Maleficenta Skrevet 15. januar 2015 #21 Skrevet 15. januar 2015 Når jeg treffer nye folk? Jeg skal innrømme at jeg ikke gjør stort mer enn å ta kontakt og litt uskyldig flørting. Lett å snakke med vil jeg si jeg er, ihvertfall hvis vi er på bølgelengde. Når jeg sier at jeg føler at damer ikke tenner på meg har de jo selvfølgelig skjønt at jeg er intressert, da er det jo fordi det stopper ved sex. Feks ei dame jeg hadde flørta med mye, hun flørta mye tilbake, hun sov over og jeg begynte å være litt fysisk og etter det blir hun helt avvisende. Og med hun var det mye direkte flørting, f.eks når jeg kom ut av dusjen så sa hun at jeg skulle spurt henne om vi skulle dusjet sammen osv. Kanskje bare fleip eller oppmerksomhetsbehov jeg vet ikke. Men har skjedd med flere andre også.Anonymous poster hash: 54ac6...7f4 Hmm kan det være at du faller for feil kvinnfolk? At du rett og slett stadig finner jenter som bare er ute etter ennattsopplegg? Eller.. hvordan er du i senga da?
Charlene87 Skrevet 15. januar 2015 #22 Skrevet 15. januar 2015 Jeg er 159 så 175 hadde passet meg veldig bra :-D eksen min var 190 altfor høyt for meg :-/
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #23 Skrevet 15. januar 2015 Like høy som eksen min du... Det er nok ikke høyden som skremmer damene, selv om det kanskje det det som er mest behagelig å tenke på. Anonymous poster hash: 1d7f9...2e5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #24 Skrevet 15. januar 2015 Altså jeg har aldri tenkt på høyden min som et problem før, men etter å ha lest litt rundt her så ble jeg nyskjerrig og måtte spørre. Er sikkert andre grunner til at jeg ikke har draget. Anonymous poster hash: 54ac6...7f4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #25 Skrevet 15. januar 2015 Høyden er bare en dårlig unnskyldning. Om du er 70 kg og 175 høy så bør du nå legge på deg 10 kg og få litt fett/muskler på kroppen Trener du deg opp så kommer selvtilliten og damen Anonymous poster hash: 6dcce...1dd
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. januar 2015 #27 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Velger ofte menn på den høyden, men det er ikke noe jeg går bevist inn for, det har bare blitt sånn Er selv 173 Endret 16. januar 2015 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #28 Skrevet 16. januar 2015 Så 80kg er en grei vekt? Har veldig lav fettprosent, og jeg ser trent ut allerede selv om jeg er tynnAnonymous poster hash: 54ac6...7f4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #30 Skrevet 16. januar 2015 Føles som svært få damer tenner på meg, jeg synes jeg er kjekk ellers. Tenker da på dere damer som er ca like høye evt lavere.Anonymous poster hash: 54ac6...7f4 Samboeren min er 173 og kjempesexy Jeg er selv 160, men jeg er ikke den eneste som synes han er fin Anonymous poster hash: d4780...af1
Meridian Skrevet 16. januar 2015 #31 Skrevet 16. januar 2015 Ja, personligheten min er nok helt forferdelig. Neida, blir likt av de fleste og har ofte lettere for å komme i kontakt med damer enn menn, har selvfølgelig forbedringspotensiale men helt ubrukulig er jeg ikke. Selvfølgelig er utseende en faktor, sjarm og utstråling er også endel av utseende selv om man ikke nødvendigvis behøver å være en klassisk kjekkas for å ha utstråling og sjarm. Mange sier de ønsker seg en "skikkelig mann". En liten kar som meg på 175 og 70 kg oser jo ikke akkurat maskulinitet, selv om jeg synes jeg ser grei ut ellers. Anonymous poster hash: 54ac6...7f4 Jeg går aldri med høye hæler, og jeg er 176 høy og veier 70 kg. Kunne du vært sammen med meg?
