Gå til innhold

Eksem i øret! HJELP!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har fått eksem i øret. Noen som har erfaring med hva som hjelper? Fikk en øredråper av legen min, men hver gang jeg tar de blir jeg døv resten av dagen og det er veldig smertefult. Noen som har noen andre tips enn øredråper for å bli kvitt eksem i øret? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, eneste jeg har fått av legen er øredråper. Du må bruke det en periode for at det skal fungere. I feel your pain though, eksem i øret er helt JÆVLIG.

Skrevet

Nei, eneste jeg har fått av legen er øredråper. Du må bruke det en periode for at det skal fungere. I feel your pain though, eksem i øret er helt JÆVLIG.

Godt å høre at jeg ikke er alene. Hehe..... God bedring :hug::blomst: !! Men siden vi er to så har jeg et oppfølgingsspørsmål til deg. Etter øredråper, hvor lenge må jeg ligge med hode på skakke?

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene. Hehe..... God bedring :hug::blomst: !! Men siden vi er to så har jeg et oppfølgingsspørsmål til deg. Etter øredråper, hvor lenge må jeg ligge med hode på skakke?

Det står i pakningsvedlegget

Anonymous poster hash: 38295...695

  • Liker 1
Skrevet

Hvilken eksem snakker du om?

Skrevet

Det står i pakningsvedlegget

Anonymous poster hash: 38295...695

Har mistet det, vet du?

Skrevet

Hvilken eksem snakker du om?

Vet ikke, fikk Terra-Cortil av legen i hvert fall. Hmm

Skrevet

Øregangsbetennelse høres det ut som. Noen leger kaller det også eksem.

Jeg har hatt dette flere ganger og det er vondt!

Hvis du tetter hele øret etter drypping, høres det ut som du drypper for mye. Har du noen som kan hjelpe deg å dryppe?

Skrevet

Øregangsbetennelse høres det ut som. Noen leger kaller det også eksem.

Jeg har hatt dette flere ganger og det er vondt!

Hvis du tetter hele øret etter drypping, høres det ut som du drypper for mye. Har du noen som kan hjelpe deg å dryppf

Får hjelp av venner/mor som regel, står 1-2 dråper på pakken. Til nå har jeg tatt to dråper hver gang, kanskje det er problemet. Skal prøve bare en dråpe fra nå. Takk for svar :biggrin:

Skrevet

Har mistet det, vet du?

Du kan lett søke det opp på felleskatalogen.no :)

Anonymous poster hash: 38295...695

Skrevet

Du kan lett søke det opp på felleskatalogen.no :)

Anonymous poster hash: 38295...695

Takk!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...