AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Glad de rakk å avverge i tide da dette angrepet skulle være stort! Gjerningsmennene/terroristene var ikke overraskende "hjem"vendte Syriafarere. http://m.db.no/2015/01/15/nyheter/utenriks/terror/37205056/?www=1Anonymous poster hash: d5ea7...e8b
Drizzt Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Fredens religion klar til angrep igjen! Disse hører ikke hjemme her i Vesten. Slike burde stoppes på grensen og sendes tilbake dit de hører til. 6
Drizzt Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Moderne "kors"farere? Kanskje ... Iallefall har de misforstått hvis de tror sharia gjelder i Europa.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Og verden ble noen terrorister fattigere. Fint!Anonymous poster hash: 8a6fb...e7b
likestilling Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Fredens religion klar til angrep igjen! Disse hører ikke hjemme her i Vesten. Slike burde stoppes på grensen og sendes tilbake dit de hører til. Pass deg nå! Det der var ikke særlig politisk korrekt Selv om en større og større andel begynner å forstå hvor dette bærer, så er det fortsatt en del som lider av alvorlig kognitiv dissonans og i deres bok er du nazist for å mene det der... Nazismen minner meg om en viss annen ideologi.... 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Pass deg nå! Det der var ikke særlig politisk korrekt Selv om en større og større andel begynner å forstå hvor dette bærer, så er det fortsatt en del som lider av alvorlig kognitiv dissonans og i deres bok er du nazist for å mene det der... Nazismen minner meg om en viss annen ideologi.... Vet du egentlig hva det profilbildet du har betyr? Anonymous poster hash: 81aae...935
likestilling Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Vet du egentlig hva det profilbildet du har betyr? Anonymous poster hash: 81aae...935 Vet du? Forklar meg...
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 Vet du? Forklar meg... Du bør reflektere litt. Innleggene dine er ikke i samsvar med profilbildets budskap, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 81aae...935
Drizzt Skrevet 16. januar 2015 #10 Skrevet 16. januar 2015 Pass deg nå! Det der var ikke særlig politisk korrekt Selv om en større og større andel begynner å forstå hvor dette bærer, så er det fortsatt en del som lider av alvorlig kognitiv dissonans og i deres bok er du nazist for å mene det der... Nazismen minner meg om en viss annen ideologi.... Som om jeg bryr meg for at en forvirret person kaller meg for noe jeg ikke er. De som kaller andre for rasister, nazister og andre -ister, er vanligvis ganske dårlige tapere i en diskusjon og i sin desperasjon tyr til siste kortet - kall motstanderen for noe forferdelig for å skremme ham til taushet. 5
likestilling Skrevet 16. januar 2015 #11 Skrevet 16. januar 2015 Du bør reflektere litt. Innleggene dine er ikke i samsvar med profilbildets budskap, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 81aae...935 Det kommer an på hvilket budskap du tolker, så hva med å gi meg din tolkning? 1
Apis Skrevet 16. januar 2015 #12 Skrevet 16. januar 2015 Fredens religion klar til angrep igjen! Disse hører ikke hjemme her i Vesten. Slike burde stoppes på grensen og sendes tilbake dit de hører til. Dessverre virker regjeringen helt handlingslammet, nå har vi snart to profilerte islamister gående fritt i samfunnet sammen med et dusin Syria farere... 2
Drizzt Skrevet 16. januar 2015 #13 Skrevet 16. januar 2015 Dessverre virker regjeringen helt handlingslammet, nå har vi snart to profilerte islamister gående fritt i samfunnet sammen med et dusin Syria farere... På tide å melde seg ut av teite internasjonale avtaler som truer landet suverenitet og sikkerhet? Samt innføre grensekontroll? Men ja, regjeringen har det ikke lett akkurat nå å rydde opp etter den forrige. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #14 Skrevet 17. januar 2015 På tide å melde seg ut av teite internasjonale avtaler som truer landet suverenitet og sikkerhet? Samt innføre grensekontroll? Men ja, regjeringen har det ikke lett akkurat nå å rydde opp etter den forrige. Vesten og Europa er et vellykket humant samfunn, vi har blitt så vellykkede og human at vi snart har gått ut på dato. En slags samfunns evolusjon. Anonymous poster hash: 8e2ea...7a0
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #15 Skrevet 17. januar 2015 For en overraskelse at det var muslimer denne gangen også! Men i politisk korrekthetens navn skal vi vel fortsette å late som om det var en tilfeldighet denne gangen også. Anonymous poster hash: f008e...571
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå