AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har alltid elsket hvitløksdressing og spist masse av det, litt uggen gjerne men ingen problem. Nå dagen etter jeg har spist blir jeg veldig dårlig i magen. Uggen, press på magen og sånn følelse rett før magen rumler pga sult hele dagen. Kan jeg rett og slett ha begynt å reagere på hvitløksdressing? Hadde betennelse i magen sommer 2013-2014. Fikk endelig behabling sommeren 2014. Kan det være etter det?Anonymous poster hash: ca1b6...0f7
Hundreåringen Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Hei!! Jeg tror det er kombinasjonen av hvitløk og vin som ødelegger.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Ja, jeg ville ha tatt en fruktosemalapsorsjonstest hos legen. Jeg tåler ikke løk og hvitløk, men det er fordi jeg har IBS. Uansett lurt å holde seg unna om du merker at du reagerer. Anonymous poster hash: 27525...3ad
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Hei!! Jeg tror det er kombinasjonen av hvitløk og vin som ødelegger. Vin? Jeg bruker ikke vin i hvitløksdressingen. Anonymous poster hash: ca1b6...0f7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Ja, jeg ville ha tatt en fruktosemalapsorsjonstest hos legen. Jeg tåler ikke løk og hvitløk, men det er fordi jeg har IBS. Uansett lurt å holde seg unna om du merker at du reagerer.Anonymous poster hash: 27525...3ad Jada har innsett det nå. Men bare så rart at jeg ikkje har reagert før men nå. Men får bare kutte det ut. Anonymous poster hash: ca1b6...0f7
Hundreåringen Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Vin? Jeg bruker ikke vin i hvitløksdressingen.Anonymous poster hash: ca1b6...0f7 [/acronymDa Da misforsto jeg spørsmålet, beklager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå