Gå til innhold

nach=ligg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

[...] Hvor dårlige er dere menn til å tolke kroppsspråk egentlig? :P

Anonymous poster hash: 17e80...8f3

Så dårlige:

Og det påstås til og med at vi er det fordi det er evolusjonsmessig lønnsomt (så det så!).

Vel, psykologene om det. Det du egentlig klager over er vel vår tendens til ønsketenkning. Men optimister har det altså bedre. :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er vel halvveis derfor jenter kommer på nach også,om ikke sex så for oppmerksomheten. Merker det på nach med for mange jenter, da drar dem.

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Hm. Jeg har ikke nach selv. Gidder ikke vaskinga dagen derpå, eller våkne opp og finne bekjentskaper strødd i stua. I mine glade festperioder var jeg ofte på nachs hos andre. Men dersom standarden er at alle skal få bare det er nachs, så tror jeg mange har måtte dra den selv etter at jeg har vingla hjem. For jeg har gått på nachs for å drikke, synge og danse på bordet. Ikke med mål om å ligge med huseieren.

En ting er hvis du er invitert på byen, men synes det er kjipt med venner som bare lever på andres fester.

Skrevet

Jeg syntes ikke nach er synonymt med sex.

Er ofte på nach selv, både med venner og nye bekjente. Og hele hensikten er som regel at man har det jævlig gøy sammen på byen og ikke er klar for å kutte kvelden.

Derfor drar man det videre hjem til noen for å drikke mer og feste videre! Har ofte blitt kjent med folk på den måten, fått nye kompiser og venninner, uten noe som helst sex involvert :P

(Men drar du alene hjem med en kar, og dere har flørtet tidligere på kvelden, så er det noe helt annet. Da forventes nok sex. )

Skrevet

"Når to kvinner blir med to menn på nach, forventer de da å få seg noe?"

Ser du ikke hvor fjÆrnt spørsmålet ditt egentlig er?

Folk flest går på "nach" fordi de er i "party must go on-modus", og fordi de har lakenskrekk.

Hva noen håper på og forventer seg av "sexuelle tjenester" eller itte blir jo en helt individuelt og situasjonsbetinget greie... Mann eller kvinne...

.

• Liker 1
Skrevet

Når to menn blir med to kvinner på nach, forventer de da å få seg noe? Hadde besøk her i kveld og følte at jeg måtte være megaavvisende for å få han ene til å dra. Ikke noe morro. Hvor dårlige er dere menn til å tolke kroppsspråk egentlig? :P

Holdt jo ut delvis pga at venninnen min hadde funnet seg en temmelig ok fyr, men syns det blir for dumt at han andre da skal forvente at det blir noe..

Anonymous poster hash: 17e80...8f3

Kan bare snakke for meg selv, men kroppsspråk er det eneste språket jeg snakker etter en 6-12 pils :icon_lol:

Anonymous poster hash: b8254...8f1

Skrevet (endret)

Jeg drar hjem for å få i meg proteins, uavhengig av om det blir noe ONS eller ikke.

Endret av Synapomorphy
Skrevet

En ting er hvis du er invitert på byen, men synes det er kjipt med venner som bare lever på andres fester.

Ja, jeg er enig i den. Har stadig en vennegjeng på vors før byen, men aldri nachs. Nachspiel forekommer sjeldent i min alder likevel. Heldigvis :)

Skrevet

En gang var det en fyr som jeg kjenner litt som insisterte på å følge meg hjem. Da vi kom til døren sa jeg hadet, men han holdt igjen døra da jeg prøvde å lukke den, og spurte om han ikke skulle få være med inn. Jeg sa at jeg skulle sove, så det passet nok ikke. Da jeg lukket døra hørte jeg at han ropte "HORE" sint etter meg.

Anonymous poster hash: 69a05...905
Gjest mainbitch
Skrevet (endret)

ja

Men de må respektere et nei, da!

Endret av mainbitch
Skrevet

Slitsomt og potensielt farlig med menn som ikke tar nei for et nei. Det som både fascinerer og irriterer meg med enkelte menn (merk:ENKELTE) er at de tar seg så lite nær av det å bli avvist.

Jeg hadde dødd av meg selv om jeg fant meg selv tiggende "vææær så snill å bare kos litt med fitta mi a" eller "kan jeg få et kyss? kan jeg få bare ett kyss?hvorfor ikke? vær så sniill a?" til en fyr som var out of my league og tydelig viser at han synes jeg er slitsom.

Hva er det med denne tiggingen? Hvor er skamfølelsen? Æresfølelsen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...