AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Veier 55 kg, noe som i og for seg er en grei vekt. Men magen min er jeg IKKE fornøyd med. Magemålet mitt er på 84 cm, og det er ganske mye fett der. Vet ikke om dette er normal mål for en som veier det jeg gjør. Er 170 cm, til info. Hva er cluet for å gjøre om dette til muskler? Jeg bør jo ikke gå så veldig mye mer ned i vekt egentlig..Prøvde litt styrke i 6 mnd, men den ble ikke så mindre. Bør jeg øke på med kondisjon? Anonymous poster hash: f2277...7a4
Gjest Runforit Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Veier 55 kg, noe som i og for seg er en grei vekt. Men magen min er jeg IKKE fornøyd med. Magemålet mitt er på 84 cm, og det er ganske mye fett der. Vet ikke om dette er normal mål for en som veier det jeg gjør. Er 170 cm, til info. Hva er cluet for å gjøre om dette til muskler? Jeg bør jo ikke gå så veldig mye mer ned i vekt egentlig..Prøvde litt styrke i 6 mnd, men den ble ikke så mindre. Bør jeg øke på med kondisjon?Anonymous poster hash: f2277...7a4 Sikker på at du ikke bare oppblåst?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Jøss. Jeg veier omtrent 30 kg mer, er et par cm høyere og har likt magemål. Sikker på at du hat målt rett? Anonymous poster hash: a9449...12c 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Veier 55 kg, noe som i og for seg er en grei vekt. Men magen min er jeg IKKE fornøyd med. Magemålet mitt er på 84 cm, og det er ganske mye fett der. Vet ikke om dette er normal mål for en som veier det jeg gjør. Er 170 cm, til info. Hva er cluet for å gjøre om dette til muskler? Jeg bør jo ikke gå så veldig mye mer ned i vekt egentlig..Prøvde litt styrke i 6 mnd, men den ble ikke så mindre. Bør jeg øke på med kondisjon?Anonymous poster hash: f2277...7a4 Er det magemålet, eller midjemålet ditt som er 84cm? Er selv 164cm, veier 70 kg og har 74 cm som midjemål. Dersom du vil ned i fettprosent kan du godt kombinere løping med styrketrening 💪👍Anonymous poster hash: e0132...ceb
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Sikker på at du ikke bare oppblåst? Ja. Er sånn magen min er Jøss. Jeg veier omtrent 30 kg mer, er et par cm høyere og har likt magemål. Sikker på at du hat målt rett?Anonymous poster hash: a9449...12c Nei Målte rundt hofta - altså ganske langt ned, er det riktig? Ikke rundt midja. Huff, skjønner magen min er stor iallfall ( Er det magemålet, eller midjemålet ditt som er 84cm? Er selv 164cm, veier 70 kg og har 74 cm som midjemål. Dersom du vil ned i fettprosent kan du godt kombinere løping med styrketrening Anonymous poster hash: e0132...ceb Målte lenger ned enn midja, midja er mye smalere. Anonymous poster hash: f2277...7a4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Målte vel egentlig livvidden, når jeg tenker etter. Men uansett er den altfor svær! Anonymous poster hash: f2277...7a4
BlendaSensitive Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Altså hofta er hofta og magen er magen.. Tok den første som kom opp, men i dette diagrammet (se på dame figuren), så er tall nummer to livvidden, altså magen. http://didriksons.com/product/?c=14&aTabIndex=4&cmd=guide&sizeId=0&typeId=0&usageId=0&systemId=0 Nummer en er bryst, nummer to mage/livvidde, og nummer tre er hofter. Bryst:måles over det bredeste over puppene, mage over det smaleste på magen, og hofter over det bredeste på rumpe/hofter. Tipper du får litt andre tall nå. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #8 Skrevet 17. januar 2015 Del midjemålet på hoftemålet, blir tallet under 0,8 er det helt helsemessigt bra! Ex 74/96=0,77 Du kan ikke punktforbrenne fett og styrketrening er den desidert beste måten at forme kroppen på men uten rett teknikker og rett kunnskap om styrketrening er nok ikke 6 mnd nok til å få et "bra" resultat. Sen må du selvfølgelig se på kostholdet ditt da det er ganske så avgjørende før å få kroppen dit man vil. Anonymous poster hash: ab40e...c2c
goldenchanel Skrevet 17. januar 2015 #9 Skrevet 17. januar 2015 jøss...jeg er 170, 85 kg og har 82cm som midjemål!
Lizliz Skrevet 17. januar 2015 #10 Skrevet 17. januar 2015 Del midjemålet på hoftemålet, blir tallet under 0,8 er det helt helsemessigt bra! Ex 74/96=0,77 Du kan ikke punktforbrenne fett og styrketrening er den desidert beste måten at forme kroppen på men uten rett teknikker og rett kunnskap om styrketrening er nok ikke 6 mnd nok til å få et "bra" resultat. Sen må du selvfølgelig se på kostholdet ditt da det er ganske så avgjørende før å få kroppen dit man vil. Anonymous poster hash: ab40e...c2c Hvor legit er egentlig den formelen der? Jeg har lite instinkt i midje og har da pdd 0.83 som resultat.. Men tror ikke noen ville sagt jeg har et usunt midje/liv forhold om de så meg..
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #11 Skrevet 17. januar 2015 Altså hofta er hofta og magen er magen.. Tok den første som kom opp, men i dette diagrammet (se på dame figuren), så er tall nummer to livvidden, altså magen. http://didriksons.com/product/?c=14&aTabIndex=4&cmd=guide&sizeId=0&typeId=0&usageId=0&systemId=0 Nummer en er bryst, nummer to mage/livvidde, og nummer tre er hofter. Bryst:måles over det bredeste over puppene, mage over det smaleste på magen, og hofter over det bredeste på rumpe/hofter. Tipper du får litt andre tall nå. Haha, takk! 65 cm ble det nå Puh - nå redda du dagen min litt, altså. Men livvidden ble betegnet ved hoftene på en annen tegning jeg så - forvirra:S Anonymous poster hash: f2277...7a4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #12 Skrevet 17. januar 2015 Altså hofta er hofta og magen er magen.. Tok den første som kom opp, men i dette diagrammet (se på dame figuren), så er tall nummer to livvidden, altså magen. http://didriksons.com/product/?c=14&aTabIndex=4&cmd=guide&sizeId=0&typeId=0&usageId=0&systemId=0 Nummer en er bryst, nummer to mage/livvidde, og nummer tre er hofter. Bryst:måles over det bredeste over puppene, mage over det smaleste på magen, og hofter over det bredeste på rumpe/hofter. Tipper du får litt andre tall nå. Nummer to er midje, nummer tre er rumpe/hofter - TS mener nok at hun målte ved navlen et sted, altså der hoftene starter, fordi magen er størst der. Anonymous poster hash: 0f694...adc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #13 Skrevet 17. januar 2015 Haha, takk! 65 cm ble det nå Puh - nå redda du dagen min litt, altså. Men livvidden ble betegnet ved hoftene på en annen tegning jeg så - forvirra:S Anonymous poster hash: f2277...7a4 Neida, jeg som surrer. Målte hoftevidde, jeg. Ikke lett å være blond! Anonymous poster hash: f2277...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #14 Skrevet 17. januar 2015 Der kan du se! Og du er jammen ikke for stor Anonymous poster hash: a9449...12c
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #15 Skrevet 17. januar 2015 Nummer to er midje, nummer tre er rumpe/hofter - TS mener nok at hun målte ved navlen et sted, altså der hoftene starter, fordi magen er størst der. Anonymous poster hash: 0f694...adc Ja, jeg surrer noe voldsomt nå. Du har rett, jeg målte rett ved navlen Anonymous poster hash: f2277...7a4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #16 Skrevet 17. januar 2015 Der kan du se! Og du er jammen ikke for stor Anonymous poster hash: a9449...12c Hihi. Men det er magefett der, altså. Trust me! Den koser seg over bukselinninga as we type Anonymous poster hash: f2277...7a4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #17 Skrevet 17. januar 2015 Takk for svar alle sammen Anonymous poster hash: f2277...7a4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #18 Skrevet 17. januar 2015 Hihi. Men det er magefett der, altså. Trust me! Den koser seg over bukselinninga as we type Anonymous poster hash: f2277...7a4 Trening og kosthold er den eneste måten å minske magefettet på, men som Runforit spør, sikker på at du ikke er oppblåst? Har du prøvd å kutte ut f.eks. hvete, meieriprodukter eller et annet vanlig allergen for en stund for å se om det hjelper? Er du fysisk aktiv (kan hjelpe på fordøyelsen om den er treg)? Anonymous poster hash: 0f694...adc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #19 Skrevet 17. januar 2015 Ja, jeg surrer noe voldsomt nå. Du har rett, jeg målte rett ved navlen Anonymous poster hash: f2277...7a4 Det er egentlig de som har svart deg som surrer og antar at det er snakk om midjemål når du skrev magemål. Anonymous poster hash: 0f694...adc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #20 Skrevet 17. januar 2015 Det er egentlig de som har svart deg som surrer og antar at det er snakk om midjemål når du skrev magemål. Anonymous poster hash: 0f694...adc Hahaha. Ok - takk for oppklaringen. Ikke så blond som jeg har antatt da - jaggu Anonymous poster hash: f2277...7a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå