innhold

endometrioseoperasjon i morgen (lap)! noen erfaringer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange sår fikk du?

Hvor lang tid tok operasjonen?

Når fikk du dra hjem?

Når kunne du dusje igjen?

Var det mye smerter?

Anonymous poster hash: ce105...0e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vil du få informasjon om av operatøren som skal utføre inngrepet og anestesi vil snakke med deg om smertebehandling osv

Anonymous poster hash: eb943...13c
Skrevet

Et sting inni navlen og et på venusberget. Synes nesten ikke nå lengre. Vet ikke hvor lang tid operasjonen tok, men var kjapt på beina igjen. Eneste problemet var at jeg ble ekstremt trøtt og fikk vondt i skuldrene i noen dager etterpå. Dette var visstnok pga at de bruker co2 under operasjonen og dette bruker tid på å forlate kroppen.

Anonymous poster hash: 7dbc4...4c6

Skrevet

Hvor mange sår fikk du?

Tre, ett i navlen, ett ved venusberget og ett på venstre side av magen. Jeg kan knapt se dem i dag, 2 år etter.

Hvor lang tid tok operasjonen?

30 min.

Når fikk du dra hjem?

Dro hjem på ettermiddagen, ble operert kl 08. Jeg følte meg klar til å dra før, men ventet på legen som skulle fortelle om resultatet av operasjonen.

Når kunne du dusje igjen?

Dusjet etter et par dager, viktig å bytte bandasjer når de blir våte.

Var det mye smerter?

Lite smerter, brukte smertestillende i et par dager, var litt stramt når jeg reiste meg bare. Jeg var redd for de berømmelige skuldersmertene som ofte kommer etter slike operasjoner, men de var helt fraværende.

Anonymous poster hash: cfcda...bae

Skrevet

måtte dere sove over?

Anonymous poster hash: ce105...0e9
Skrevet

Ut igjen samme dag :) fikk 4 hull, men de syns knapt i dag. Ingen plager etter operasjonen,foruten smerte i 10 sek når luften "steg" og skulle ut. Sååå verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...