Gjest Coolaid Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Jeg leste akkurat den andre tråden her inne om intimbarbering, og fant følgende sitat: "Jeg lar det gro i de periodene jeg er singel, men ellers stusser eller barberer jeg. Det er dessverre sånn det er blitt - menn flest fikser ikke kvinnelige kjønnsorganer med hår" I flere tråder tidligere har jeg fått inntrykket at veldig mange jenter/kvinner barberere seg nedentil for eget velvære. Sitatet over fikk meg til å lure om dette stemmer. Så, jenter og kvinner, hvem er det dere fjerner håret for ? For eget velvære eller for partners skyld ?
Kragebein Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Tja. Kjæresten min sier selv at han foretrekker at jeg varierer litt fremfor å være glattbarbert hele tiden eller aldri fjerne håret. Selv føler jeg meg mer attraktiv om det i hvert fall er stelt og trimmet. 1
Gjest Clavel Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 like mye for partner som for eget velvære.
Gjest Coolaid Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Dere som delvis gjør dette for partner, dersom dere ikke ønsket det selv, ville dere fortsatt å gjøre det ? Hvor sterkt veier partners ønske om det ene eller andre ?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Jeg gjør det både for meg og partneren. Ser alltid fram til når jeg skal vokse meg faktisk, føler meg så mye mer sexy, ren og fin da Tror ikke jjeg hadde hatt den positive innstillingen til voksing hvis jeg gjorde det bare for typens skyld… Hvis jeg hadde vært singel, så hadde jeg absolutt ikke brukt penger på å vokse meg regelmessig, kanskje heller barbert/stusset en gang i blant. Anonymous poster hash: 99812...9d3
Ananas. Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 En kombinasjon. Gjør det for min egen del selv om jeg er singel, uten annen begrunnelse enn at jeg synes det er mer behagelig. Men det kan gå litt lenger tid mellom hver gang, og da gjerne av ren latskap. Irriterer meg over at det er der, men "har ikke tid" når jeg dusjer etc. I et forhold er jeg mindre slapp på det, særlig om det er viktig for han, men har også egoistiske grunner til det, blant annet fordi jeg synes friksjonen som oppstår når begge er barbert er deilig. Men allikevel har jeg hatt de lengste periodene med jevnlig brasiliansk som singel, selv om jeg hverken hadde eller hadde planer om å ha sex.
LittDiva Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Er singel , så for min egen del. Vokser året rundt , singel eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Jeg trives best med hår, så de gangene jeg har barbert, så har det vært for partners skyld. Huden min tåler ikke den regelmessige barberingen jeg føler trengs for å opprettholde et barbert underliv, så om jeg får en partner som foretrekker barbert underliv i fremtiden, så er ikke det et ønske jeg kommer til å imøtegå. Det er ikke verdt det kun for at det skal kjennes ut som jeg har en tabascomarinert maurtue mellom beina. Anonymous poster hash: d1c16...a81 2
kjøttmeis Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 For samboer. Han synes hår der nede er skikkelig turn-off.
Gjest Olivia Benson Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 Begge deler. Han foretrekker nok glattbarbert, men har ingenting i mot litt hår. Jeg barberte når jeg var singel også, og i perioder hvor vi ikke har så mye sex. Hvis jeg ønsket å gro hår og han foretrakk glattbarbert så hadde jeg barbert innimellom for å glede han. Viktig å vise at man er villig til å strekke seg litt for å glede partneren. Men vi har heldigvis er såpass avslappet forhold til dette med barbert/ikke barbert at det ikke er et tema. 1
Kjibba Skrevet 18. januar 2015 #12 Skrevet 18. januar 2015 Begge, men mest for min eigen del. Slurver nok mest med leggane eg.. 1
Petra75 Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 Jeg barberer sjelden når jeg er singel, men gjør det i et forhold. Det er fordi jeg blir mer følsom når jeg er barbert, og får mer ut av f.eks oralsex. Det trengs jo ikke når jeg er singel
Gjest Andrea93 Skrevet 18. januar 2015 #14 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har vært glattbarbert siden jeg var 12, altså mange år før det var partnere involvert, så vil si jeg gjør det for min egen del. Syns det ser penere ut, føler meg mer delikat, og mer behagelig når jeg skal komme til med fingrene.. Men at samboeren også foretrekker det glatt er selvsagt bare et pluss. Hadde han ønsket at jeg ikke shavet, hadde han dog ikke fått ønsket oppfylt. Hår har jeg aldri hatt og vil jeg aldri ha :-)
peppermyntete Skrevet 18. januar 2015 #15 Skrevet 18. januar 2015 Jeg barberer bikinilinjen og litt på venusberget, mens resten bare stusses når det har grodd seg helt vilt! Jeg prøvde å være glattbarbert en liten periode men følte meg skitten, klam og ekkel av det. Spurte kjæresten og han har ikke noe i mot hår, tror faktisk han synes det er litt sexy at jeg har litt hår der nede! Jeg ville i alle fall aldri fortsatt å barbere meg glatt på jevnlig basis siden det føltes så ubehagelig for meg.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #16 Skrevet 18. januar 2015 Jeg leste akkurat den andre tråden her inne om intimbarbering, og fant følgende sitat: "Jeg lar det gro i de periodene jeg er singel, men ellers stusser eller barberer jeg. Det er dessverre sånn det er blitt - menn flest fikser ikke kvinnelige kjønnsorganer med hår" I flere tråder tidligere har jeg fått inntrykket at veldig mange jenter/kvinner barberere seg nedentil for eget velvære. Sitatet over fikk meg til å lure om dette stemmer. Så, jenter og kvinner, hvem er det dere fjerner håret for ? For eget velvære eller for partners skyld ? Det var jeg som skrev det du siterer Når jeg er singel gidder jeg ikke barbere meg, ser rett og slett ikke hensikten. Det hender jeg stusser og trimmer litt hvis det blir for viltvoksende, da. Så for min del barberer jeg hvis det er det partneren foretrekker. Anonymous poster hash: 69726...b1c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #17 Skrevet 18. januar 2015 Jeg barberer og stusser fordi jeg føler meg mer velstelt og litt sexy. Av samme grunn kler jeg meg i delikat undertøy hver eneste dag :-) Har i utgangspunktet ikke kjempemye hår, men jeg liker ikke at det gror utenfor trusa. Jeg har tidligere blitt glattbarbert som en del av fårspillet, og gjør det gjerne igjen. Jeg strekker meg gjerne litt lenger for mannen, hvis nytteverdien økes :-p (-mao hvis det tenner han mer, eller det gjør at han vil utføre mer oralsex..) :-)Anonymous poster hash: 6dcf5...f21
Cloe Skrevet 18. januar 2015 #19 Skrevet 18. januar 2015 Singel, men barberer hver dag likevel, så gjør det enkelt og greit for min egen del.
Gjest Mythic Skrevet 18. januar 2015 #20 Skrevet 18. januar 2015 Jeg barberer og stusser fordi jeg føler meg mer velstelt og litt sexy. Av samme grunn kler jeg meg i delikat undertøy hver eneste dag :-) Har i utgangspunktet ikke kjempemye hår, men jeg liker ikke at det gror utenfor trusa. Jeg har tidligere blitt glattbarbert som en del av fårspillet, og gjør det gjerne igjen. Jeg strekker meg gjerne litt lenger for mannen, hvis nytteverdien økes :-p (-mao hvis det tenner han mer, eller det gjør at han vil utføre mer oralsex..) :-)Anonymous poster hash: 6dcf5...f21 Fårspillet? Er det sauer innvolvert? Sorry, jeg klarte bare ikke la være
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå