AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #41 Skrevet 26. januar 2015 ser ikke noe galt i at han ser dette, så ser han hva han har gjort. Og, ja mange her skriver nok bare for å få bekreftelse, men mange skriver og for å få råd Anonymous poster hash: 8106d...1cc
Nettinettet Skrevet 26. januar 2015 #42 Skrevet 26. januar 2015 (endret) Sikker på det ja, hvorfor bryr du deg?Anonymous poster hash: 3c48c...d1f Fordi jeg er lei av folk som skal finne syndebukker kontra å faktisk skape endring slik at man får nye resultater. Fortelle andre hvor forferdelig noen har blitt behandlet for å få sympati og støtte. Drama drama drama.. Sier ikke at han fyren var så mye bedre, men hva andre gjør kan man ikke gjøre noe med, hvordan man håndterer og reagerer derimot...... Endret 26. januar 2015 av Nettinettet
Nettinettet Skrevet 26. januar 2015 #43 Skrevet 26. januar 2015 ser ikke noe galt i at han ser dette, så ser han hva han har gjort. Og, ja mange her skriver nok bare for å få bekreftelse, men mange skriver og for å få råd Anonymous poster hash: 8106d...1cc Jeg tror (og dette er selvfølgelig bare noe jeg tror etter å ha observert dette forumet i noen år) at de fleste av de som vil ha råd, vil ha råd de liker. Altså er også de ute etter bekreftelse. Et fåtall er virkelig ute etter råd som de skal følge. Sorry avsporing! Håper venninnen din lærer noe av denne opplevelsen TS og at hun finner ut av hva som skjedde, som gjorde at han endret seg slik.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #44 Skrevet 27. januar 2015 Ok, litt redd han selv skal henge her og gjenkjenne merker jeg men ja, han bor i Oslo området.Anonymous poster hash: 3c48c...d1f Det gjør jo ingenting. Om han ser dette og kjenner seg igjen, burde han skamme seg. Kanskje han til og med lærer en ting eller to fra svarene her. Ble sinnssykt nysgjerrig på om vi snakker om samme mann nå! Han som jeg prater om bor på Østkanten av Oslo, jobber i et vaktselskap (vil ikke nevne hvilket) og bodde hos moren sin fram til i år. Høres det kjent ut? Har mannen du snakker om, hatt leilighet (alene) mens han holdt på med venninnen din? Anonymous poster hash: a302e...c64
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #45 Skrevet 27. januar 2015 Ja, kanskje det plutselig gikk opp for denne mannen at han bare var forelsket i forelskelsen. Greit nok. Men det er jo da han skal oppføre seg hensynsfullt og respektfullt mot henne som han har gitt store forhåpninger. Det beste er om han tar en prat med henne, og sier at han dessverre ikke har de rette følelsene likevel. Nestbeste løsning er sende en mail med en liten forklaring, og siste løsning er å gjøre det slutt på sms. Mens denne valgte det aller verste - taushet. Og det er dessverre en del menn som velger taushet når de skal avslutte en flørt, affære, og noen til og med forhold. Det er en uting som nesten er blitt vanlig i vår kultur. De fleste jenter/kvinner har vel opplevd denne tause avvisningen en eller annen gang. Og jeg tror det kanskje gjør oss mer forsiktige og skeptiske siden i livet. Det er synd. For egentlig synes jeg forelskelsesrusen er noe som burde nytes og leves ut, uten angst for at den andre skal droppe deg brått uten et ord. I stedet føler vi at vi må holde tilbake. Noen menn har påvirket noen kvinner til å bli slik, noe som slår tilbake på menn som gruppe. Hilsen forsiktig og skeptisk Anonymous poster hash: 3663a...c46 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #46 Skrevet 27. januar 2015 Det gjør jo ingenting. Om han ser dette og kjenner seg igjen, burde han skamme seg. Kanskje han til og med lærer en ting eller to fra svarene her. Ble sinnssykt nysgjerrig på om vi snakker om samme mann nå! Han som jeg prater om bor på Østkanten av Oslo, jobber i et vaktselskap (vil ikke nevne hvilket) og bodde hos moren sin fram til i år. Høres det kjent ut? Har mannen du snakker om, hatt leilighet (alene) mens han holdt på med venninnen din? Anonymous poster hash: a302e...c64 Jeg ser ikke helt poenget i å spekulere. Tror du virkelig denne mannen er et unikt tilfelle? Jeg kan love deg at det i alle fall er flere hundre, kanskje tusen, menn i dette landet som har oppført seg slik en gang. Anonymous poster hash: 3663a...c46 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå