Gjest Lille-pus Skrevet 16. januar 2015 #41 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Bitter fordi du er misunnelig på ts som har funnet en real hingst? Anonymous poster hash: 3be1a...2f9 Du må forklare hvorfor du mener jeg må være bitter, - og hvorfor jeg skulle bli bitter av at TS har slått seg sammen med han hun har slått seg sammen med. Jeg forstår ikke hva du mener, så du blir nødt til å forklare deg. Endret 16. januar 2015 av Lille-pus 1
breiflabb Skrevet 16. januar 2015 #43 Skrevet 16. januar 2015 Min første tanke er Nei! Men så... Jeg ville nok ha vært skeptisk, men gitt han sjansen til å få forklart seg. At noen menn velger å være utro skjønner jeg godt, jeg respekterer det ikke, men skjønner det like el godt!
Eplekaka Skrevet 16. januar 2015 #44 Skrevet 16. januar 2015 Han har hvertfall gjort noe riktig! Anonymous poster hash: 3be1a...2f9 Han har helt sikkert gjort mye riktig - men en del feil også når han har klart å få 4 barn med 4 kvinner.... Dårlig dømmekraft å sette barn på en mens man er gift med en annen.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #45 Skrevet 16. januar 2015 Bitter fordi du er misunnelig på ts som har funnet en real hingst? Anonymous poster hash: 3be1a...2f9 Hvorfor er det alltid slik, når kvinner kritiserer andre kvinner, at det absolutt må være grunnlagt i sjalusi? Menn er liksom aldri sjalu de. Anonymous poster hash: 03128...343 2
breiflabb Skrevet 16. januar 2015 #46 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Feil post Endret 16. januar 2015 av breiflabb
Vannflaska Skrevet 16. januar 2015 #47 Skrevet 16. januar 2015 Hvorfor ikke, du kan bli den heldige nummer 5 :'D 2
Gjest Lille-pus Skrevet 16. januar 2015 #48 Skrevet 16. januar 2015 Hvorfor er det alltid slik, når kvinner kritiserer andre kvinner, at det absolutt må være grunnlagt i sjalusi? Menn er liksom aldri sjalu de. Anonymous poster hash: 03128...343 Er det noen som har kritisert TS da? TS spør "Hva synes dere?Hadde dere holdt dere unna en mann som dette?", og får informasjon om hva andres valg ville vært, valg basert på beskrivelsen TS har ønsket å dele. At andre ville valgt annerledes kan ikke sees på som kritikk. Om man er over 13 år i hodet sitt så klarer man å forstå at det ikke er kritikk av ens person eller av ens valg at andre ville valgt annerledes.
Gjest Cartman Skrevet 17. januar 2015 #49 Skrevet 17. januar 2015 Go for it. Kanskje dere får tvillinger!
estrella Skrevet 17. januar 2015 #50 Skrevet 17. januar 2015 Tråden er ryddet for innlegg med bilde og tilsvar til dette. Estrella, mod.
Gjest oleoh Skrevet 17. januar 2015 #51 Skrevet 17. januar 2015 Meg sier det en ting. Han er symbolet på det vestlige forfall.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #52 Skrevet 17. januar 2015 Uaktuelt av den grunn at det er lov å drite på draget en gang, men over det er et adferdsmønster og jeg ville ikke satt meg i samme posisjon. Anonymous poster hash: 84a2d...8e5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #53 Skrevet 17. januar 2015 Denne fyren gir jo regelrett faen. Han var utro mot kona og det endte med barn som elskerinnen beholdt. Dvs. verste mulige konsekvens. Og så går han hen og gjør det samme en gang til. Fyren har jo hverken vett til å bruke prevensjon eller empati nok til å se hvordan hans oppforsel ødelegger liv. Jeg vet ikke hva som er mest skremmende - at folk horer rundt på denne måten eller at en voksen kvinne i 30-årene, fullt informert om hans historikk, faktisk vurderer ham som et prospekt. Anonymous poster hash: cff73...251 1
Gjest tomasjj Skrevet 17. januar 2015 #54 Skrevet 17. januar 2015 Nei dette virker ikke som noe å satse på.
Gjest extra Skrevet 17. januar 2015 #55 Skrevet 17. januar 2015 Har møtt en dritkjekk fyr.Han er veldig snill,morsom,oppmerksom og omsorgsfull.Det eneste som plager meg litt er at han vært gift 2 ganger og har 4 barn med 4 ulike damer. Skal prøve å forklare: -Barn nr.1: Er nå tenåring.Unnfanget utenfor ekteskap,mens han var gift med kone nr.1 -Barn nr.2: Ett år yngre enn barn nr.1.Kone nr.1 er moren. -Barn nr.3: Unnfanget noen år etter barn nr.2.Kone nr.2 er moren. -Barn nr.4: Unnfanget utenfor eksteskap mens han var gift med kone nr.2. Barnet er ca.14 år yngre enn barn nr.3. 2 av barna er altså unnfanget mens han var gift med de 2 andre barnemødrene, han har altså vært utro:( Han har hatt minimalt med disse 2 "utenomekteskapelige" barna å gjøre. De 2 barna han har med de barnemødrene han var gift med har han et nært forhold til. Vi har nå vært sammen en stund og ting ser ut til å funke greit,selv om dette med barna og utroskapen ligger i bakhodet mitt ofte...Han er 13 år eldre enn meg.Jeg er i starten av 30-årene. Hva synes dere?Hadde dere holdt dere unna en mann som dette? Anonymous poster hash: 323d8...12f Dette høres utrolig rotete og usammenhengende ut. Kanskje du bør tenke deg om litt før du går videre med denne personen?
Maleficenta Skrevet 17. januar 2015 #56 Skrevet 17. januar 2015 Har møtt en dritkjekk fyr.Han er veldig snill,morsom,oppmerksom og omsorgsfull.Det eneste som plager meg litt er at han vært gift 2 ganger og har 4 barn med 4 ulike damer. Skal prøve å forklare: -Barn nr.1: Er nå tenåring.Unnfanget utenfor ekteskap,mens han var gift med kone nr.1 -Barn nr.2: Ett år yngre enn barn nr.1.Kone nr.1 er moren. -Barn nr.3: Unnfanget noen år etter barn nr.2.Kone nr.2 er moren. -Barn nr.4: Unnfanget utenfor eksteskap mens han var gift med kone nr.2. Barnet er ca.14 år yngre enn barn nr.3. 2 av barna er altså unnfanget mens han var gift med de 2 andre barnemødrene, han har altså vært utro:( Han har hatt minimalt med disse 2 "utenomekteskapelige" barna å gjøre. De 2 barna han har med de barnemødrene han var gift med har han et nært forhold til. Vi har nå vært sammen en stund og ting ser ut til å funke greit,selv om dette med barna og utroskapen ligger i bakhodet mitt ofte...Han er 13 år eldre enn meg.Jeg er i starten av 30-årene. Hva synes dere?Hadde dere holdt dere unna en mann som dette?Anonymous poster hash: 323d8...12f Hmm han høres uansvarlig og ukritisk ut. Jeg ville holdt meg unna
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2015 #57 Skrevet 17. januar 2015 Date mann som har 4 barn med 4 ulike damer? Ikke i helvete heller.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2015 #58 Skrevet 17. januar 2015 Tøft!! Her er det bare å kjøre på! Snart har han 5 barn med 5 forskjellige kvinner! Anonymous poster hash: 3be1a...2f9 Niks, 6 med 6 kvinner, siden han har det med å være utro når han er gift. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #59 Skrevet 17. januar 2015 Dette hadde jeg ikke orket, niks. Anonymous poster hash: 82cd4...8ec
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #60 Skrevet 17. januar 2015 Bare det at han tydeligvis ikke ønsker noe kontakt med 2 av barna sine hadde vært nok for meg til at fyren hadde vært totalt uaktuell. Anonymous poster hash: 385f5...3cd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå