Gå til innhold

Spørretråden 24/7


NonJuan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fjåge Frida: Tror du at du hadde blitt lettere å legge merke til med et profilbilde?

Oi, det har jeg ikke tenkt på gitt :laugh:

Du har nok rett i det, og jeg skal gjøre en innsats nuh.

Petter: Liker du deg i båter, og er du i såfall en habil fisker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, jeg ser ikke så mye på tv. Men "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" kommer nok høyt opp hos meg. Upretensiøs programleder med koselig stemme og mange originaler, det er kjekt å se på!

Nosoul: Tror du på reinkarnasjon?

Nei, det gjør jeg ikke.

Nosoul: Har du egen kjøkkenhage? Sorry hvis jeg har spurt om det før.

Nei, det har jeg ikke. Men skulle gjerne ha hatt det :)

Alkasil er du sosial av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå følger du ikke reglene.. :fnise:

Men fra spøk til alvor. I denne tråden kan man sende meldinger frem og tilbake til samme person om det ønskes. Dette ble påpekt i den andre tråden du hevder til ikke var lov. Så derfor denne. :)

Og mens vi er inne på tråder som finnes allerede... så skal du ikke se bort ifra at det finnes noen andre duplikater også...! ;)

Og jeg er ikke hånlig mot deg nå. Bare svarer på det du spør om

Evilposelos: Følger du alltid lover og regler? Eller lever du på gresen innemellom?

Nei, jeg bryter lover noen ganger, men aldri noe alvorlig. Drikke på offentlig sted har jeg f.eks gjort flere ganger, særlig før i tiden :)

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter: Har du noen gang blitt dehydrert?

Nei. Har hatt saltmangel i forbindelse med jobb i ekstremvarme, vet ikke om det kan sammenlignes?

Petter: Liker du deg i båter, og er du i såfall en habil fisker?

Glad i å være på sjøen, og det hender jeg fisker litt også. Men habil fisker? Nei, det tror jeg ikke.

Fjåge Frida: Hvordan hadde du likt å ha en prestekrage som profilbilde?

Sola de: Har du noen gang blitt bitt av flått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.

Petter: Er du mye og vandrer i skogen?

Ikke i det siste. Skal bli flinkere i år.

Evilposeløs: Hvor ofte vil du si at du er i beruset tilstand?

Sola de: Hva synes du om sørlandschips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjåge Frida: Hvordan hadde du likt å ha en prestekrage som profilbilde?

Jeg tror jeg er mer hvitveis-typen kanskje, om det skal gå i hvitt og gult.

Men nå tror jeg at profilbilde er i boks.

Petter: Er du bekymret for humlenes situasjon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er mer hvitveis-typen kanskje, om det skal gå i hvitt og gult.

Men nå tror jeg at profilbilde er i boks.

Petter: Er du bekymret for humlenes situasjon?

Ja.

De er ikke så verst.

Petter: Liker du å fiske?

Ja.

Sola de: Har du spist snegler noen gang?

Fjåge Frida: Hva synes du om bruk av natrium i gatelykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter: Liker du snegler?

Non Juan: Er du vegetarianer?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjåge Frida: Hva synes du om bruk av natrium i gatelykter?

Natrium i gatelykter har jeg ikke noe greie på. Men googlet og så at de gir varmere og mindre lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Nei. Jeg tror det er motsatt. Jeg kan være en ganske brautende kar som sier mye rart.

Jeg tror du hadde ropt på mammaen din.

SunflowerPenguin: Nevn noen skumle ting ved deg selv!

Jaha, hvis du tror jeg ville gjort det sá fár du tro det. ;)

Nevn noen skumle ting om meg? Jeg trenger ikke á nevne det, det er noe en vil merke seg bare ved á se meg komme gáende. Jau Jau! :nigo:

Det føles som om jeg har kjent henne i årevis, men kan ikke skryte på meg mer en 3 mnd, give or take. Men hver dag viser hun nye sider av seg selv. Hver dag kjenne rjeg henne bedre.

Sunflowerpenguin: Har du blitt lei deg her inne enda?

Sá flott da, det med deg og Jessica. :)

Det har nok skjedd. Men ofte nár jeg blir lettere lei meg innpá her sá er det mest fordi jeg har hatt en skikkelig dárlig dag.

Sunflowerpenguin: Bor du i en storby?

Egentlig ikke. Teknisk sett sá skal vi visst bo pá i en landsby, fordi den ikke har fátt noe by tittel. Men fóles mer som en liten by. ;)

Sola de: Du má vaere en veldig sunn person? Hvis du ikke drikker brus. Jeg bare synes av hva jeg har lest sá langt ogsá pá andre steder at du virker veldig sunn ut. :jepp:

NonJuan: Spiser du fisk?

Petter: Har du Max Mekker som din forbilde? (av en eller annen grunn fikk du meg til á tenke pá Max Mekker nár du sa at du er en ganske brautende kar)

Frida Fjáge: Hva slags type mobil har du? Og er du godt fornóyd med den?

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evans: Hva er det verste du noen gang har fått servert?

Autsj, jeg har noen leie minner. Da jeg var liten og gikk på SFO, var det verste jeg kunne få blomkålsuppe, og det hadde vi en gang i uka og alle måtte spise. Der var det ingen kjære mor.

Pappa har aldri vært særlig til kokk, men da han ble pensjonert måtte han jo begynne å lage mat - og middag, ettersom mamma ikke kommer hjem før sent. Så.. Hans store kjøkken-hemmelighet er at microen er din beste venn. Den kan du lage absolutt alt i, mener pappa.

Kom hjem en fredagskveld og pappa hadde stolt laget middag til meg og mamma: Middagen var laks og poteter, og amerikanske grønnsaker - laget i microen. Fy fanken så forferdelig det smakte. Microkokt laks og poteter. Det er ikke ofte jeg ikke klarer å spise opp, men det der fikk jeg ikke ned. Sendte det diskret over til mamma og mumlet noe om at det ikke var så lenge siden jeg hadde spist.

Sola de: Hva er det beste du kan få av mat?

Petter: Har du fått flått i skjegget noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evans: Hvis din kjære har stått hele dagen på kjøkkenet og laget mat til dere og så smakte det ikke godt. Hadde du spist det eller sagt du ikke likte det?

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NJ/ Jessica: Hvilken type snitt på kjoler liker du best?
^^,

Jeg liker godt kjoler som er innsvingt.

Liker de fleste lengder og farger, og kjolen kan gjerne ha stretch. Jeg liker at kjolene former seg etter kroppen, er feminin og hyller kurver, men det er en balanse der. Det skal ikke bli for mye av det gode heller..

Jessica! ser du frem til helg?

JAAA! :laugh: Kjempedeilig!!!

Jessica: Liker du á synge? Er du ogsá god til á synge?

Jeg liker å synge med venner, eller alene hjemme... men jeg kunne nok ikke stått på noen scene :laugh:

Jessica: har du sovet godt?

Sov litt for lite kjenner jeg, gleder meg til sengen i kveld :)

Jessica: Hvilket land kunne du ha likt á reise til der du ikke har vaert enda?

Jeg kunne tenke meg å reise til Kroatia. Har hørt det er helt fantastisk fint der!

Jessica!: Er det noen du kunne tenkt deg å gi en kaktus til?

Haha ja, men jeg blir stort sett fort glad igjen. Men det finnes ei der ute... hun kunne kanskje fortjent (minst) en kaktus.

NJ: Gratulerer med ny tråd!! Litt pes å sjekke to tråder parallelt, eller bare fryd og gammen? :)

Sola de: Endelig helg! Hva er planene dine?
Peanut: Hvordan vil du beskrive deg selv?
Sunflower: Er du ofte i Norge?
Nosoul: Hvor mange sms sender du daglig?
Petter: Bruker du noen form for sekk/veske?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Evans: Hvis din kjære har stått hele dagen på kjøkkenet og laget mat til dere og så smakte det ikke godt. Hadde du spist det eller sagt du ikke likte det?

Nei, da tror jeg at jeg hadde smilt og spist opp rubbel og bit :) Redd for at hvis jeg hadde sagt at det ikke var godt, ville hun aldri stått på kjøkkenet en hel dag til, hehe

Sola de: Hva har du gjort i dag, og hva skal du gjøre resten av dagen?

Jessica!: Hva er det fineste plagget/skatten du har i skapet?

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica!: Hva er det fineste plagget/skatten du har i skapet?

Oi, det vet jeg ikke.. jeg tror ikke jeg har ett spesielt plagg som betyr ekstra mye for meg :/ Burde hatt en favorittkjole eller en lykkejakke eller lignende, men jeg er nok en som liker å variere og derfor blir det sjelden mellom hver gang jeg bruker noe. Hvem vet, kanskje får jeg snart noen skikkelig gode minner med en av dem - da blir det favoritten :laugh:

Evans: Hvordan liker du å kle deg i hverdagen?

Hoppetaujenta: Hvordan ser en normal helg ut for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter: Liker du snegler?

De er kule de, men jeg tror ikke jeg ville spist en frivillig.

Petter: Har du Max Mekker som din forbilde? (av en eller annen grunn fikk du meg til á tenke pá Max Mekker nár du sa at du er en ganske brautende kar)

Nei... Han er ikke mitt forbilde.

Petter: Har du fått flått i skjegget noen gang?

Nei, men jeg har fått de andre steder, inkludert i buksa.

Petter: Bruker du noen form for sekk/veske?

Det hender jeg bruker en grå/svart ryggsekk noen ganger, når ikke jeg bruker den rosa håndvesken min.

d0c53e83-d007-44c8-b4c7-bcf4194449af_org

Sola de: Hva synes du om fordommer mot menn som liker å gå med håndvesker?

Jessica!: Har du en lignende håndveske?

Evans: Vært på mange fjelltopper?

SunflowerPenguin: Hva er ditt syn på blasfemi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evans: Hvordan liker du å kle deg i hverdagen?

Det viktigste for meg er at det er mykt og godt! Liker å pynte meg innimellom, men stort sett er jeg ganske avslappet kledd: olabukse, skjorte/genser eller begge deler. Kan være litt formell med dress, men det er ikke ofte - og ikke i hverdagen :)

Jessica!: Hva er en perfekt dag for deg?

Sola de: Hva bruker du mest penger på i måneden (sånn bortsett fra mat, lån og sånne kjedelige ting :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...