AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Siden fredag har jeg våknet med hodepine hovedsaklig fremme i pannen... det blir bedre etter litt paracet, men kommer stort setttilbake på ettermiddagen og kvelden... dum som jeg er googlet jwg og fant ut at morgenhodepine skal sjekkes. Men så farlig kan det vel ikke være? Har også litt vondt i ørene mine men det er ikke konstant... burde det likevel sjekkes?Anonymous poster hash: 376fc...514
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Kan det være du har stive nakkemuskler?Anonymous poster hash: f52c2...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har alltid hatt stive muskler - men skjærer ikke tenner. Tror ikke jeg har kjent mer på stive muskler nå enn før, og er heller ikke stresset. Men man får vel ikke vondt ut i ørene om man har stive muskler?Anonymous poster hash: 376fc...514
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Kanskje kroppen din er stresset uten at du er stresset. En lege sa at det var fordi man ikke slappa av mens man sov.. Men ta kontakt med legen din. Litt lesestoff http://www.klikk.no/helse/article491202.ece http://www.lvh.no/symptomer_og_sykdommer/nervesystemet/symptomdiagnoser/hodepine Anonymous poster hash: 13aab...47b
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Ved morgenhodepine skal man alltid kontakte lege.Anonymous poster hash: 8b1a7...dcf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå