Hundreåringen Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Hei. Har fått eksem i øret. Noen som har erfaring med hva som hjelper? Fikk en øredråper av legen min, men hver gang jeg tar de blir jeg døv resten av dagen og det er veldig smertefult. Noen som har noen andre tips enn øredråper for å bli kvitt eksem i øret?
drue Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Nei, eneste jeg har fått av legen er øredråper. Du må bruke det en periode for at det skal fungere. I feel your pain though, eksem i øret er helt JÆVLIG.
Hundreåringen Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2015 Nei, eneste jeg har fått av legen er øredråper. Du må bruke det en periode for at det skal fungere. I feel your pain though, eksem i øret er helt JÆVLIG. Godt å høre at jeg ikke er alene. Hehe..... God bedring !! Men siden vi er to så har jeg et oppfølgingsspørsmål til deg. Etter øredråper, hvor lenge må jeg ligge med hode på skakke?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Godt å høre at jeg ikke er alene. Hehe..... God bedring !! Men siden vi er to så har jeg et oppfølgingsspørsmål til deg. Etter øredråper, hvor lenge må jeg ligge med hode på skakke? Det står i pakningsvedlegget Anonymous poster hash: 38295...695 1
Hundreåringen Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 18. januar 2015 Det står i pakningsvedlegget Anonymous poster hash: 38295...695 Har mistet det, vet du?
Hundreåringen Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2015 Hvilken eksem snakker du om? Vet ikke, fikk Terra-Cortil av legen i hvert fall. Hmm
HvittHus Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Øregangsbetennelse høres det ut som. Noen leger kaller det også eksem. Jeg har hatt dette flere ganger og det er vondt! Hvis du tetter hele øret etter drypping, høres det ut som du drypper for mye. Har du noen som kan hjelpe deg å dryppe?
Hundreåringen Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 18. januar 2015 Øregangsbetennelse høres det ut som. Noen leger kaller det også eksem. Jeg har hatt dette flere ganger og det er vondt! Hvis du tetter hele øret etter drypping, høres det ut som du drypper for mye. Har du noen som kan hjelpe deg å dryppf Får hjelp av venner/mor som regel, står 1-2 dråper på pakken. Til nå har jeg tatt to dråper hver gang, kanskje det er problemet. Skal prøve bare en dråpe fra nå. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Har mistet det, vet du? Du kan lett søke det opp på felleskatalogen.no Anonymous poster hash: 38295...695
Hundreåringen Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #11 Skrevet 18. januar 2015 Du kan lett søke det opp på felleskatalogen.no Anonymous poster hash: 38295...695 Takk!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå