AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Hei! Jeg har i en ukes tid nå hatt noe "mellomblødning" som jeg vil kalle det siden jeg ikke har mensen (Går på Cerazette), men det er svart! Eller veldig, veldig mørkebrunt da. Med noen "prikker" i, skulle liksom tro det var noe lort.. Nå idag så kommer det så mye at jeg må ha på truseinnlegg/bind, jeg forstår ikke hvorfor det er så mørkt og ser så skittent ut? Og nå kommer det mye også. Er så irriterende :/ Brukte ikke å ha sånn før, gått på Cerazette i mange år! Kan dette være noe skummelt eller? Anonymous poster hash: 15bb7...eb2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Har AKKURAT samme problem på cerazette! Jeg har gått på det i 1,5 eller mer og har aldri mensen. Men nå den siste halvannen uken har jeg hatt helt svart, tørr og smuldrete mens. Har aldri vært borti dette før. Ikke en dag har det hatt rød farge, kun sort og mørkebrunt.. Hmm Anonymous poster hash: c5b7d...bea
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Opplevde det samme når jeg skifta fra Cerazette til Loette. Minnet om veldig gammelt blod... Har kuttet ut p-piller og alt sånt dritt helt og fullstendig. Vet forresten ikke om det er farlig, spurte aldri fastlegen rundt dette. Gummi for alle penga! Anonymous poster hash: dbaf3...5ef
elma42 Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Det er gammelt blod som ikke kommer ut av skjeden med en gang. Ikke farlig i det hele tatt :-)
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Da satser jeg på at det er ufarlig! Hehe Kan ikke slutte på p-piller selv om jeg virkelig skulle ønske det, jeg blir så sinnsykt dårlig rundt mensen at jeg takler det ikke.. Anonymous poster hash: 729ca...091
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Da satser jeg på at det er ufarlig! Hehe Kan ikke slutte på p-piller selv om jeg virkelig skulle ønske det, jeg blir så sinnsykt dårlig rundt mensen at jeg takler det ikke.. Anonymous poster hash: 729ca...091 Det er helt naturlig. Det kan dog være en reaksjon på at det er påtide for deg å bytte p-pille merke. Jeg har alltid fått beskjed om å bytte merke når slike blødninger/utflod skjer hyppig. Hvor ofte har du mens, eller har den forsvunnet helt? Anonymous poster hash: 8dfcf...0b1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Det er helt naturlig. Det kan dog være en reaksjon på at det er påtide for deg å bytte p-pille merke. Jeg har alltid fått beskjed om å bytte merke når slike blødninger/utflod skjer hyppig. Hvor ofte har du mens, eller har den forsvunnet helt? Anonymous poster hash: 8dfcf...0b1 Forsvunnet helt ja Den var helt borte de første 5 årene, men så skulle jeg prøve andre piller, fikk høyt blodtrykk, så byttet tilbake til disse minipillene, siden har det aldri vært det samme. Skulle aldri ha prøvd de andre pillene, mensen og alt var helt borte før jeg skulle tukle med dette. Eneste annet jeg kan ta er Conludag, siden jeg får høyt blodtrykk av p piller :/ Anonymous poster hash: 729ca...091
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå