Gå til innhold

Neseoperasjon- turn off?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Spør dere mannfolk om dere synes det er turn off dersom en kvinne har tatt neseoperasjon for å gjøre seg penere?

Eller er dere likegyldig til det?

Eller er det kanskje positivt?

Takk for svar!:)

Hilsen en som vurderer neseplastikk



Anonymous poster hash: 77eef...220
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er redd for at det er turn-off, så burde du ikke gjøre det =)

En kosmetisk operasjon skal du gjøre kun fordi DU vil gjøre det, ikke for hva tilfeldige mannfolk på KG syns..

Altså, du skal ha så lyst til å gjøre det, at det spiller ingen rolle hva andre syns ;)



Anonymous poster hash: 580f6...f9d
Skrevet

Vanskelig å ikke bry seg om hva andre tenker..

Flere som har meninger om temaet?



Anonymous poster hash: 77eef...220
Skrevet (endret)

Helt greit, verken eller vil jeg si.

Husker jeg så ei jente som tydeligvis hadde fått tatt seg en neseoperasjon. Det var tydeligvis verdt det for hennes tilfelle. Hun ble plutselig veldig vakker. :) Ikke at hun var lite pen fra før, men den nå avflata neseryggen gjorde hele fjeset mer vakkert. Tidligere, så var neseryggen hennes en sånn ting man ikke kunne unngå å se hele tida.

Tror nok en slik operasjon er noe smertefull (eller kanskje i ettertid), skal jeg tro det lille jeg har lest om slikt.

Endret av Vux
Skrevet

Trenger man å fortelle det?

  • Liker 1
Skrevet

Man trenger jo ikke fortelle det, men vanskelig å unngå å se det på bilder osv?
I tillegg vil jeg tro at familien ser forskjell… Skal flytte til USA om 1.5 år og vurderer å bare gjøre det der.



Anonymous poster hash: 77eef...220
  • Liker 1
Skrevet

Ville ikke reagert negativt, men har en eks som gjorde det. Hun flyttet utenlands ett år og kom tilbake operert. Helt ærlig synes jeg hun var penere før, men det var jo kanskje fordi hun ikke var den personen jeg forelsket meg i lenger.

Anonymous poster hash: 07aa1...d77

Skrevet

Hvorfor skulle det være turn-off? Altså, trenger du å fortelle det til noen? Jeg har selv tatt en neseoperasjon, og ansiktet mitt ble mye penere. Den var for stor og harmonerte ikke med resten av ansiktet. Plastikkirurger i Norge gir deg som regel en nese som ser naturlig ut, og ikke slik som man kan se tilfeller av i Hollywood. Det er ingen som har kommentert at min nese ser fake ut.



Anonymous poster hash: 06c94...6d7
  • Liker 1
Skrevet

Helt greit, verken eller vil jeg si.

Husker jeg så ei jente som tydeligvis hadde fått tatt seg en neseoperasjon. Det var tydeligvis verdt det for hennes tilfelle. Hun ble plutselig veldig vakker. :) Ikke at hun var lite pen fra før, men den nå avflata neseryggen gjorde hele fjeset mer vakkert. Tidligere, så var neseryggen hennes en sånn ting man ikke kunne unngå å se hele tida.

Tror nok en slik operasjon er noe smertefull (eller kanskje i ettertid), skal jeg tro det lille jeg har lest om slikt.

Da jeg tok neseoperasjon hadde jeg faktisk ingen smerter - i det hele tatt. :) Det var ikke smertefullt. Det eneste som var ORDENTLIG vondt var å ta ut disse tampongene fra nesen dagen etter. Jeg hadde lest mye om akkurat dette, at folk syntes det var helt grusomt og blablabla. Det var virkelig vondt, men det var fort gjort og når de var ute var alt fint igjen.

Anonymous poster hash: 06c94...6d7

Skrevet (endret)

Kommer helt an på. En som retter opp hver minste lille feil med operasjon er vel litt mer opptatt av det ytre enn hva jeg er selv, men minner man om heksa som sitter fast med nesa i stubba så skjønner jeg godt at folk retter det opp. Noen har neser som er utrolig uproporsjonal med resten av ansiktet.

Å ta vekk etniske preg med operasjon er jeg vel ikke den som jubler høyest om. Men direkte turn off er det ikke.

