Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal sy meg noen duker. Nå luere jeg på hvor langt utenfor bordkanten, både på enden og på sidene, dukene blr henge? Bør den være like lang på sidene og på endene? Forsåvidt er det ikke sikkert at vi kommer til å ha dette spisestuebordet til evig tid, men jeg lurer litt på hva dere synes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får legge på en duk du har og se hvor langt utenfor bordkanten du syns er finest og så legger du på de cm på selve bordstørrelsen

og jeg syns at sidene og enden skal henge like langt utom bordkanten

bare husk sømmonnet og en litt bredere fald er penere enn en smal som krøller/ruller seg



Anonymous poster hash: f49a3...4d3
Skrevet

Tommelfinger regelen de gamle husmødrene hadde var 20 -25 cm utforbi bordet på hver lenfdeside. Breddennpå stoffet er vqnlig å bruke fullt ut.

Skal lure på om dette står i boken god skikk og bruk, eller noe sånt?

Anonymous poster hash: 4ce31...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...