Sola de Skrevet 16. januar 2015 #61 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Fjåge Frida: Har du drevet med noe ekstremsport? Endret 4. mars 2015 av Sola de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #62 Del Skrevet 16. januar 2015 Non Juan: Synger du hver dag? Jeg må ærlig innrømme at det gjør jeg ikke. Men ja, jeg burde det. Målet er å gjøre det Sola de: Hvilken planet tilhører ditt Stjernetegn? Hells Bells: Er du en ACDC fan? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #63 Del Skrevet 16. januar 2015 Petter: Har du sett noe som har gjort deg sjokkert? Evt hva? Jeg har sett mye rart som har sjokkert meg på forskjellige måter. Både på bilder og i virkeligheten. Har ikke lyst til å nevne det her.NonJuan: Hva er det mest sjokkerende du har fått tilsendt på PM på KG? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. januar 2015 #64 Del Skrevet 16. januar 2015 Hvorfor lager du en tråd om dette når det finnes en allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 16. januar 2015 #65 Del Skrevet 16. januar 2015 Nosoul: Hvordan bør en mann kle seg? Nå vil ikke jeg være den grinete kvinnen som peker med fingeren og sier at man skal gå kledd sånn og sånn. Men, jeg er svak for preppystilen. Dog ikke overdrevnt! Preppy/normal. Joggebukser ect kan gjerne brukes hjemme, men den skal også levnes hjemme når man skal ut,Hells bells hva er dine fremtidsplaner?Petter noe du ser ekstra frem til i år? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #66 Del Skrevet 16. januar 2015 Petter: Liker du brus? Ja, men ikke så ofte.Sola de: Hender det at du tenker på noen av brukerne her inne når du ikke er på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #67 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Nosoul: Har du vært sammen med noen som var yngre enn deg? Petter: Når oppdaget du KG første gang? Non Juan: Har du store planer for helgen? Endret 4. mars 2015 av Sola de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #68 Del Skrevet 16. januar 2015 Hvorfor lager du en tråd om dette når det finnes en allerede? Nå følger du ikke reglene.. Men fra spøk til alvor. I denne tråden kan man sende meldinger frem og tilbake til samme person om det ønskes. Dette ble påpekt i den andre tråden du hevder til ikke var lov. Så derfor denne. Og mens vi er inne på tråder som finnes allerede... så skal du ikke se bort ifra at det finnes noen andre duplikater også...! Og jeg er ikke hånlig mot deg nå. Bare svarer på det du spør om Evilposelos: Følger du alltid lover og regler? Eller lever du på gresen innemellom? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 16. januar 2015 #69 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Peanut: Har du noen gang hatt Frappucino?Det tar jeg så ofte jeg kan når det er sommer, og så gir jeg litt blanke i kalorier og slikt. Noen ting skal man få lov til å nyde. ^^, SunflowerPenguin: Du nevnte i en annen tråd at du likte amber (rav), men hvilke andre edelstener liker du? Petter: Hvilke farger likes det best og minst? Er det noen farger du gyser av? Endret 16. januar 2015 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #70 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg har sett mye rart som har sjokkert meg på forskjellige måter. Både på bilder og i virkeligheten. Har ikke lyst til å nevne det her.NonJuan: Hva er det mest sjokkerende du har fått tilsendt på PM på KG? Fikk et virkelig sjokkerende vakkert bilde av Jessica i en nydelig kjole en dag her Petter: Så du får mye rart tilsendt på pm? Peanut: Hva synes du om Sagging? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 16. januar 2015 #71 Del Skrevet 16. januar 2015 Peanut: Hva synes du om Sagging? My eyes bleed. Fuff! >_<NJ/ Jessica: Hvilken type snitt på kjoler liker du best? ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 16. januar 2015 #72 Del Skrevet 16. januar 2015 Fjåge Frida: Er du god i Biljard? Elendig der ja. NonJuan: har mistanke om at du er briljant i biljard, stemmer det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #73 Del Skrevet 16. januar 2015 Petter: Når oppdaget du KG første gang? Hm... tror det er flere år siden. Petter: Hvilke farger likes det best og minst? Er det noen farger du gyser av? Ingen farger jeg gyser av. Hvor mye jeg liker den kommer an på hva fargen er på. Jeg kan for eksempel like en blåfarge på en bil, men ikke ville ha den på kjøleskapet mitt. Petter: Så du får mye rart tilsendt på pm? Jeg har fått en del, men det har stort sett vært svært hyggelige ting.Peanut: Er du ofte å se i kjole sommmerstid? NonJuan: Hvor ofte drikker du alkohol? Nosoul: Synes du noen av spørsmålene som kommer i denne tråden burde vært unngått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #74 Del Skrevet 16. januar 2015 Petter noe du ser ekstra frem til i år? Sommeren! Nosoul: Favorittkrydder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 16. januar 2015 #75 Del Skrevet 16. januar 2015 Fjåge Frida: Har du drevet med noe ekstremsport? Haha, det nærmeste må ha vært da jeg "klatret" opp ved siden av en foss, kjempeskummelt, men flott også. Men neppe så ekstremt! Var temmelig skjelven i bena da jeg var nede igjen. Sola De: Liker du kunst og i så fall hvilken sjanger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 16. januar 2015 #76 Del Skrevet 16. januar 2015 Nosoul: Har du vært sammen med noen som var yngre enn deg? Nei, jeg har en ting for de som er en del eldre enn meg... Nosoul: Synes du noen av spørsmålene som kommer i denne tråden burde vært unngått? Nei, ikke enda. Nosoul: Favorittkrydder? Fersk oregano!Peanut favorittkake, og hvorfor?Petter bruker du mye krydder i mat?Fjåge Frida favoritt tvprogram? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 16. januar 2015 #77 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Fjåge Frida: Har du noen gang hatt selv eller vært i et utdrikningslag? Endret 4. mars 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 16. januar 2015 #78 Del Skrevet 16. januar 2015 Fjåge Frida favoritt tvprogram? hm, jeg ser ikke så mye på tv. Men "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" kommer nok høyt opp hos meg. Upretensiøs programleder med koselig stemme og mange originaler, det er kjekt å se på! Nosoul: Tror du på reinkarnasjon? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 16. januar 2015 #79 Del Skrevet 16. januar 2015 Fjåge Frida: Har du noen gang hatt selv eller vært i et utdrikningslag? En gang og det var ikke mitt. Sola de: Ville du dradd på jordomseiling om du hadde sjansen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 16. januar 2015 #80 Del Skrevet 16. januar 2015 Petter bruker du mye krydder i mat? Nei, egentlig ikke.Nosoul: Har du egen kjøkkenhage? Sorry hvis jeg har spurt om det før. Fjåge Frida: Tror du at du hadde blitt lettere å legge merke til med et profilbilde? Sola de: Hvilken vei skal dorullen henge? NonJuan: Hvis du kunne hoppe tilbake til den gang da du var 18 år nå i dag, men ikke kunne ta noe annet med deg enn minnene du har nå, hadde du gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå