Gå til innhold

Morgehodepine...


Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden fredag har jeg våknet med hodepine hovedsaklig fremme i pannen... det blir bedre etter litt paracet, men kommer stort setttilbake på ettermiddagen og kvelden... dum som jeg er googlet jwg og fant ut at morgenhodepine skal sjekkes. Men så farlig kan det vel ikke være? Har også litt vondt i ørene mine men det er ikke konstant... burde det likevel sjekkes?

Anonymous poster hash: 376fc...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være du har stive nakkemuskler?

Anonymous poster hash: f52c2...7fc

  • Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid hatt stive muskler - men skjærer ikke tenner. Tror ikke jeg har kjent mer på stive muskler nå enn før, og er heller ikke stresset. Men man får vel ikke vondt ut i ørene om man har stive muskler?

Anonymous poster hash: 376fc...514

Skrevet

Ved morgenhodepine skal man alltid kontakte lege.

Anonymous poster hash: 8b1a7...dcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...