Endret av Timber
Skrevet

"Problemet" som gjerne dukker opp når man tar slike typer operasjoner er at eventuelle barn gjerne kan arve den delen.

  • Liker 1
Skrevet

"Problemet" som gjerne dukker opp når man tar slike typer operasjoner er at eventuelle barn gjerne kan arve den delen.

Hvorfor er det et problem? Årsaken til at mange velger å ta en neseoperasjon er gjerne på grunn av at nesen ikke står i harmoni med resten av ansiktet, men ofte er jo dette bare en bagatell sett ifra andres øyne. Det trenger ikke nødvendigvis være et problem i det hele tatt for et eventuelt avkom, og dersom vedkommende arver denne nesen kan det jo stå i harmoni med resten ansiktet. Kjønn spiller jo også en viktig rolle. Mange kvinner velger å operere da de selv mener de har en maskulin nese. På en mann ville en slik nese ikke vært noe problem.

Eller hva er ditt forslag? At dersom man ikke er fornøyd med nesen sin og velger å ta en neseoperasjon skal en ikke få barn i fare for at barnet for liknende nese?

Anonymous poster hash: a38e6...36b

  • Liker 1
Skrevet

Nå er jeg jente da, men for min del blir opererte neser litt for pene! De jeg har sett er så alt for rette og perfekte og ser ikke ekte ut lenger. Så jeg ville nok aldri gjort det, selv om jeg til tider kan synes nesa mi er litt for stor!

Skrevet

Nå er jeg jente da, men for min del blir opererte neser litt for pene! De jeg har sett er så alt for rette og perfekte og ser ikke ekte ut lenger. Så jeg ville nok aldri gjort det, selv om jeg til tider kan synes nesa mi er litt for stor!

Min er fremdeles ikke for pen :P Kan jeg love deg. Den er ok og var i utgangspunktet ganske stor, lang OG bred. Bred heksenese.

Anonymous poster hash: 06c94...6d7

Skrevet

Man trenger jo ikke fortelle det, men vanskelig å unngå å se det på bilder osv?

I tillegg vil jeg tro at familien ser forskjell… Skal flytte til USA om 1.5 år og vurderer å bare gjøre det der.

Anonymous poster hash: 77eef...220

Gjør det heller hjemme så du får en nese som passer dine etniske kjennetrekk. Sånn Hollywood-nese ser ikke bra ut og i Norge vil du bare se rar ut med en slik.

Kommer helt an på. En som retter opp hver minste lille feil med operasjon er vel litt mer opptatt av det ytre enn hva jeg er selv, men minner man om heksa som sitter fast med nesa i stubba så skjønner jeg godt at folk retter det opp. Noen har neser som er utrolig uproporsjonal med resten av ansiktet.

Å ta vekk etniske preg med operasjon er jeg vel ikke den som jubler høyest om. Men direkte turn off er det ikke.

Dette. Det er virkelig ikke bra uansett etnisk bakgrunn.

Nå er jeg jente da, men for min del blir opererte neser litt for pene! De jeg har sett er så alt for rette og perfekte og ser ikke ekte ut lenger. Så jeg ville nok aldri gjort det, selv om jeg til tider kan synes nesa mi er litt for stor!

Det samme tenker jeg. Jeg har også stor og stygg nese, men den er jo meg. Jeg ville ikke byttet den ut med en sånn "perfekt" Barbie-nese for alt i verden.

Anonymous poster hash: 5ab9b...d7e

Skrevet

Nå er jeg jente da, men for min del blir opererte neser litt for pene! De jeg har sett er så alt for rette og perfekte og ser ikke ekte ut lenger. Så jeg ville nok aldri gjort det, selv om jeg til tider kan synes nesa mi er litt for stor!

Antakeligvis fordi du ikke legger merke til opererte neser som ikke ser opererte ut.

Anonymous poster hash: a38e6...36b

Skrevet

Hvem bryr seg? Ta nese operasjon og hvis en mann synes det er turn off, så er det hans problem.

Anonymous poster hash: ed177...d47

Skrevet

"Problemet" som gjerne dukker opp når man tar slike typer operasjoner er at eventuelle barn gjerne kan arve den delen.

Hva er alternativet, da? Å forbli barnløs for å unngå å videreføre "nese-gener"?

Anonymous poster hash: ffdad...73f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...