AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Den siste uken har jeg opplevd smerter ved slutten av vannlatingen, og også noen ganger når jeg ikke er på do. Det minner litt om når jeg har urinveisinfeksjon, men det er ikke helt slik, for det svir blant annet ikke. Det bare dunker og gjør vondt, og jeg må heller ikke oftere på do. Samtidig var denne månedens menssyklus på kun 21 dager i motsetning til 27/28 i en vanlig syklus. Jeg er nå på dag 4 av menstruasjonen, og den er så å si over. Vanligvis blør jeg i over en uke. Kan disse to tingene være relatert? Er det ellers noen som har noen tanker om hva som foregår? Jeg har ikke anledning til å dra til legen før over helgen. Anonymous poster hash: 3f1e1...c94
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Det høres ut som menssmerter jeg har inne i mellom. Jeg får litt pressende/vond følelse i skjedemuskulatur. Det går alltid over etter mensturasjonen. Menssyklusen kan påvirkes av mange ytre faktorer. Håper du finner svar. Hvis det ikke gir seg ville jeg oppsøkt lege. Anonymous poster hash: 65b97...795
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå