Gå til innhold

Brystforstørrelse med eget fett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaring med brytforstørrelse med eget kroppsfett? Altså at kirurgene suger fett fra feks magen og injekserer det i brystene.

Jeg er kvinne med små bryst og vil gjerne ha større, men jeg vil ikke ta silikon.

For dere som har hørt om, har bekjente som har prøvd eller prøvd denne metoden selv:

- Hvordan ble resultatet?

- Hadde du mye fett på kroppen å ta av fra før?

- Hva er realistisk forstørrelse på brystene?

Svar mottas med stor takk:)

Hilsen kvinne 22:)



Anonymous poster hash: 301a8...6db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette blir som regel ikke praktisert da resultatene ikke er like bra. Fett kan ikke formes på samme måte, og viktigst - det vil ikke holde seg på plass.

Jeg har silikon og vurderte dette da jeg likte bedre tanken på å ikke ha et fremmedlegeme i kroppen. Men alle kirurger sa det samme, og jeg snakket med noen av de fremste kirurgene som finnes.



Anonymous poster hash: f396f...355
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir som regel ikke praktisert da resultatene ikke er like bra. Fett kan ikke formes på samme måte, og viktigst - det vil ikke holde seg på plass.

Jeg har silikon og vurderte dette da jeg likte bedre tanken på å ikke ha et fremmedlegeme i kroppen. Men alle kirurger sa det samme, og jeg snakket med noen av de fremste kirurgene som finnes.

Anonymous poster hash: f396f...355

Ah, skjønner. Men jeg leste at de regnet med at opptil 40% av det injiserte ble borte, men at som oftest ble 60% av fettet igjen i brystene, og at de korrigerte for dette ved å injisere litt ekstra fett i brystene. Hva slags tilbakemeldinger har du forresten fått av menn mtp silikon?:)

Anonymous poster hash: 301a8...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annen grunn til at dette ikke praktiseres er at fett som blir injisert lettere kan klumpe seg og t det dermed er vanskeligere å oppdage f.eks cyster og rent visuelt blir det ikke like bra. hvis ikke hadde det vært genialt å bare flytte fett



Anonymous poster hash: 8a55f...2cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir som regel ikke praktisert da resultatene ikke er like bra. Fett kan ikke formes på samme måte, og viktigst - det vil ikke holde seg på plass.

Jeg har silikon og vurderte dette da jeg likte bedre tanken på å ikke ha et fremmedlegeme i kroppen. Men alle kirurger sa det samme, og jeg snakket med noen av de fremste kirurgene som finnes.

Anonymous poster hash: f396f...355

... i verden ? :fnise:

Anonymous poster hash: 0b0a5...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...