AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hei, Jeg og kjæresten er ca. 20 år, studenter og bor sammen. Vi jobber begge mye med skolen, og har verv som tar mye tid, og ingen av oss har noe særlig lyst til å droppe venner for å være sammen. Det fører til at vi som regel er slitne når vi først er sammen og at vi ser en film hvor begge sovner på sofaen eller går og legger oss, klemmer litt og sovner. Begge syntes dette har vært litt kjipt, så det er et mønster vi jobber med å snu. I høst hadde vi sex ca. 2 ganger i måneden (ikke noe å skryte av nei), men nå er det bedre og denne uken har vi hatt sex tre ganger. Problemet er at hvis jeg prøver meg på sex to kvelder på rad så går det ikke. Han blir rett og slett ikke tent, og sier at "Det blir litt for tett". Det er ikke at han ikke har lyst på meg, men det må altså gå mer enn 30 timer mellom hver gang han får orgasme. Dette syntes jeg kan være litt turn-off, særlig når jeg prøver å gjøre sexlivet bedre. Dette var ikke et problem før vi flyttet sammen (halvannet år siden), da kunne vi fint ha oss to ganger daglig. Han burde jo være på topp omtrent nå? Har dere noen tips til hva jeg/vi kan gjøre? Anonymous poster hash: fe7e2...a3a
Gjest Haaploes Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Det eneste som funker er å snakke sammen. Snakk om ønsker, behov og fantasier. Dessuten krever et kjæresteforhold også arbeid og tid. Hvis prioriteringslisten til kjæresten min hadde gått noe sånn som 1. Skole; 2. Verv; 3. Venner; 4. Kjæreste ...så hadde jeg følt meg ganske lite verdt. Dessuten trenger ikke orgasmen nødvendigvis å være målet heller, det går an å bare kose seg og ha sex uten utløsning. Kommunikasjon og tid!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Han blir ikke like tent av deg lengre, derfor holder det med et par ganger i måneden Anonymous poster hash: 3a548...5e3
Reg Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Det er mange gutter og menn som trenger et par døgns oppladningstid for å bli klare for en ny omgang. Dere bør snakke sammen om hvilke forventninger dere har, hva dere skal sette av av tid til sex og hva hver av dere kan kunne ha lyst til å gjøre av spennende saker.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Hei, Jeg og kjæresten er ca. 20 år, studenter og bor sammen. Vi jobber begge mye med skolen, og har verv som tar mye tid, og ingen av oss har noe særlig lyst til å droppe venner for å være sammen. Det fører til at vi som regel er slitne når vi først er sammen og at vi ser en film hvor begge sovner på sofaen eller går og legger oss, klemmer litt og sovner. Begge syntes dette har vært litt kjipt, så det er et mønster vi jobber med å snu. I høst hadde vi sex ca. 2 ganger i måneden (ikke noe å skryte av nei), men nå er det bedre og denne uken har vi hatt sex tre ganger. Problemet er at hvis jeg prøver meg på sex to kvelder på rad så går det ikke. Han blir rett og slett ikke tent, og sier at "Det blir litt for tett". Det er ikke at han ikke har lyst på meg, men det må altså gå mer enn 30 timer mellom hver gang han får orgasme. Dette syntes jeg kan være litt turn-off, særlig når jeg prøver å gjøre sexlivet bedre. Dette var ikke et problem før vi flyttet sammen (halvannet år siden), da kunne vi fint ha oss to ganger daglig. Han burde jo være på topp omtrent nå? Har dere noen tips til hva jeg/vi kan gjøre? Anonymous poster hash: fe7e2...a3a Da må han trene da... Du må gjerne bli med du også. Jeg hadde det samme problemet (nesten) Be han runke til han kommer en gang, vente noen timer evt et døgn så påan igjen så korter du ned tiden. Nå kan jeg komme en gang så går erekajonen bort i 15 minutter så er den klar igjen etter det. Om da dama mi har lyst kjører vi på med en runde til ! 😂Anonymous poster hash: 1a360...aca
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Huker anonym kun for å beskytte han jeg utleverer litt her nå. Mannen min hadde en periode litt vanskeligheter med å fullføre så hyppig som han var vant til, noe vi i etterkant fant ut var pga medisinering. Han var midt i tjueårene og dette var litt tungt for ham. Men etter en liten stund så oppdaget han det magiske som svært mange damer allerede vet: Man MÅ ikke ha orgasme for at sex skal være godt. Så lenge han får ereksjon, og liker å kose/kjæle med deg... Vel, vi hadde sex flere ganger vel vitende om at han trolig ikke kom til å fullføre. Det som skjedde var at han fikk utløsning etterhvert, når han slappet av og bare nøt sexen vi hadde. Så at noen sliter med å lade opp til skikkelig utløsning på kort tid er egentlig ingen hinding til å ha sex. Manglende ereksjon er heller ingen hindring til å ha sex og kose seg sammen seksuelt. Men avviser han deg eller sier nei, så skal han respekteres for det valget uten press.. Menn som kvinner. Så her må dere snakke litt sammen. Anonymous poster hash: 20448...b8a
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Jeg har tre mulig forklaringer, alle selvopplevd: 1. Han bruker medisiner som har innvirkning på orgasmefunsjonen 2. Han lider av depresjon eller andre psykiske lidelser som gir mindre sexlyst av ulik grunn 3. Han er egentlig sprengkåt og viril, men napper seg en ekstra runde ellrr to etter at dere har hatt sex fordi han TROR det er en del dager til neste gang. Tuller ikke, den blemma har jeg gått på mange ganger :D Anonymous poster hash: 1a7ff...48f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå