AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Har en polypp i en bihule og når jeg leser på nett så finner jeg veldig lite info om polypper i bihuler, er mest bare info om polypper i nesen. Andre som har en polypp i en bihule? Har du noen plager? Ble/blir den fjernet? Hvilken bihule er det?Anonymous poster hash: 314e2...8e9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 DytteAnonymous poster hash: 314e2...8e9
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Ser det kanskje 2-3 ganger i måneden på jobb når jeg kjører pre-op CT-bihuler. De fleste blir operert av pasientene mine. De har veldig store plager, og må gå med det over lengre tid før de blir operert Anonymous poster hash: 81bbe...990
Gjest Haaploes Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Jeg fikk fjernet en svær jævel (unnskyld uttrykket). Veldig ekkelt akkurat der og da, men veldig, VELDIG verdt det.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Grunnen til at jeg spør er at de ikke vil fjerne min polypp pga beliggenheten, de kan skade en viktig nerve. Så jeg må bare leve med den. Jeg er oftere forkjølet enn før og er alltid bittelitt snørrete og litt slim i halsen. Har hatt flere runder med bihulebetennelse men ikke så veldig ofte egentlig. Polyppen ble oppdaget for 4 år siden men de tok ikke noen vurdering før to år etter. Har en dott i øret på samme siden som kom for litt over 4 år siden, kan det være pga polyppen? Glemte å spørre ØNH om det. Takk for svar!Anonymous poster hash: 314e2...8e9
Gjest Haaploes Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Livskvaliteten min økte betraktelig da den ble fjernet, blant annet ble øreplagene vesentlig bedre.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Livskvaliteten min økte betraktelig da den ble fjernet, blant annet ble øreplagene vesentlig bedre. Men hva slags øreplager og annet? Forklar konkret om du gidder Lurer på om alle mine ønh-plager er relatert til polyppen, får kanskje aldri svar på det men hadde vært kjekt å kunne sammenligne meg litt med noen andre.Anonymous poster hash: 314e2...8e9
Gjest Haaploes Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Men hva slags øreplager og annet? Forklar konkret om du gidder Lurer på om alle mine ønh-plager er relatert til polyppen, får kanskje aldri svar på det men hadde vært kjekt å kunne sammenligne meg litt med noen andre.Anonymous poster hash: 314e2...8e9 Det er ikke noe jeg er veldig gira på å dele med hele KG, merker jeg. Send meg en PM, så skal jeg gi deg de nasty detaljene.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #9 Skrevet 19. januar 2015 Det er ikke noe jeg er veldig gira på å dele med hele KG, merker jeg. Send meg en PM, så skal jeg gi deg de nasty detaljene. Hehe man er forskjellig, jeg syns ikke at slikt er nasty. Men takk uansett. Anonymous poster hash: 314e2...8e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå