minimary Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Er på dag 9 etter å ha fjernet mandlene, og er ikke i nærheten av å kunne spise ordentlig. Ikke bare er det vondt å spise, men ALT av mat gjør meg så kvalm! Det er kjempeirriterende, for jeg er så sulten! Noen som har fjernet mandlene og husker når det var mulig å spise som normalt igjen?
HvittHus Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Rundt der du er nå begynte jeg å spise mer normalt. Det er ikke smertestillende som gjør deg kvalm? Eller det at du ikke har spist på en stund?
minimary Skrevet 17. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2015 Rundt der du er nå begynte jeg å spise mer normalt. Det er ikke smertestillende som gjør deg kvalm? Eller det at du ikke har spist på en stund? Er nok sulten som gjør det, ond sirkel det der! Spydde noen ganger dag 2 og 3 av Pinex Forte, men det ga seg da jeg skifta til Paralgin Major. Tusen takk for svar, krysser fingrene for at jeg våkner i morgen med en helt ny hals! 🙏
HvittHus Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Er nok sulten som gjør det, ond sirkel det der! Spydde noen ganger dag 2 og 3 av Pinex Forte, men det ga seg da jeg skifta til Paralgin Major. Tusen takk for svar, krysser fingrene for at jeg våkner i morgen med en helt ny hals! Ja det blir fort et problem det med mat. Husker jeg suttet på paprikapotetgull, samt spiste potetmos og fruktsuppe den første uken. Klarer fremdeles ikke fruktsuppe pga minnene.
Sillicious Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Jeg var driitkvalm i den tiden du er i nå, fant ut at det var pga at jeg var dehydrert og underernært :/
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Sug på isterninger. Før du spiser da bedøver du halsen med isen og får i deg litt væske. Men ikke lurt å innta varm mar etter is.Anonymous poster hash: 922cd...580
minimary Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2015 Sug på isterninger. Før du spiser da bedøver du halsen med isen og får i deg litt væske. Men ikke lurt å innta varm mar etter is.Anonymous poster hash: 922cd...580 Isbiter av saft har vært mine beste venner den siste uka, og du har helt rett i at det bedøver. Dag 10 i dag, og formen er mye bedre. Kan drikke så mye vann jeg vil når jeg har smertestillende i kroppen, men mat svir veldig. Spiser litt suppe, men er ikke i nærheten av å kunne spise som før.. Får håpe det går over snart! takk for svar!
minimary Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 18. januar 2015 Jeg var driitkvalm i den tiden du er i nå, fant ut at det var pga at jeg var dehydrert og underernært :/ Ja, det er lett å bli dehydrert i en slik tilstand.. Har klart å presse i meg nok drikke til å holde væskebalansen nogenlunde innafor, heldigvis!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå