AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Føles som svært få damer tenner på meg, jeg synes jeg er kjekk ellers. Tenker da på dere damer som er ca like høye evt lavere.Anonymous poster hash: 54ac6...7f4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Gå for de som er lavere enn deg. Personlig liker jeg at mannen er litt høyere enn meg, også når jeg går med høye hæler. Anonymous poster hash: 5fc5e...966 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Problemet er at kvinner på 140-150-160 mener 170 er for lavt. Anonymous poster hash: 9eb9d...f53 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Problemet er at kvinner på 140-150-160 mener 170 er for lavt.Anonymous poster hash: 9eb9d...f53 Utenlandske kvinner på 140-160 mener ikke 170 er for lavt. Anonymous poster hash: 4bbfa...c88
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Problemet er at kvinner på 140-150-160 mener 170 er for lavt. Anonymous poster hash: 9eb9d...f53 Høyden din er jo normal? Jeg er 1.63 og har vært med gutter fra 1.65-1.76 (5 karer). Anonymous poster hash: 012c5...d0d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Utenlandske kvinner på 140-160 mener ikke 170 er for lavt. Anonymous poster hash: 4bbfa...c88 Ha ha. TS er 1,75, og kan fint finne seg norske kvinner under 1,68. Anonymous poster hash: 5fc5e...966 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Jeg er 1.63 høy, og kjæresten min er 1.74 Han er verdens kjekkeste. Anonymous poster hash: cc615...95f
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Jeg er 170, typen 176!Anonymous poster hash: 4eb14...c5b
Maleficenta Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Kanskje hverken utseendet eller høyden din er en faktor her ts? 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Ja, personligheten min er nok helt forferdelig. Neida, blir likt av de fleste og har ofte lettere for å komme i kontakt med damer enn menn, har selvfølgelig forbedringspotensiale men helt ubrukulig er jeg ikke. Selvfølgelig er utseende en faktor, sjarm og utstråling er også endel av utseende selv om man ikke nødvendigvis behøver å være en klassisk kjekkas for å ha utstråling og sjarm. Mange sier de ønsker seg en "skikkelig mann". En liten kar som meg på 175 og 70 kg oser jo ikke akkurat maskulinitet, selv om jeg synes jeg ser grei ut ellers. Anonymous poster hash: 54ac6...7f4
Noope Skrevet 15. januar 2015 #11 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Tom Cruise: 170 cm Daniel Radcliffe: 165 cm Zac Efron: 172 cm Sånn, håper du føler deg bedre nå. Endret 15. januar 2015 av Noope 3
AndreaaH Skrevet 15. januar 2015 #12 Skrevet 15. januar 2015 Jeg skal innrømme at jeg i utgangspunktet liker menn som ikke er merkbart lavere enn meg eller menn som er høyere enn meg. Det jeg likevel har opplevd er at selv om jeg trodde dette var viktig for meg, er det ikke så viktig som jeg har følt tidligere. Jeg er en jente på 1.80 og jeg har ofte blitt spurt ut på date av gutter som er lavere enn meg. I utgangspunktet har jeg nok kuttet flere gutter på grunn av høyden. MEN så møtte jeg en gutt på Tinder som viste seg å være sikkert ti centimeter lavere enn meg. Min første tanke var at dette går ikke, han er for lav. Men denne gutten har veldig god selvtillit og en fantastisk utstråling. Han klarte å veie opp for å være lav ved å ha utrolig god selvtillit, god humor og oppføre seg som at høydeforskjellen ikke fantes. Det er sexy!!! Tenk bare på Petter og Gunhild Stordalen! Tror ikke hun tenker mye over at han er lavere.
Maleficenta Skrevet 15. januar 2015 #13 Skrevet 15. januar 2015 Ja, personligheten min er nok helt forferdelig. Neida, blir likt av de fleste og har ofte lettere for å komme i kontakt med damer enn menn, har selvfølgelig forbedringspotensiale men helt ubrukulig er jeg ikke. Selvfølgelig er utseende en faktor, sjarm og utstråling er også endel av utseende selv om man ikke nødvendigvis behøver å være en klassisk kjekkas for å ha utstråling og sjarm. Mange sier de ønsker seg en "skikkelig mann". En liten kar som meg på 175 og 70 kg oser jo ikke akkurat maskulinitet, selv om jeg synes jeg ser grei ut ellers.Anonymous poster hash: 54ac6...7f4 Ttenger ikke være noe galt med den. Men tar du initiativ? Er du lett å snakke med?.. skjønner jenter at du er interessert? Sånne ting jeg tenker på
Puny Skrevet 15. januar 2015 #14 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Kanskje hverken utseendet eller høyden din er en faktor her ts? Det tror jeg også. høyde og utseende er sånne ting man lfokuserer på når man ikke kjenner folk. Det er likesom bare en icebreaker. Høyden han du uansett ikke gjøre noe med, sats på å være morson, sjarmerende og interessant... PS: mener ikke at det er noe galt med personligheten din altså. just sayin... Endret 15. januar 2015 av Zereta
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #15 Skrevet 15. januar 2015 For meg som er 168 er 175 helt perfekt. Det er så deilig å ha noen i riktig "kyssehøyde". Anonymous poster hash: d90c7...e77 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #16 Skrevet 15. januar 2015 Hadde også en jeg var driit forelska i som var ca 175 høy, han var perfekt og digg! Har også datet menn på over 185, spiller ingen rolle bortsett fra et eksempel. En på ca 165 som var forelsket i meg som var ganske sped i tillegg, ettersom jeg er høyere og slank men formfull kunne det ikke fungert selv om jeg hadde likt han tror jeg, følte meg som en svær mann ved siden av :S Anonymous poster hash: 4eb14...c5b
Maleficenta Skrevet 15. januar 2015 #17 Skrevet 15. januar 2015 Jeg hadde ikke hatt problem med en på 175
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #18 Skrevet 15. januar 2015 Jeg skal innrømme at jeg i utgangspunktet liker menn som ikke er merkbart lavere enn meg eller menn som er høyere enn meg. Det jeg likevel har opplevd er at selv om jeg trodde dette var viktig for meg, er det ikke så viktig som jeg har følt tidligere. Jeg er en jente på 1.80 og jeg har ofte blitt spurt ut på date av gutter som er lavere enn meg. I utgangspunktet har jeg nok kuttet flere gutter på grunn av høyden. MEN så møtte jeg en gutt på Tinder som viste seg å være sikkert ti centimeter lavere enn meg. Min første tanke var at dette går ikke, han er for lav. Men denne gutten har veldig god selvtillit og en fantastisk utstråling. Han klarte å veie opp for å være lav ved å ha utrolig god selvtillit, god humor og oppføre seg som at høydeforskjellen ikke fantes. Det er sexy!!! Tenk bare på Petter og Gunhild Stordalen! Tror ikke hun tenker mye over at han er lavere. Samme med meg. Jeg var gift lenge med en på 172 - selv er jeg 175. Han elsket at jeg gikk med høye hæler - fikk han til å føle selv enda mer sett på. Han oste av selvtillit - og fikk bare mer av å gå sammen med meg. Nå har vi en sønn som pr dags dato er 170 - og som slett ikke syns det like morsomt. Sier stadig: Faen mamma, kunne du ikke laget barn med en basketballspiller?? Hvorpå jeg svarer: jammen da hadde ikke du vært du. Tror og vet at han med tiden finner ut av det. Mange søte jenter under 170 - og han er både kjekk og sjarmerende. Med god selvtillit og litt sjarm kan du være så mangt - da vinnes det meste! Anonymous poster hash: d649f...d3d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #19 Skrevet 15. januar 2015 Ttenger ikke være noe galt med den. Men tar du initiativ? Er du lett å snakke med?.. skjønner jenter at du er interessert? Sånne ting jeg tenker på Når jeg treffer nye folk? Jeg skal innrømme at jeg ikke gjør stort mer enn å ta kontakt og litt uskyldig flørting. Lett å snakke med vil jeg si jeg er, ihvertfall hvis vi er på bølgelengde. Når jeg sier at jeg føler at damer ikke tenner på meg har de jo selvfølgelig skjønt at jeg er intressert, da er det jo fordi det stopper ved sex. Feks ei dame jeg hadde flørta med mye, hun flørta mye tilbake, hun sov over og jeg begynte å være litt fysisk og etter det blir hun helt avvisende. Og med hun var det mye direkte flørting, f.eks når jeg kom ut av dusjen så sa hun at jeg skulle spurt henne om vi skulle dusjet sammen osv. Kanskje bare fleip eller oppmerksomhetsbehov jeg vet ikke. Men har skjedd med flere andre også. Anonymous poster hash: 54ac6...7f4
Gjest extra Skrevet 15. januar 2015 #20 Skrevet 15. januar 2015 Føles som svært få damer tenner på meg, jeg synes jeg er kjekk ellers. Tenker da på dere damer som er ca like høye evt lavere.Anonymous poster hash: 54ac6...7f4 Alle kan ikke være 2,00 meter høye. Hvorfor lar folk slike ting bli et problem i det hele tatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå