Gjest Veritaserum Skrevet 22. januar 2015 #21 Skrevet 22. januar 2015 Ja, kvaliteten er helt utrolig. Det er så billig fordi de ikke bruker penger på fancy innpakning. Er også syntetisk og noen med geitehår, så er trygt for dyrevenner. Anonymous poster hash: 3acac...176 ser at noen skriver at de røyter og stikker mot huden...
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #22 Skrevet 22. januar 2015 ser at noen skriver at de røyter og stikker mot huden... Ja. Hender de har feilvarer. Da er det bare å si fra så får du en ny en. Ikke verre enn det. Anonymous poster hash: 3acac...176
Gjest Veritaserum Skrevet 22. januar 2015 #23 Skrevet 22. januar 2015 Ja. Hender de har feilvarer. Da er det bare å si fra så får du en ny en. Ikke verre enn det. Anonymous poster hash: 3acac...176 men får prøve den :D det er jo billig, å får ganske mye :D så kjøper meg den og den andre jeg fant.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #24 Skrevet 22. januar 2015 men får prøve den :D det er jo billig, å får ganske mye :D så kjøper meg den og den andre jeg fant. Hvis du har rød hud så anbefaler jeg den grønne primeren de har og. Det får foundation til å sitte bedre og lengre, og gjør at huden blir finere og jevnere i fargen. Du kan også bare bruke primeren uten noe annet. Skal du ha noe annet derfra og så ta med deg en sånn kost såpe eller shampo, de pleier å ha sånne gratis prøver du kan ta, og mineral foundationen deres er utrolig bra. Bedre enn MD sin mener jeg. Anonymous poster hash: 3acac...176
Gjest Veritaserum Skrevet 22. januar 2015 #25 Skrevet 22. januar 2015 Hvis du har rød hud så anbefaler jeg den grønne primeren de har og. Det får foundation til å sitte bedre og lengre, og gjør at huden blir finere og jevnere i fargen. Du kan også bare bruke primeren uten noe annet. Skal du ha noe annet derfra og så ta med deg en sånn kost såpe eller shampo, de pleier å ha sånne gratis prøver du kan ta, og mineral foundationen deres er utrolig bra. Bedre enn MD sin mener jeg. Anonymous poster hash: 3acac...176 jeg prøvde en slik grønn en fra Gosh, men den ble alt for mørk, også den lyseste. Er så lys i huden at jeg må ha den lyseste, den er perfekt. "Porcelain" hete den
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #26 Skrevet 22. januar 2015 jeg prøvde en slik grønn en fra Gosh, men den ble alt for mørk, også den lyseste. Er så lys i huden at jeg må ha den lyseste, den er perfekt. "Porcelain" hete den Åh ok . Den grønne fra makeup mekka legger seg helt usynlig på huden. Så ingen fare der i hvertfall. Bare minsker litt det røde. Ser nå at de har brush shampoo som gratis vareprøve. Anonymous poster hash: 3acac...176
Gjest Veritaserum Skrevet 22. januar 2015 #27 Skrevet 22. januar 2015 Åh ok . Den grønne fra makeup mekka legger seg helt usynlig på huden. Så ingen fare der i hvertfall. Bare minsker litt det røde. Ser nå at de har brush shampoo som gratis vareprøve. Anonymous poster hash: 3acac...176 hvor har de gratise prøver?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #28 Skrevet 22. januar 2015 http://www.makeupmekka.no/collections/salg/products/try-me-pro-cosmetic-mild-brush-shampoo Anonymous poster hash: 3acac...176
Gjest Veritaserum Skrevet 23. januar 2015 #29 Skrevet 23. januar 2015 Kjøpte meg denne.. http://www.vita.no/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/b/bb08_web.jpg Dumt spørsmål, men.. hvordan skal den brukes? Er det en slik som skal i hele ansiktet over foundation... også må jeg ha meg en med litt mørkere farge for å ikke virke så flat/matt og ensfarget ut i ansiktet? (hva står det på de, bronzer? powder? whatever?)
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #30 Skrevet 23. januar 2015 Kjøpte meg denne.. http://www.vita.no/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/b/bb08_web.jpg Dumt spørsmål, men.. hvordan skal den brukes? Er det en slik som skal i hele ansiktet over foundation... også må jeg ha meg en med litt mørkere farge for å ikke virke så flat/matt og ensfarget ut i ansiktet? (hva står det på de, bronzer? powder? whatever?) Er den lik som huden din kan du bruke den i hele ansiktet. Gjerne etter du har tatt på foundation for å matte det ned og "sette" det. Bronzer og blush kan du bruke i tillegg. Søk på youtube hvordan du kan bruke det. Blir du komfortabel med det kan du også bruke highlighter. Anonymous poster hash: 3acac...176
Gjest Veritaserum Skrevet 23. januar 2015 #31 Skrevet 23. januar 2015 Er den lik som huden din kan du bruke den i hele ansiktet. Gjerne etter du har tatt på foundation for å matte det ned og "sette" det. Bronzer og blush kan du bruke i tillegg. Søk på youtube hvordan du kan bruke det. Blir du komfortabel med det kan du også bruke highlighter. Anonymous poster hash: 3acac...176 Bronzer og blush er det samme? 1. foundation + pudder i hele ansiktet (dette har jeg kjøpt) 2. bronzer (solpudder?) for å "forme" ansiktet, altså det som skal gjøres i et tre tall.... 3. blush for å få farge i kinnene.... Er dette riktig ord? vet ikke hva jeg skal se etter for å finne den på number 3 (og denne skal være hakket mørkere enn min egen hud?) vet noen bruker den på 2. som blush også, ved å påføre ekstra.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #32 Skrevet 23. januar 2015 Ja. Bronzer og blush er ikke det samme nei. Søk opp på youtube. Bronzer tar du for å definere skinnbeina, blush tar du rett på skinnbeina, noen tar det på eplene på kinna, og highlighter tar du rett over skinnbeina men ikke inn til øyet. Bruk youtube der lærer du alt. Anonymous poster hash: 3acac...176
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #33 Skrevet 23. januar 2015 Du kan velge om du skal ta bronzer som er solpudder ja opp som et tretall eller bare definere skinnbeina. Søk på countoruing så får du opp litt. Du kan også definere nesa med solpudder og kjeven hvis du har dobbelthake. Men pass da på skillet og dra litt nedover halsen så det ikke ser ut som du har brunkrem skille. Anonymous poster hash: 3acac...176
Gjest Veritaserum Skrevet 23. januar 2015 #34 Skrevet 23. januar 2015 ok ehm. Jeg bruker youtube flittig, men det er så sinnsykt mye å velge imellom så må vite HVA jeg skal se etter. så det jeg skal se etter i dag er; Blush Bronzer (solpudder) Øyenskygge Så har jeg egentlig alt. Mangler primer, men skal teste en foundation + primer i en, finne ut hvilken farge passer for meg også bestille den på nett.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #35 Skrevet 23. januar 2015 Bestile du fra makeup mekka? Hvis du vil ha anbefalinger på youtube så liker jeg godt Makeup geek og Letzmakeup. Anonymous poster hash: 3acac...176
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå