AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Spørsmålet er som tittelen; hvordan få trangere vagina? Min er midt i mellom, noen ganger trang, andre ikke. Spørs hvor våt jeg blir. Jeg vet derimot at min mann elsker når jeg er trang. Jeg bruker å knipe sammen der nede, men ikke alltid jeg klarer da jeg fokuserer for mye på det enn selve nytelsen. Har dere noen tips til meg?Anonymous poster hash: 1820a...e97
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 knipeøvelser ellers og ikke bare når du har sex Anonymous poster hash: da989...a51
Gjest HarryDotter Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Er det virkelig et stort mål for damer flest å bli så trang som mulig? Har man en normalt fungerende vagina, vil menn med en vanlig størrelses pikk, kjenne god friksjon. Og du kan jo knipe under samleie også, så kjenner han det godt. Om ikke jeg tar feil så er vel gjennomsnitts utholdenhet hos menn på mellom 3-5 minutter eller noe slikt, så er jo ikke så negativt at jenta ikke er så skrekkelig trang heller? Min erfaring iallefall ...meeen om du føler at du ikke får nok friksjon og vil stramme inn, så blir det selvsagt en annen sak....uansett, som personen over her sier....bruk knipeøvelser hele dagen, så vil muskelaturen din bli bedre og bedre
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Er det virkelig et stort mål for damer flest å bli så trang som mulig? Har man en normalt fungerende vagina, vil menn med en vanlig størrelses pikk, kjenne god friksjon. Og du kan jo knipe under samleie også, så kjenner han det godt. Om ikke jeg tar feil så er vel gjennomsnitts utholdenhet hos menn på mellom 3-5 minutter eller noe slikt, så er jo ikke så negativt at jenta ikke er så skrekkelig trang heller? Min erfaring iallefall ...meeen om du føler at du ikke får nok friksjon og vil stramme inn, så blir det selvsagt en annen sak....uansett, som personen over her sier....bruk knipeøvelser hele dagen, så vil muskelaturen din bli bedre og bedre du er tilbake!!! Anonymous poster hash: 60116...72b 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Er det virkelig et stort mål for damer flest å bli så trang som mulig? Har man en normalt fungerende vagina, vil menn med en vanlig størrelses pikk, kjenne god friksjon. Og du kan jo knipe under samleie også, så kjenner han det godt. Om ikke jeg tar feil så er vel gjennomsnitts utholdenhet hos menn på mellom 3-5 minutter eller noe slikt, så er jo ikke så negativt at jenta ikke er så skrekkelig trang heller? Min erfaring iallefall ...meeen om du føler at du ikke får nok friksjon og vil stramme inn, så blir det selvsagt en annen sak....uansett, som personen over her sier....bruk knipeøvelser hele dagen, så vil muskelaturen din bli bedre og bedre åh, jeg har savnet deg!!! Anonymous poster hash: 7a1d7...d26 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå