Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får man ha med seg pensumbøkene på eksamen?

Takk på forhånd, for svar:)

Anonymous poster hash: 7ee32...8d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og kan jeg ha med PC'n min med notater, så lenge jeg ikke er på internett?? noen??

Anonymous poster hash: 7ee32...8d9
Skrevet

Nei, og nei.

Skrevet

Haha, nei. Ingen hjelpemidler tillatt.

Ta seminarvarianten om det er mulig, mye enklere. Strykprosenten på selvstudiumsvarianten er som regel skyhøy.

Skrevet

Støttes. Seminarvarianten er MYE enklere. Selvstudiumsvarianten er knallhard.

Gjest Meglerfrøken
Skrevet

Hei!

Jeg tok selvstudievarianten, og synes den var veldig hard!

Men spennende studie da, likevel;)

Si fra om noen trenger boken "tenkere og filosofer" :P Den var iallefall pensum før;)

Skrevet

Iiik, nå ble jeg litt redd. Har akkurat meldt meg opp som enkeltemnestudent ved uio, nettopp til selvstudiumvarianten i exphil... Nå har jeg fått meg tilgang på Flexphil, og må prøve å få lest disse bøkene. Hvorfor synes dere eksamensvarianten var så hard, egentlig? Blir bekymra, tar dette som ekstra i tillegg til fulltidsstudie.

Skrevet

Jeg har tatt selvstudiumsvarianten og syns ikke den var spesielt hard :-) Så lenge man hadde lest så var det ikke noe stress!

Skrevet

Iiik, nå ble jeg litt redd. Har akkurat meldt meg opp som enkeltemnestudent ved uio, nettopp til selvstudiumvarianten i exphil... Nå har jeg fått meg tilgang på Flexphil, og må prøve å få lest disse bøkene. Hvorfor synes dere eksamensvarianten var så hard, egentlig? Blir bekymra, tar dette som ekstra i tillegg til fulltidsstudie.

For min del var det vanskelig fordi jeg ikke hadde interesse for faget... Leste gjennom alt av pensum og var på alle forelesninger, men strøk første gangen. Besto på forsøk nummer to, med E som karakter. Les godt og ta notater, så går det helt fint :)

Anonymous poster hash: fd153...366

Skrevet

For min del var det vanskelig fordi jeg ikke hadde interesse for faget... Leste gjennom alt av pensum og var på alle forelesninger, men strøk første gangen. Besto på forsøk nummer to, med E som karakter. Les godt og ta notater, så går det helt fint :)

Anonymous poster hash: fd153...366

Takk!

Noen som vet om youtubefilmer/sammendrag/kompendier osv som kan benyttes for å tilegne seg pensum?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...