Meridian Skrevet 16. januar 2015 #32 Skrevet 16. januar 2015 Altså jeg har aldri tenkt på høyden min som et problem før, men etter å ha lest litt rundt her så ble jeg nyskjerrig og måtte spørre. Er sikkert andre grunner til at jeg ikke har draget. Anonymous poster hash: 54ac6...7f4 Grunnen til at du ikke har draget er ikke høyden eller vekten din, men selvtilliten din! Om du utstråler noe negativt, unngår damene deg. Damene ønsker en trygg og god mann som liker seg selv som han er, på samme måte som menn ønsker en dame som er trygg og god på seg selv og som liker seg selv som hun er.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #33 Skrevet 16. januar 2015 Grunnen til at du ikke har draget er ikke høyden eller vekten din, men selvtilliten din! Om du utstråler noe negativt, unngår damene deg. Damene ønsker en trygg og god mann som liker seg selv som han er, på samme måte som menn ønsker en dame som er trygg og god på seg selv og som liker seg selv som hun er. Heeeelt enig! Anonymous poster hash: d4780...af1 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #34 Skrevet 16. januar 2015 Ja, personligheten min er nok helt forferdelig. Neida, blir likt av de fleste og har ofte lettere for å komme i kontakt med damer enn menn, har selvfølgelig forbedringspotensiale men helt ubrukulig er jeg ikke. Selvfølgelig er utseende en faktor, sjarm og utstråling er også endel av utseende selv om man ikke nødvendigvis behøver å være en klassisk kjekkas for å ha utstråling og sjarm. Mange sier de ønsker seg en "skikkelig mann". En liten kar som meg på 175 og 70 kg oser jo ikke akkurat maskulinitet, selv om jeg synes jeg ser grei ut ellers. Anonymous poster hash: 54ac6...7f4 Jeg er kvinne, 24, 175 cm (og attraktiv kan jeg legge til, har endel valgmuligheter). Han jeg dater nå er omtrent som meg, rundt 175 cm regner jeg med. Han oser maskulinitet, langt mer enn menn jeg har datet på 188 cm. Han er veldig godt trent, og kanskje den mest intelligente og spennende mannen jeg har datet. I det hele tatt har menn 'luksusen' at de lettere kan kompensere for slike fysiske ting enn kvinner. En manns personlighet, status, sjarm og sosiale egenskaper kan vinne over de fleste. Det er ingen tvil om at menn på 185 cm + har en garde kvinner som ser på dem med samme tomme, betatte blikk som menn ser på store bryster. Men what are you gonna do? 175 cm er helt ok. Jeg kan se at en mann på 155 ser det som et handicap han må overkomme. Men du er ikke der, med andre ord - jeg er ganske sikker på at problemet ditt ligger et annet sted. Anonymous poster hash: e9bb9...241
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #35 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er 163 og dater en mann på 175. Han er akkurat passe. Så deilig å slippe å få nakkeproblemer av å kysse og se på han når vi går ved siden av hverandre. Alt over 185 er alt for høyt for meg. Anonymous poster hash: 099b5...4be
Jeapon Skrevet 16. januar 2015 #36 Skrevet 16. januar 2015 Er 159 og kjæresten min er 175. Passer perfekt under armen hans, og han er i akkurat passelig kyssehøyde. Tror ikke du trenger å bekymre deg!
Gjest white tiger Skrevet 16. januar 2015 #37 Skrevet 16. januar 2015 Eksen min var 195.. Kjæresten min er 178 (jeg er 167), og jeg synes det er så fint at vi kan stå og kysse uten at jeg trenger å få kink i nakken av å lene hodet bakover og uten at han trenger å stå krumbøyd.. Ikke at det var en avgjørende faktor når vi ble sammen akkurat.. han hadde fått meg uansett.
Gjest Timber Skrevet 16. januar 2015 #38 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er 10 cm kortere enn deg. Og av den grunn uaktuell som date for mange. Ikke er jeg voldsomt kjekk heller, men helt normal. Likevel så har ikke akkurat damer vært det største problemet. Det er mer som teller enn bare antall cm for mange, og jeg trur hvor komfortabel den enkelte er med egen høyde har en del å si. Plager meg ikke å være 165, og har medført mye moro med årene. Ikke plager det meg om damer går med høye heler heller. Hadde jeg derimot vært plaget med antall (manglende) cm, så trur jeg flere damer hadde også vært mer plaget av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå