Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Har ødelagt ryggen, og klarer ikke stå lenge og lage mat. Har heller ingen stoler på kjøkkenet som jeg kan sitte på. Så jeg trenger tips til enkel og rask mat (uten brød, ris, pasta etc siden jeg spiser lchf) Jeg klarer nok å krabbe ut åå kjøkkenet, og bruke mesteparten av tiden på knærne. Stå klarer jeg nok kanskje bare noen sekunder om gangen
Chromium Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Take-away.... Selvfølgelig. Enkleste i verden
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Omelett var et fint alternativ ja. Da kan jeg bare slenge alt i stekepanna og sitte på gulvet og vente på at det blir klart :D
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Take-away.... Vanskelig å finne take-away som er lchf vennelig :/ Om jeg spiser mye karbs så blir jeg sittende med forstoppelse, og det er ikke noe jeg ønsker i tillegg til ryggvondt
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Kan også lage omelett i stekeovnen Ja, da slipper jeg jo faktisk å reise meg opp for å sjekke omeletten på platen :D
skruf Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 Da jeg hadde skikkelig ryggjævelhysteriskvondt så ga jeg litt blanke i om måltidene var perfekte og velbalanserte. Det gikk mye i salater, stekt egg, kokt egg, omelett, ryvitaknekkebrød med pålegg.... skikkelig lettvindte løsninger. Er man så dårlig forfatning at man ikke klarer å lage skikkelig mat så mener jeg at man må se i mellom fingrene når det kommer til dietter. Eller få noen til å lage maten for deg (det med take-away var litt kødd, men ble noen pizzaer levert på døra da jeg lå nede for full telling)
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. januar 2015 #10 Skrevet 16. januar 2015 Joda, jeg er ikke hysterisk når det gjelder mat, spesielt når jeg er syk, men jeg vet så inderlig godt av erfaring at f.eks en pizza vil føre til en ekstremt hard forstoppelse, og min rygg takler ikke at jeg sitter på do i 2 timer Jeg spiser ikke lchf fordi det er hypet og poppis, men fordi jeg ikke kan spise på andre måter
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #11 Skrevet 16. januar 2015 Hva med å investere i en stol? Anonymous poster hash: 3093d...f6d
peppermyntete Skrevet 16. januar 2015 #12 Skrevet 16. januar 2015 Joda, jeg er ikke hysterisk når det gjelder mat, spesielt når jeg er syk, men jeg vet så inderlig godt av erfaring at f.eks en pizza vil føre til en ekstremt hard forstoppelse, og min rygg takler ikke at jeg sitter på do i 2 timer Jeg spiser ikke lchf fordi det er hypet og poppis, men fordi jeg ikke kan spise på andre måter Asiatisk take away?
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 16. januar 2015 #13 Skrevet 16. januar 2015 Hva med å investere i en stol?Anonymous poster hash: 3093d...f6d Jeg har ikke et kjøkken hvor jeg har plass til en stol Hadde jeg vært friskere i ryggen så hadde jeg kunne tatt med en stol fra et annet rom, men igjen, da hadde jeg vel ikke hatt behov for stol Ingen asiatiske sjapper her i byen som kjører ut Men det blir omelett så da løser det seg
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #14 Skrevet 16. januar 2015 Be en nabo om å bære en stol inn på kjøkkenet ditt. Bestill sushi, sommerruller eller annen asiatisk mat hjem på døren. Anonymous poster hash: fcb1b...481
Gjest Ennasus Skrevet 16. januar 2015 #15 Skrevet 16. januar 2015 Grønnsaker i ildfast form. Grønnsakssuppe Da kan du ligge på gulvet når du skjærer opp og venter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå