LukaFrost Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 Jeg skal sy meg noen duker. Nå luere jeg på hvor langt utenfor bordkanten, både på enden og på sidene, dukene blr henge? Bør den være like lang på sidene og på endene? Forsåvidt er det ikke sikkert at vi kommer til å ha dette spisestuebordet til evig tid, men jeg lurer litt på hva dere synes.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 du får legge på en duk du har og se hvor langt utenfor bordkanten du syns er finest og så legger du på de cm på selve bordstørrelsen og jeg syns at sidene og enden skal henge like langt utom bordkanten bare husk sømmonnet og en litt bredere fald er penere enn en smal som krøller/ruller seg Anonymous poster hash: f49a3...4d3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Tommelfinger regelen de gamle husmødrene hadde var 20 -25 cm utforbi bordet på hver lenfdeside. Breddennpå stoffet er vqnlig å bruke fullt ut. Skal lure på om dette står i boken god skikk og bruk, eller noe sånt?Anonymous poster hash: 4ce31...7f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå