Gå til innhold

Hvorfor skal han få det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En i nabolaget skal få ungufør. Og han sier at han skal få en stor sum i starten. Hvorfor?



Anonymous poster hash: dd22a...238
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du en av de kjerringene som bryr seg om alt og alle rundt deg? Slike som deg er SLITSOMME



Anonymous poster hash: b4502...156
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterbetaling. Han har sikkert vært ung ufør en stund og får etterbetalt ytelse etter omregning. Kan bli flere hundre tusen, det. Knapt noe å henge seg opp i, du er garantert glad for at du ikke har så redusert arbeida og funksjonsevne som ham.

Anonymous poster hash: 2b22d...fc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i nabolaget skal få ungufør. Og han sier at han skal få en stor sum i starten. Hvorfor? Anonymous poster hash: dd22a...238

Pass dine egne saker og la naboen passe sine.

Anonymous poster hash: c2992...e94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert etterbetaling, som flere her skriver. Da har du vel fått svar på spørsmålet ditt slik at du ikke trenger å bruke mer energi på å tenke på personen i nabolaget. For sikkerhets skyld kan du jo spørre vedkommende og forklare hvorfor du lurer så fælt på det.

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dere er så frekke?! Han skylder meg faktisk penger og jeg får dem aldri. Han sa bare en bitteliten sum! Dere sier flere tusen? Nei, han har ikke vær uføre tidligere han gikk på aap.



Anonymous poster hash: dd22a...238
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dere er så frekke?! Han skylder meg faktisk penger og jeg får dem aldri. Han sa bare en bitteliten sum! Dere sier flere tusen? Nei, han har ikke vær uføre tidligere han gikk på aap. Anonymous poster hash: dd22a...238

Så får du ta ut en forliksklage mot han da og kreve inn pengene på lovlig vis, da.

Å låne venner og bekjente penger gjør man bare ikke, se på Luksusfellen og lær av økonomene der.

Anonymous poster hash: c2992...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dere er så frekke?! Han skylder meg faktisk penger og jeg får dem aldri. Han sa bare en bitteliten sum! Dere sier flere tusen? Nei, han har ikke vær uføre tidligere han gikk på aap.

Anonymous poster hash: dd22a...238

Nå roter du. Du fortalte oss at han sa han skulle få en stor sum i starten. Noen her foreslo at dersom det var etterbetaling kunne det være flere hundre tusen, men det kommer selvsagt helt an på hvor mye han vil få i måneden fremover og hvor lenge det etterbetales for. Og nå sier du plutselig at han sa det var en bitteliten sum? Bestem deg.

Anonymous poster hash: dfe1a...25c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle jeg har snakka med sa det er stor sum, så regna med det at han juger og sier en liten sum til meg!

Anonymous poster hash: dd22a...238

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg skulle være så fryktelig uheldig å en gang bli ufør (bank i bordet og salt over skuldra) så skal jeg holde det skjult og heller si at jeg er hallik og narkopusher. Sånn at folk lar meg være i fred, da bidrar du jo både til arbeidsplasser og og sørger for penger i omløp. Helt

uten å "stjele noens skattepenger". Er jo tydeligvis det samfunnet enkelte ønsker seg, bare man får tatt alle slemme ulve-uføre av dage :) Bare spør Dagbladet, de har så mye kvalitetsjournalistikk!

TS, sånn seriøst, spør han selv. Om NAV er treige på saksbehandling kan det hende de må etterbetale skyldig beløp. Eller han har fått erstatning fra staten fordi barnevernet ikke grep inn da han ble misbrukt av familien som barn? Krystallkula på KG er visst i ustand i dag :) Det er kun han som kan gi deg svar

Anonymous poster hash: 521f5...e1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle være så fryktelig uheldig å en gang bli ufør (bank i bordet og salt over skuldra) så skal jeg holde det skjult og heller si at jeg er hallik og narkopusher. Sånn at folk lar meg være i fred, da bidrar du jo både til arbeidsplasser og og sørger for penger i omløp. Helt

uten å "stjele noens skattepenger". Er jo tydeligvis det samfunnet enkelte ønsker seg, bare man får tatt alle slemme ulve-uføre av dage :) Bare spør Dagbladet, de har så mye kvalitetsjournalistikk!

TS, sånn seriøst, spør han selv. Om NAV er treige på saksbehandling kan det hende de må etterbetale skyldig beløp. Eller han har fått erstatning fra staten fordi barnevernet ikke grep inn da han ble misbrukt av familien som barn? Krystallkula på KG er visst i ustand i dag :) Det er kun han som kan gi deg svar

Anonymous poster hash: 521f5...e1e

Har du lest de andre svara mine? Les så skjønner du mer!

Anonymous poster hash: dd22a...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dere er så frekke?! Han skylder meg faktisk penger og jeg får dem aldri. Han sa bare en bitteliten sum! Dere sier flere tusen? Nei, han har ikke vær uføre tidligere han gikk på aap.

Anonymous poster hash: dd22a...238

Ung ufør er et særtillegg og ikke en egen ytelse.Og det tillegget kan man ha på både på AAP og ufør,så hvis det har vist seg at han har hatt krav på dette tidligere vil han få etterbetalt.Men spør du meg virker dette som det handler om noe annet enn at han skylder deg penger.Hadde det handelt om det hadde vel trådtittelen din samsvart med det

Anonymous poster hash: 8d803...4a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...