Gå til innhold

Tips til hva jeg kan gjøre for han?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått meg ny hærlig kjæreste, vi har hatt sex noen ganger. Men han kommer litt for fort. Hva kan jeg gjøre evt vi gjøre for at han ikke skal komme så fort? Noen tips eller triks? Har ikke vært borti denne problem stillingen før så derfor jeg spør dere.

Vi har heller ikke snakka sammen om hva vi liker å ikke liker osv, så den samtalen er jeg klar for å ta. Men har jo ikke lyst å si det direkte til han heller at jeg syntes det er et problem. Han har ikke hatt noe særlig faste forhold så usikker på erfaren han er, eller jeg merker at erfaringen ikke er den største. Vi er i nærheten av 30 år begge to :)

Tar dette som anonym Pga folk vet hvem jeg er på nicket mitt.

På forhånd takk for svar :)

Anonymous poster hash: 89a02...972

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å snakk med han, og få han til å fortelle deg når han nærmer seg, slik at dere kan ta en liten pause- også fortsette. Eventuelt bruke penisring, vet at det funker for noen... Men beste tipset er vel bare å stoppe litt når han nærmer seg sædutløsning.

Anonymous poster hash: 7611c...ac4
Skrevet

Har fått meg ny hærlig kjæreste, vi har hatt sex noen ganger. Men han kommer litt for fort. Hva kan jeg gjøre evt vi gjøre for at han ikke skal komme så fort? Noen tips eller triks? Har ikke vært borti denne problem stillingen før så derfor jeg spør dere.

Vi har heller ikke snakka sammen om hva vi liker å ikke liker osv, så den samtalen er jeg klar for å ta. Men har jo ikke lyst å si det direkte til han heller at jeg syntes det er et problem. Han har ikke hatt noe særlig faste forhold så usikker på erfaren han er, eller jeg merker at erfaringen ikke er den største. Vi er i nærheten av 30 år begge to :)

Tar dette som anonym Pga folk vet hvem jeg er på nicket mitt.

På forhånd takk for svar :)

Anonymous poster hash: 89a02...972

Gi han utløsning først. Så fortsetter dere økten og på runde nr 2 etter 20 minutters forspill for deg er nok jubior klar til å leke igjen! Ha sex ofte så nervene hans der nede blir "herdet" be han øve på å pnipe igjen når han kommer. Altså knipe igjen og holde sæden nede.

Etter å ha gjort det nok ganger må det en laaaang økt til for at han kommer :)

Anonymous poster hash: 376f6...a1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...