Gå til innhold

Date mann som har 4 barn med 4 ulike damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en dritkjekk fyr.Han er veldig snill,morsom,oppmerksom og omsorgsfull.Det eneste som plager meg litt er at han vært gift 2 ganger og har 4 barn med 4 ulike damer.

Skal prøve å forklare:

-Barn nr.1: Er nå tenåring.Unnfanget utenfor ekteskap,mens han var gift med kone nr.1

-Barn nr.2: Ett år yngre enn barn nr.1.Kone nr.1 er moren.

-Barn nr.3: Unnfanget noen år etter barn nr.2.Kone nr.2 er moren.

-Barn nr.4: Unnfanget utenfor eksteskap mens han var gift med kone nr.2. Barnet er ca.14 år yngre enn barn nr.3.

2 av barna er altså unnfanget mens han var gift med de 2 andre barnemødrene, han har altså vært utro:(

Han har hatt minimalt med disse 2 "utenomekteskapelige" barna å gjøre.

De 2 barna han har med de barnemødrene han var gift med har han et nært forhold til.

Vi har nå vært sammen en stund og ting ser ut til å funke greit,selv om dette med barna og utroskapen ligger i bakhodet mitt ofte...Han er 13 år eldre enn meg.Jeg er i starten av 30-årene.

Hva synes dere?Hadde dere holdt dere unna en mann som dette?

Anonymous poster hash: 323d8...12f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løp

Anonymous poster hash: 03128...343
  • Liker 23
Skrevet

Slayer confirmed.

Skrevet

Løp. Ikke se deg tilbake.

• Liker 3
Skrevet

Slayer confirmed.

Hva mener du?

• Liker 1
Gjest Fluttershy
Skrevet

Det der hadde jeg aldri begitt meg ut på...

• Liker 1
Skrevet

Du blir jo bare en del av statistikken. Hvorfor skulle han ikke gjøre det mot deg, når det har skjedd TO ganger før?

• Liker 4
Skrevet

Nei nei nei...
Gift to ganger og utro mot begge...?
Jeg tviler han kommer til å holde seg til bare deg..
Du bør kanskje være åpen for ett åpent forhold med slike mennesker som det der..
Om ikke.
LØP

Skrevet

Dette hadde ikke jeg giddet. Kanskje han gifter seg med deg og blir utro mot deg også? Og så sitter du der igjen alene med et barn?

Anonymous poster hash: 3b769...05b
Skrevet

Hva mener du?

Ikke bry deg om det der :P

Anonymous poster hash: 3b769...05b

• Liker 1
Skrevet

JA

Anonymous poster hash: 4582c...90c
Skrevet

Tøft!! :)

Her er det bare å kjøre på! Snart har han 5 barn med 5 forskjellige kvinner! :fnise:

Anonymous poster hash: 3be1a...2f9

• Liker 7
Skrevet

Er dette tull?

Nei det er ikke tull!!!

ts

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hmmm... jeg hadde nok takket pent 'Nei takk' rett og slett fordi detfor meg hadde blitt alt for mye unger i hytt & gevær og til alle tider og ingen tider og innimellom og utimellom og kanskje.

- med de 4 mødrene som ikke nødvendigvis alle er like hyggelige og samarbeidsvillige?

• Liker 1
Skrevet

Om dette ikke er tull, så har du funnet deg en mann som ikke klarer å være trofast. Jeg hadde ikke hatt noen framtidsplaner med den typen.

(husk prevensjon)

Anonymous poster hash: c5e33...33e
  • Liker 2
Skrevet

wow, hadde virkelig ikke datet han noe lenger. Med mindre du bare vil ha et åpent forhold til fyren, der begge fortsatt kan ligge med hvem som helst.

Anonymous poster hash: f7184...35b
Skrevet (endret)

Jeg syns det er skikkelig dårlig gjort av han å ikke ha kontakt med to av barna han fikk utenfor ekteskapet sitt, snakk om ansvarsfraskrivelse!

Men kanskje disse to barna har det best uten denne såkalte faren ... han ville nok bare skuffet de om han hadde hatt kontakt...

Nei, seriøst, jeg hadde ikke fått barn med han iallfall, da må han ha tatt lærdom av hva han har gjort tidligere (ikke at noen av barna var feil, men det er ikke greit å være utro og å smelle dama på tjukken for deretter og smelle kona på tjukken.)

Endret av Bølle
Skrevet

For mange barn.

For mange ekser.

For mye trøbbel.

= Uaktuell fyr.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...