Gå til innhold

nach=ligg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når to menn blir med to kvinner på nach, forventer de da å få seg noe? Hadde besøk her i kveld og følte at jeg måtte være megaavvisende for å få han ene til å dra. Ikke noe morro. Hvor dårlige er dere menn til å tolke kroppsspråk egentlig? :P

Holdt jo ut delvis pga at venninnen min hadde funnet seg en temmelig ok fyr, men syns det blir for dumt at han andre da skal forvente at det blir noe..

Anonymous poster hash: 17e80...8f3

Skrevet

Nach skal normalt bety fitte for gutta ja. Men et nei er et nei. Heldigvis var du sammen med venninna di. Ellers kunne du blitt voldtatt.

Slik en tulling som du beskrev kan bli ganske farlige.

Anonymous poster hash: 95c5b...5c3

• Liker 5
Skrevet

Nach skal normalt bety fitte for gutta ja. Men et nei er et nei. Heldigvis var du sammen med venninna di. Ellers kunne du blitt voldtatt.

Slik en tulling som du beskrev kan bli ganske farlige.

Anonymous poster hash: 95c5b...5c3

Dette stemmer ikke. Det er jo nach hvor det bare er en gjeng som fester videre etter å ha vært på byen, uten sex involvert. Og når man er to jenter og to gutter, synes jeg ikke man kan bare gå ut fra at det skal bli sex på alle, eller noen i det hele tatt. Hvis man derimot som alene kvinne blir med en mann hjem, så er det naturlig å tro at det kan bli sex, og da er det lurt på forhånd å opplyse om at man ikke tenker å ha sex.

Anonymous poster hash: af82f...d06

• Liker 1
Gjest HeiHade
Skrevet

Kommer vel an på hvor godt man kjenner dem man nacher hos.

Jeg takker aldri ja til nach med ukjente menn fordi jeg tenker at de enten ser for seg sex eller har et ønske om det innerst inne. Det er derimot andre menn jeg ikke har noen betenkeligheter med å dra på nach hos fordi jeg kjenner dem og vi vet alle hva vi forventer av hverandre og hva som kommer til (og ikke kommer til) å skje.

• Liker 2
Skrevet

Når to menn blir med to kvinner på nach, forventer de da å få seg noe? Hadde besøk her i kveld og følte at jeg måtte være megaavvisende for å få han ene til å dra. Ikke noe morro. Hvor dårlige er dere menn til å tolke kroppsspråk egentlig? :P

Holdt jo ut delvis pga at venninnen min hadde funnet seg en temmelig ok fyr, men syns det blir for dumt at han andre da skal forvente at det blir noe..

Hvorfor er du så kjip, la alle få litt? Om an ikke ser så bra ut, så kunne du ha støttet venninnen din med å la kamerten også få litt kos.

Anonymous poster hash: 36d9d...21c

• Liker 2
Skrevet

Ja, dere hadde jo nach nettopp for at vennina di skulle få pult. Synes du det er så rart at han andre forventer at du også vil ha sex da?

Hvorfor er det "for dumt" synes du?

Anonymous poster hash: cf234...ac0

• Liker 3
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet (endret)

Når to menn blir med to kvinner på nach, forventer de da å få seg noe?

Om man ikke har en forventning, er det i hvert fall en forhåpning.

:)

Endret av Ragnar Danneskjöld
  • Liker 2
Gjest Nanette
Skrevet

Hvorfor tror du det skrives så mange triste sanger om han eller hun som måtte gå hjem alene.

;)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror du det skrives så mange triste sanger om han eller hun som måtte gå hjem alene.

;)

Det har ikke jeg hørt om.

Anonymous poster hash: af82f...d06

• Liker 1
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

;)

Jeg gråter hver gang jeg går hjem alene.

:grine:

• Liker 1
Skrevet

Hm. Jeg har ikke nach selv. Gidder ikke vaskinga dagen derpå, eller våkne opp og finne bekjentskaper strødd i stua. I mine glade festperioder var jeg ofte på nachs hos andre. Men dersom standarden er at alle skal få bare det er nachs, så tror jeg mange har måtte dra den selv etter at jeg har vingla hjem. For jeg har gått på nachs for å drikke, synge og danse på bordet. Ikke med mål om å ligge med huseieren.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Har vært på mange nach i løpet av åra, har aldri ligget med noen eller opplevd at det har vært forventa. Klart enkelte har gjerne prøvd seg,men de har godtatt et nei.

Skrevet

Kommer helt an på settingen.

* Gode venner som drar på byen sammen eller møtes tidlig på kvelden for så å stikke hjem for nach = ikke forvent fitte.

* Bekjente som man møter på byen og parvis velger å gå hjem til den ene = forvent fitte. Håp på fitta til begge to (samtidig).

Anonymous poster hash: 74aae...5b4
  • Liker 2
Skrevet

Når jeg var yngre så ble det sex på nesten hvert nachspiel. Jeg følte vel at det var forventet, og jeg ønsket som regel sex selv. De siste ti årene har det ikke blitt så mange nachspiel, men det har vært sex på noen av de. Om jeg blir invitert til nachspiel alene sammen med en eller flere menn så vet jeg jo at de forventer sex. Om jeg er åpen for sex så blir jeg med, ellers ikke.

Skrevet

Du sier hun hadde "funnet seg en ok fyr", ergo er dette ikke venner av dere men gutter dere traff ute?

I et slikt tilfelle, med kun dere fire, så er det ikke rart han tenkte det ble noe.

Anonymous poster hash: faca4...eeb
  • Liker 1
Skrevet

Ville kun dratt på Nach om mannen hadde stor manndom... ;):wow:

Skrevet

Hvor dårlige er dere menn til å tolke kroppsspråk egentlig? :P

Jeg er analfabet, og hadde ikke vært i stand til å tolke signalene deres om livet mitt var i fare en gang. Unntaket hadde kanskje vært om hun hadde stått kliss naken og fysisk kastet seg over meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er analfabet, og hadde ikke vært i stand til å tolke signalene deres om livet mitt var i fare en gang. Unntaket hadde kanskje vært om hun hadde stått kliss naken og fysisk kastet seg over meg.

Er i utgangspunktet ikke glad i nachspiel og unngår det siden jeg trenger min prinsesse søvn. Men når det en sjelden gang blir, så er det ikke fordi jeg har sex i tankene. Om du da er, i likhet med meg, halvveis retardert når det kommer til signaler fra jenter, og kanskje lite frempå i tillegg, så er det jo en oppskrift til å få null sex! Eller er det ?

Det finnes nemlig kåte kvinne mennesker også, og da er et slikt scenario ikke så helt uvanlig (vil jeg tro). Jeg vil i alle fall benytte meg av denne anledningen til å skryte av at dette har skjedd meg ved noen anledninger. Med tanke på hvor sjeldent jeg er på nachspiel så vil jeg anslå at sjansen for sex ved nachspiel er rimelig stor. Selv for oss retarderte apekatter som er dårlig på signaler. Tryllestaven min er derimot ikke for alle, da jeg stiller høye krav.

Poenget er at en skal ikke undervurdere kåte kvinne mennesker, i alle fall ikke når de har fått teften på en!

• Liker 1
Gjest tomasjj
Skrevet

Du har helt rett.

Du må nesten forvente at en del menn vil prøve seg da, men de har jo ikke krav på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...