AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Har gått på det siden september og knapt hatt mensen. Nå har jeg hatt noe blødninger i en ukes tid, men det er veldig lite og rosa, i motsetning til min vanlige mens tidligere som varte i 6-7 dager og som var kraftig de første dagene. Før september, gikk på Cerazette siden juni.. Når får jeg vanlig mens igjen??Anonymous poster hash: 320f5...20d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Du får mensen når du slutter på p-piller. P-piller hindrer eggløsning, ergo du har ikke mensen, men bortfallsblødning i pillefri uke. Det er vanlig å ha mellomblødninger også Anonymous poster hash: bc66f...37a
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Du får mensen når du slutter på p-piller. P-piller hindrer eggløsning, ergo du har ikke mensen, men bortfallsblødning i pillefri uke. Det er vanlig å ha mellomblødninger ogsåAnonymous poster hash: bc66f...37a Aldri hørt om noen som har mistet mensen helt, bare at det har tatt litt tid før den har stabilisert seg..? TS Anonymous poster hash: 320f5...20d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Aldri hørt om noen som har mistet mensen helt, bare at det har tatt litt tid før den har stabilisert seg..? TSAnonymous poster hash: 320f5...20d Som sagt, du har ikke MENSEN, men BORTFALLSBLØDNING på p-piller fordi p-piller hindrer eggløsning. Bortfallsblødning skjer under pillefri uke der livmor støter ut slimhinnen som dannes der et egg egentlig skal feste seg, men som ikke kommer pga p-pillene. Mellomblødninger er vanlig å få ved bruk av prevensjon, men de fleste slipper unna hvis de ikke sløver med å ta pillene hver dag Anonymous poster hash: bc66f...37a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå